Valery Meladze celebra u 50 anniversariu

A festa di celebrazione hè celebrata da u performatore populari Valery Meladze. In un'intervista recente, u cantante admessi chì hà sunniessi di celebre sta vacanze in u silenziu, senza avvisi è una festa noive. L 'artisti vulete aghjustà parechji anni passati sola cù i so pensamentu è i ricordi. U mutivu di sta decisione hè chì Valeria Meladze, sicondu a so confession, ùn hà micca decisu di parechji temi in a so vita persunale chì permettenu di cullà i so figlioli in a listessa tavula.

Cum'è sapete, l'artista duverà trè figliole da u so prima matrimoniu è dui figlioli da Albina Dzhanabaeva. Dopu à Valeria à u principiu di l'annu passatu divurziau a so donna Irina, i figlioli più avanzati di u musicista in ogni manera ùn vulete micca cumunicà cù i fratelli più ghjovani. Ghjudicate da l'ultime nutizie nantu à a vita persunale di l'artistu, sta situazione à a famiglia hè assai oppressiva à u cantante, ellu cercanu l'opportunità per vende i figlioli.

Malgradu u fattu chì l'artisti ùn hà micca pensatu di celebrà a so vacanze, hà ricevutu annunziu un rigalu inghjustu è inghjistinu. I colaggi è amichi di u cantanti hà registratu un album tutale, custituitu da versioni di e versioni di canzoni, chì in parechji volte era realizatu da Valeria Meladze. Albina Dzhanabaeva, Vera Brezhneva, Elka, grupp Vintazh, VIA Gra, Anna Semenovich è altre parte participà à a rializazione di u CD. Particularmente piacevuli per Valery, probabilmente, sentate a cumpusizioni "Contrariu à", realizatu da u so fratellu Vittante, chì anu participatu ancu in a preparazione di a sorpresa musicali. Cum'è sapete, Constantine hè l'autore di i famosi famosi, ma ellu ùn mai esercita i so opiri. Per via di u so fratellu, u cumpusitori facia una rare exception.

L'altri artisti anu sceltu micca canti populari di Valery Meladze. Dunque, Vera Brezhneva cantau l'hit "Salute, Vera!", Cambiant el nome à "Valera" in questu. Albina Dzhanabaeva hà cantatu a cançon "You Told", Anna Semenovich hà sceltu "Dream", è "VIA Gra" fici l'hit "Parallel". Dopu à u portale YouTube pudete vede u video di u discu, chì da i primi seconde intrigue u visor:

Valery Meladze. U principiu

Valery Meladze nascìu in Baku in a famiglia ereditaria di l'ingegni Nelly Akakievna è Shota Konstantinovich Meladze. Dopu a graduazione, ùn ci era ancu una quistione di a futura professione - per certu, un ingenieru. Dopu u so frateddu più vechju, Constantine, Valery intrinsa in l'istitutu di bastimentu di a cità di Nikolaev. Eccu u primu passu era pigliatu à u grandi stadiu: i fratelli diventonu participanti di u gruppu di l'istitutu cù u nome senza pretensiuni "April": Valery cantava, è Constantine tocava i tecliani è facianu arrangementi.

In u 1989, i frati Meladze sò stati invitati à u gruppu "Dialogu", è in u 1993 in u festival di fiori di Kiev "Roksolana" Valery realizava a canzona "Ùn ùn disturbe a mio ànima, u viulinu", chì prontu hà fattu u hit. Un annu dopu appareva "Sara", è dopu - l'album "L'Ultima Romantica".