Induve vi pudete rilassate in u veranu in Bulgaria


Cum'è l'antica ligenda dice, Ddiu, avendu dicisu di dividinu e nazioni trà u mondu, i invitò à sè stessu. Tuttu vinia, solu i bughjani: quiddi trattati u campu tardu. Allora ùn si sò micca firmati senza nunda, ma apprezzendu u so travagliu duro, Diu hà datu à questi un populu hard-working un veru pezzu di paradisu in u cori di a Peninsula balcanica. Dapoi u tempu è ora si chjamava Bulgara ...

Intra Sochi è Nizza.

Prima di a mo passazioni prossimu, pensu chì: duv'è pudete rilassate in l'estiu in Bulgaria? In u sensu, in quale cità, in quale resort? Hà firmatu l'elezzioni di Albena. A dicu onestu: ùn era micca u passatu riccu chì diventenu a ragiunazione di a cumprà un viaghju à Albena. Simply, cum'è un amicu meu dissi, passendu un annuali vacanze in Bulgaria, volendu - micca più allora in u Sochi, u serviziu hè un pocu peor que in Nizza, è i prezzi sò più bassu. Tuttu chistu misu bonu ...

Albena hè un resort, è solu un locu. S'ellu in l'estiu, i so hotel sò sottopiziatu è una strada di strada di 4 km du pozzu accòstiti à tutti, da quandu di u principiu di sittembri a cità abbandunate gradually. I turisti sò menu è menu menu, ancu parechji hotel è cafe sò chjusi. Ma per mè, sunnannu un rupture of people, era una scelta ideale. Inoltre, u mari hà manteneva a calma è calidez, u sole, dulce, senza ardente. Sembra chì nunda di più in a vita hè necessariu: messe nantu à una striscia stagione bianca, senza pensà à nunda, è esce à u splashing of waves ...

E anu, ancu a gràzia di pocu di ghjorni hè aburrili. Havi avvolta à cavallu nantu à a cità in un mini-trenu, sfacciate di l'abbinelli chì persuadulanu à e persone per piglià ritmi di retro-photos in antichi robba bulgara, cum'ellu ciamate à donna in rigalu di una cafe di mare. In modu, ùn ci hè praticamenti micca alcuna lingua in questa paisi - quasi tutti quì parli russicci, inglesu o alimanu. Hè utile à parlà cù cumpagnie. I vechji nantu à l'ostelli - patroni di i resorts búlgaro - m'hè acquistatu per u "induve è quantu, quantu".

Quién dónde andà.

Allora, a cità turistiche di Sanguiu da u Golden, situatu à u Sud d'Albena, hè un pocu cum'è a Crimea: u stessu pinu è spruce, sulari. Ma per i ghjovani ùn sò micca un prublema. Questu vicinu à sta staggione hè u paese di i club "Riviera", cunzistenti di 6 hotel. Ci sò micca tanti Russi, vicinu à l'altru cumplicatu - "Santa Custante è Elena. " Questa scatula quattera in u passatu era un destinazione di destinazione prediletti per i rè bannelli è nobili. Allora ripusava i capi di u guvernu è i ministri. Resort "Santa Konstantin è Elena "hè famosa per i so prudutti minerali è acqui termali.

Per entretenimentu è vita di notte senza luci, pudete andà à Sunny Beach, chì hè simili à u nostru Sochi. U terraniu, a u cuntenutu di e Sands D'oru, senza slides è pèndite abbastanti. U clima, però, hè cibo. A spiaghja di sta strada hè stupendu sottoposta, u mare hè pocu pocu, chì ghjè bonu per i zitelli. Per e qualità ecològiche Ecole Sunny Beach hà ricurdatu diversi ricivutu a Bandiera Blu di prestigiu.

Sud di queste parcorsu, nantu à una piccula penisula pittoresca, per parechji seculi ora si trova Nessebar - una antica cità-museu, a parte antica chì hè sottu a prutezzione di l'UNESCO. Avete bisognu à visità - per admirazione di e chjese località, per cumprà un souvenirs o solu per bevi cafe. In ogni modu, cum'è un antica vila antica, Sozopol. È à u sud di Nessebar - solu à qualchi kilometri - u paesi di Ravda cù l'alberghi, taberneri è campane di i zitelli.

Caru miu ...

Tutta l'infurmazioni utili chì aghju pigliatu nota, ma u mo scursu di scursioni partiu da Varna. Furtunatamente, hè assai vicinu à Albena, inutile ch'ella hè pussibule cumminà un shopping shopping cun visite à i musei. Sta cità hè unu di i più antichi d'Europa: data di u VI seculu. AC Oculai una storia antica, à quellu ghjornu, specialista sorpresa. Quandu hà scupiatu a necropolis Varna, fù scuperta u tesoru oru, chì era di una persona antica antica, chì stava sempre assai prima di i Traciani. Forsi, sicuru, sò un patriottu male, ma in Plevna. libera in u XIX seculu cù l'aiutu di l'armi russi, ùn andà micca: ghjisce un ghjornu calore. Ma un pocu dopu si juncìu un granni scursu longu à Plovdiv, induve i scritti antichi di l'anfiteatru di Filippu II di Macedon, chì cunquistonu a cità in u 342, sò sempre cunservate. Avà u teatru hè restituutu, parechji realizazione sò riallaghjate, ma u ghjornu di a nostra agenza ùn ci era nunda. Ma avemu ammirazione più antica d'Europa, a torre di guardia, moschee di i tempi di u regnu turcu "Imaret" è "Jumaya". In generale, più di 200 edificazioni di l'Antico Plovdiv sò dichjarati monumentu storicu. Ancu secondu in una cafe in i strade medievale hè un veru piacè. Ùn hè maravigghiusu chì sò parechji artisti chì anu attiratu da l'ambienti cusimadie di queste locu.

In l'ultima settimana di a mo festa, aghju pudè esse à Capu Kaliakra, induve hè una antica fortizza è à Aladzhu - un monasteru sculpite in una roccia. E i mio vicini à l'hotel sò cunvinti per andà cun elli à a natura à priservà Pobiti Kamen. Un locu assulutamente assolellatu - un veru foglie di cullezioni di petra sei metri d'altura è a forma di più stante. È tuttu hè creatu da a natura stessu. Per una vista fantastica, ùn era micca impietus à esse ghjucatu un ghjornu à a spiaggia ...

Martenitsy incù un ariu di rosati.

Dighjà avè una idea di i prezzi in a buttrega di Albena è Varna, durante e excursioni à petite cità turistiche, aghju avutu sapendu chì hè megliu cumprà un souvenirs in elli. Ci sò più prudutti originali è sò più prezzu. Mi piaciu assai i martensi, chì sò chjamati u simbulu nazzjonali di Bulgaria. Ci hè un modu cum'è una fica di fille. À un tempu solu i filòsuli rossi è bianchi sò stati utilizati per a so fabbrica, ma avà a martensiana hè fatta in multicolore, decoratu cù perdi o perdi. In i tempi antichi, era creatu chì a martensi prutege una persona da u malu uvellu è e malatie. E in certi lochi cù i so aiuti predittianu l'avvene, cusì chjamàvanu "fortune-tellers". Eccu i cose belle ùn sò micca boni, è i cumprà per trè trà i me amichi. Ancu s'ellu ùn sò micca assai fideli, ùn anu micca minatu l'amuletini ... Per suprattuttu, nimu nè venga di Bullich senza una casedutta di culore cun una capsula di l'oliu rose. Questi souvenirs tradiziunali sò quì in ogni turnu, è ùn hè micca solu impositu micca di cumprà una coppia. À mè, l'aroma di u prufume rosariu pare avellu sugary, ma la crema basendu à l'oliu rose hà piacevule. I maestri lucali sò assai boni à travaglià cù u ramu è l'argentu, i pezzi origini è e ghjuvelli fatti di sti metalli sò una memoria fine di u viaghju. Inoltre, i prezzi per quessa sò abbastanza ravintà. Ogni tessili, è e robes di lino - un paru di boni cumu cattu bastant inexpensively. Ma nantu à a pelle ùn pò dì: u turcu ùn hè micca un esempiu di qualità. In generale, qualsiasi bussessi di cunsumu in Bulgaria ùn hè micca vale cumerci: avemu più scelta, i prezzi sò u stessu, è ancu più bassu.

Tasty, right up to tears!

A causa di u fattu chì aghju avutu assai viaghjetti, era persone felice chì aghju pigliatu u bigliettu solu "incù u colazione". Ùn ci hè micca prublemi à manghjà in Bulgaria. Hè assai piacevuli à avè un manghjà in tavernes locali - fur, chì sò stati ammustrati in un stile di pavone è induve i platti naziunale. Questi "punti di misura" sò abituati in i camini di sainimentu, in questa "opera di musica" tocca. Hè veru, cum'è l'esse boliarsi dì, sapianu cumu si trovani turisti à lacrime. Hà pigliatu un muccuni d'una pezzina, e tuttu quema in u piumu, cum'è una chjamata furia. Cusì avete esse attentu. Ma, ancu cù u stomacu più minatu, ùn site micca fami.

Pudete piglià un fucinaghju cù una insalata tradiziunale - Shop or Meshan (tomate cù pepini è à a dumanda di u furmagliu), russu (Olivier), l'italianu, o prupunendu trè o quattru tipi di verdura. Di solitu e partioni ùn sò micca assai largheghji, ùn hè sensu per aghjunghje un "presente" friddu - un manicu, o un cóctel di ham, un cóctel di mushroom, una salsiccia seca "lukanku", tomate stuffed with mushrooms o cheese. Dopu à u sole nantu à a spiaggia di qualsiasi turisticu hè assai dispiacitu cù a fretta soppa bulgara "tarator" (pepini finamente picchi, anu, ajonchi è castagne sò inundati cù "mula" búlgara diluita). A Bullicia hè famosa per i so legami (un pezzu di carne asfaltata nantu à una facciata) è di u kebab (chiatte di u fugliu fugliale da carne macinata). I Succhi di frutta sò bè, u cafè, u turcu è l'espresso, hè vindutu in tuttu u locu, spessu cù u ghjacciu. In calore, suttendu a thirst "arien" - un bevande refrescante di l'acqua è u latti àutu.

Ma u "raki" - vodka di frutta, chì i bulgiani sò assai orgogliosi, ùn aghju micca pruvatu: aghju compratu alcuni buttigli di souvenirs in rigalu à l'omi. E dopu avè cunsultatu cù e persone chì cunnosanu bè. Hè spiegatu: u best rakia hè u raghju. I cirè, a poma, l'albergo, u peach è a pera sò ancu gustoso.

Per fà bè chì i boliarsani offeranu nantu à u principiu: vinu biancu - per pezzi, è rosso - per a carne, è rakia - à tuttu. Spessu viulanu e regule. Hè cusì accettata per vìviri vinu russu in mesi, in nome di quale ci hè una lettera "p", è in u restu - biancu. Hè per quessa chì in u veranu in u clima cumentu u vinu biancu friddu hè drunatu.

Casu micca in u strangeru.

Aghju dettu chì in ogni vacanze bughju in quandu u primu ghjornu ùn sò familiarizate trà i servizii di l'ospiti o cafe. True, ùn sò micca sempre lucali: assai bulgarii venenu à i paesi marittimi per u travagliu in l'estiu. Hè abbastanza per visità a stessa tenda, cafe o bar un paru di volte, sarete ricordu è serà aghju salutatu cum'è un vechju amicu. Involuntarily noted that a ghjente quì hè assai empretive. Un ghjovanu, ghjustu ghjuvellu Petru aghjustò immediatamente chì era studiatu in un dentista in Plovdiv, è in Albena era guadagnatu i so studii in l'estiu. Per ellu, in u mo scusa, i zitelli di tutta a cità passonu per una friddita di cumpagnie friddi. Invece questu questu era u più caru. Ma per ogni clienti, un sonu bonu scizzatu hè prestu per un parlante d'ice cream man. Ellu sempre hà chjatu cumerciatu è prumessu di cambià dolaru à a tariffa più favorevuli à ogni mumentu di u ghjornu o a notte. Passatu Stefan - viddanu à un locu acquafetu à a spiaghja - era solu impussibile di passà: ùn hà bisognu à pusà davanti à a table meglietta, cunsiglià ciò chì deve sceglie di menu, da quandu ellu dumandà si ellu piacia, è se ùn avete micca prestitu, ancu "parlà per a vita" . I paesi di vendite sò ancu quasi tutti l'amichevuli, è e anziani servitori in u locu hè cura. E questa bona misuta hè moltu cunsigliu è elevatori. Una volta aghju belli: "Un gallone hè micca u paese, Bulgaria ùn hè micca un paese stranieru". Sentite chì tuttu hè sempre statu ... Ma hè male per sentu tranquillamente in casa? A fine, hè pussibile, dopu avè ricivutu in l'estiu in Bulgaria, per passà un vacanze invernale in altru locu ...

Per ùn ùn avè messatu in un mess.

■ Ricurdà a parola "mente" - questu hè chì tutti cridite falsificate, cumpresu l'alcohol, in Bulgaria. In i buttreghi è nantu à i catene hè megliu micca di acquistà rakiyu è vini più prezzu di 200 farti.

■ Durante a conversazione, i gestiti di i bughjani difirenani da quelli chì adopranu per noi. Allora, se una persona cuncerna cun voi, mossi a so negativu, è quandu ellu ogetta o dice "no", ellu pigghiarru a l'affermativu.

■ Se avete abbandunatu u dirittu bundannantariu micca: u manca, scambià prima di a partenza: importa u esporatu di a mozza naziunale da u paese hè pruibbita.