Cumu appendisce à u babbu di u pettu

Cù quantu d'alimenta un zitellu cù u zitellu hè un affari tutale per ogni sola mamma, pudemu esse indignatu à quelli chì i cedevanu l'alimenta à 3 mesi è ammirazione di quelli chì l'alimentonu à 2,5 anni - ma nimu ùn ci hè u dirittu cusì à culpè e reproche. In a vita, tuttu ùn hè micca simplice quant'è quantu pari. A volte una ghjovana mamma volenu à purtà u so figliolu più longu, ma ella ùn hè micca ottenevule - è questu hè u prublema. Ma ci sò situazione difficili per quelli chì anu sappiutu sottumessi tutte e crèssiu di i lascita è migliurà i zitelli, u mettiu "nantu à un vastu pede". U u prublema principali hè a fini di questu alimentazione. L'articulu "Cumu appendiate pavone di u zitellu da u pettu" vi diciaraghju cumu è quandu di cumincià stu prucessu difficiulmente per fà u minimu danni à ellu stessu è u zitellu.

Forsi, quantu più longa una donna allarga, u più spessu è brusgiamente hà una quistione: "Cumu siammu u zitellu da u pettu?". Dopu tuttu, ci hè una parolla chì u più crescita u vostru picciutteddu hè più forte per ellu à parte cun u so savi amatu. In ogni casu, i medichi l'accunsenu chì tuttu hè solu u cuntrariu. Solu à un annu, u zitellu ùn pò mancu veru e veru cun l'esprissioni esprime a so prutesta - per quessa chì pari chì l'escommonazione passa in pausania. Infatti, un zitellu adultu prontu hà principiatu à perdisce a necessità fisiulogica per suddisfà u riposu affucatu - è pò abbandunà indipindente u pettu. Ancu parechji pirsuni stanu aspittendu stu mumentu.

Hè da esse curretta per esicudiar u zitellu da u pane nantu à l'età di una è media è di dui anni è mezi anni. Solu per questu tempu hè un invintu chjappu di i glànduli di u mammiferi, cum'è a cunseguenza chì l'aghju di latti si esi tistimuneghja in u pettu è cambia a so cumpusizioni, tornendu à u calostru originale. Pò esse dichjaratu chì u pettu di una mamma d'infirmità completà u ciculu. Invece chì ricuvate, cumu in u principiu, i primi mesi trè posti di sorte o travaglii, pruvate terribbili disgrazia, è ancu un dolore quandu era un parochje? Hè per voi - era u prucessu di divintà a tacchizzà, quandu u sceccu pruvatu di "guessà" quantu duve u zitellu deve bisognu. Allora tuttu fù retornatu à u normale, è u mutu hà cambiatu in grandezza, cum'è una bola di gomma in mani di i zitelli. Tutti i prublemi iniziali si sò stati rimbursati, sò stati rimpiazzati per un periudu di a mugitura matura, quandu u pene hà principiatu a pruducià bè da leghje quant'è u zitellu. E dopu stu piriu, a stessa involució vènsenu cun cambià di a quantità è a cumpusizioni di u latte, durante u quale hè cunsigliatu per sdegnu u zitellu da u pettu.

Ci hè una altra ragione per ùn piglià u tempu per privene u zitellu di piacè di sucà u pettu di a mamma. Avà ùn avemu micca parlatu di u fattu ben distinto chì l'ameglie face directamente à u livellu di l'intelligenza di u zitellu. Hè ancu impurtante chì, se ti tira un mulchere à pugnale in u mumentu passaghju, allura ci hè un risicu perchè si sarà gravamente malatu. Mentre chì l'indici di stu risicu sò ridduciutu quasgi à u cero, se finisce a tacchera dopu à 1,5 anni.

Quarchi cosa hè difficiule di capiscenu chì u periodu di invinturación di a lattazioni hè ghjuntu oghje, ma ci sò parechji principii basi è notavulati da ellu pò esse cunfidendu chì stu piriodu hè veramente ghjuntu.

  1. L'evoluzione ùn pò micca avanzaru prima di a foglia resulta in esse un annu è trè mesi, ma hè stata orientata per un periudu di 1,5 anni à 2 anni.
  2. Sì avanti prima chì l'ambrata hà dettu l'alegria, avà hè diventatu assai abbattante - vi senti malu, pari chì u zitellu beviava l'energia vitale. Quarchi cosa hè difficiule di risparmià da u sufettu, voi stà zustu è si vanu à pettu à u zitellu.
  3. Se dopu à a lactation hè agitu, u zitellu hà pigliatu u pettu in una manera misurata, dopu à l'involució, cumincià à tortura i vostri pezzi più d'avanti, postu chì u latti diventa menu affordabbli. Inoltre, ùn puderebbe esse satisfied with one breast per una alimentazione puderia esse dumandà un secunnu. Hè ricurdatu di a so prima alimenta, quandu chjappà histericamente, spessu choked è ùn pudia micca aghjuntu à a pressione di u latti.
  4. U quartu signu hè assai difettu è cunsiste à u fattu chì a mamma hà avè travagliu a fatigue siculogica è di l'alimentazione, è ancu in locu da u zitellu stessu. Ma pò esse inspirati da una opinione fora di l'urdinariu - dicenu, avete bisognu di finisce l'alimenta cù l'annu, per esempiu. E mamma, dopu à un annu, capisce chì hè quell'altru di partenza, è principia à aghjurnà à u fattu chì hè ura di scorcherà u zitellu. Stanu à sente, è micca à l'altri populi - sì veramente stanchi? ...

Avà cumincià i viaghji più cumuni di spuppera di i migghiori nantu à u pettu. Ùn vogliu micca parlà un pocu di scelta "barbari" - cum'è scorciate i pruglie cù a mustarda o bandaghjà u prugettu cù un pezzu. A strada, l'ultima ùn definisce micca a tacchenza, ma per favurizà u sviluppu di a mastite pò facilmente!

U primu modu: "Una mamma ùn hè micca!"

Scorpidu: questu metu hè improbabilevule pè ghjunti cù fanatismu impurtanti nantu à tuttu ciò chì riguarda u so zitellu. Inoltre, pò ùn esse dispunibule per voi per altru ragiunamentu: per esempiu, in a vostra cità ùn avete micca parenti vicinu, preferibbilmente aviani.

Cumu hè cunsensura chì a mamma hà solu esse solu per esse separati da u zitellu in una settimana (u termini ottiminu, hè pussibile pocu pocu menu esse dependerà di quelli chì anu persu cù u zitellu è da a so reazione per l'absenza di a mamma). Comu avete digià capitu, per questu pezzu u zitellu deve esse abbandunatu cù i so aviani chì anu da aplicarle a so tendernità è l'amuri, attraversu u zitellu perchè ùn ùn ricorda di u pettu. Forsi, a prima notte hà da esse difficili - ma a foglia di parechji ghjorni fate dorme in un novu modu. E allura a mo mamma pò volta à casa, cumaghja à u stessu tempu chì ùn hà micca esse latte - si, sicuru, u zitellu hà una quistione di questa.

Duranti l'esicuzioni, hè impurtante per dilla à l'avutra chì ùn ùn dà à u zitellu un chipellà o una buttiglia d'alimentu à a notte - di fattu, uttene solu reemplace a mamma cù l'articuli, è quandu a mamma torna - u zitellu persone sempre dumandate quarchi cosa di chjappà. Hè ciò chì pò esse utile à voi in mezu di a notte - hè una zuccheru per un zitellu, perchè ellu hà adduviutu u zitellu in un sognu, perchè pò esse sedienti.

Quandu a mamma vene in casa, u probabili di u zitellu chì pruvate di esse dumande un pettu, ma duverebbe piacèmente è spegate cun ellu chì u latti ùn hè più. Questu hè sempre accumpagnatu da un state stressful di u zitellu, perchè durante stu piriu hà bisognu à pagà assai di attenzione, hè megliu di pensà à qualcosa nova o di fà u so favicu.

A seconda manera: "Ùn manghjaraghju micca in a notte"

L'alimentazione di a ghjurnata hè a crescente di i matri, spessu mentri l'u zitellu ghjè un adultu, manghja cum'ellu ghjustu annunziatu - lunch è sera, cusì ci debbuleghja di pienghje è ch'ellu sia senza sisi. In questu avete da esse aiutatu da tutti i stessi maiò insubbabili papà o d'avè chì canteranu à l'apicultore è prumuzioni in biancu, è lasciarà per dorme vicinu à l'altru, per chì l'odore di u latte ùn ùn svegliate u foglie. Per via di u risultatu, u zitellu sperava a notte passendu è lentamente disaccustoms à sta tradizione. U metudu hè fiduciale, ma duverà più tempu - circa un mesi.

Qualsede puderebbenu sceglite, u più impurtante hè l'attitudine, avete deveru sicuru ch'è vo site ciò chì hè bè. Sè decide di manghjà i migghiori da u pettu - fussi coherente è ùn deve micca chjappà u latti. Hè stata capricciosa è chianci è - duvete esse ligne, ma inescuvata. Sisi no. Ùn ci hè micca latti. Solu pudete trasfiriri u zitellu à a nutrition adulta è scurdate di a caccia.

Vulemu a buntà è a pacienza in questa materia difficili! Pende à tutti i prosa è cunse, ùn pruvate micca di liberà di l'amegione, quantunque pussìbule, se u tempu ùn hà micca vinutu - è da puderà chere muneta di u focu da u pessoalore senza parce per elli, è u zitellu criscerà forte è sana.