Inspection of a child up to a year di u duttore

Un medico di u zitellu à l'età di ottu misi hè studiatu da un pediatreu di u distrittu. Durante l'esame, valuteghja a cundizione generale è u sviluppu di u zitellu. Durante l'esame, i genitori ponu dumandà a so dumanda, per esempiu, à nutizie è di dorme. U duttore, in turnu, parra cu parenti nantu à u sviluppu di u zitellu. Un esame di un ziteddu à un annu da un medico hè u tema di l'articulu.

U ritmu di sviluppu

I parechji spessu preoccupete u fattu chì i so zitelli partenu di assiccionà, trasfurmate o parle dopu à l'altri. In ogni casu, avemu bisognu chì ogni figliolu hà un ritimu individuale di sviluppu. A regula hè chì un babbu avarà studiatu novi abilità in quattru mesi. Se u zitellu nasciu prematuremente, hè necessariu piglià questu in cuntenendu quandu evalueghja u so sviluppu. U scopu di esaminà un criaturu à l'età di ottu misi hè per attempredi a difendenza di u sviluppu. À u stessu tempu, hè necessariu di stabilisce a mutivazione di u lag è per esse se u zitellu ùn puderebbenu diffiurtà in l'apprenu.

U zitellu sia assittatu

Durante l'esame, u duttore chjica à i genitori per mostraricceru cumu u zitellu si spende è si mette senza supportu. À l'età di ottu misi, i figlioli pò digià ghjustu nantu à e so pedi si sò supportati da manichi, è qualchissia. Se per 9 mesi u babbu ùn pò micca asciuttu nantu à u so propiu, questu significa un demore in u sviluppu. Un tali criaturu bisognu di un esercitu tutale. Tutti i zitelli d'ottu misi d'altri si sò cumportanu identitariamente si danu un petit cubo. Quandu anu allughjatu à ellu, piglià in manigliuli, trasversu da una palma à l'altru, è poi pusata in e so bocca. U duttore pò pruvà cù un cubu parechji volte - à questa età u zitellu avissiru aduprà ugualmente e mani. U duttore si dumanda à i genitori si u zitellu hà cuminciatu à cullà i pezzi maiò è verificà i so muturi motri. I zitelli di età più ghjovra aghjunghjenu e stufa cù i so palme. Per ottu misi anu utilizatu u dita di l'ombra è l'indici per questu.

Segui-up

In ocasioni i zitelli ùn ponu esse realizatu e teste deskrittate solu per a malatie. In questu casu, u duttore analizeghja l'infurmazioni ricevuti da i genitori. Se ci sò dubbî, ellu designate un secondu eccintu in quattru simani. Per migliurà e cumpetenze di u mutore, u zitellu vole una visione suffirenti spertu. U zitellu di ottu anni hà vistutu u circondu è facia assai attenti à i belli cunsiglii brillanti, per esempiu l'adduzzu nantu à un pastellu. U duttore devi esse sicuru chì i movimenti di l'ùtimi di u zitellu sò sincronichi, è ancu per scopre se ci era casu di strabismu in a famiglia. Quandu a prituntura untimemente di strabismu è a mancanza di trattamentu, u deterioru di a visione si faci nantu à un ochju. Dunque, questa patologija hè impurtante per diagnostichi cum'è prima, è mandate u zitellu à una cunsultazione cù un ophtalmologu. U duttore averia a cundizione generale di u zitellu, cumprese a visione, audiò, a dieta, dorme. I dati nantu à u sviluppu di u zitellu sò stati registrati in un registru medico personale. À l'età di ottu misi, i zitelli partenanu à parlà i sclusa, per esempiu, "sì, sì" o "ha-ha". Pruvenzii di compute can be used to assess hearing the child's, but they are now often replaced by testing audiometric electrophysiological.

Deterioramenti Scope

Comu cumpensazione di u friddu cumuni, certi zitelli sviluppa otitis media exudative (inflammazione di l'ombra medievale, chì pò influenzallu a cundizione d'audiore). Se ci hè un suspite di a perdita di l'audizione, un test di assistenza hè realizatu (vultèndulu versu a fonte di u sonu), o u zitellu hè riferitu à un pediatra otolaringologu. Sì un unu di i membri di a famiglia soffre di sordi, hè necessariu un studiu più minatu. A notte di dorme di a più parte di i zitelli à l'età di ottu misi hè abbastanza tranquilla. In ogni casu, alcuni di quelli esce stavate è esse nutene. Dunque, a mamma di u zitellu pò esse assai stanchi, chì spessu porta à u sviluppu di a dipressione postpartum.

Modu di sonnu

U duttore puderà stabilisce a causa di l'esperimenti ogni ghjornu infettante. In certi rigioni, ci sò gruppi spéciale in chì i genitori sò furmatu per rinforà u sonnu è u cumpurtamentu di u zitellu. In u policlinu à u locu di residenza, u zitellu hè pesatu in modu regularmente, è u schema di alimentazione hè discuta cù u pediatricu distrettu. À l'età di novi mesi, a quantità di latti in a dieta di u celu hè ridutta à 600 ml, è a quantità totali di l'alimentu si deve esse divisu in trè pranzi. I figlioli chì anu amadori bè bisognu di furmazioni addizzjonali di ferru. Puderanu a preparazione di nutili o attraenti (vegetale è carne). Unu di i punti mpurtanti di esaminà un picciutteddu di ottu misi hè a determinazione di a mobilità di i ghjuvuli. Questu ci permetta di identificà i signali di dislocalzione congènita di a cella (dislasia congénita di l'articulazione). Hè necessariu puru di verificà chì i zitelli anu cacciatu i testiculate in u scrotum. À quelli picciotti à a fine di u primu annu di una vita, i testuli scacciate indipendentamente, altri trattatu circhendu hè necessariu.

Scola di sviluppu fisicu

A infermiera pesa u zitellu, misuranu a so altezza è a circunfirenza di a testa è arrigistrau a dati in u furmatu di una curva d'altu di pesu in u cartulare medico. Una sola pesu ùn duna micca informazioni nantu à chì beni un picciottu averà pienu, perchè devi esse faciule regularmente. A fine di l'insegnamentu, i dati hè ingressu à un scopu medico. Hè urdinamentu di l'infurmazione nantu à a vaccinazione, è u duttore pò monitorizà u cumpletu di u schedariu di vaccinazioni chì devi esse fatta à questa età. U duttore analizeghja i precautionary measures cù i so genitori per impidiscia accidenti, manere di cura di a pelle è di denti di u zitellu, è ancu chì prevene chì u fume di i paisani ponenu a salute di u zitellu.