I domicuti freti di i zitelli

"Mamma, dunni venenu i figlioli?"; "E perchè stu ziu havi un tali panna spissiva?"; "Sugnu tia o ziu? Perchè vo avete u mustazzu, se sè ghjè tia? "Forsi, di tutti l'affare desglobalte chì i zitelli dumandà à i so genitori, sò i più inocenti. E sempre - cumu per risponde? I dumiculi frequentamenti di i zitelli sò u sughjettu di l'articulu.

Ricurdativi di u conte di Kipling nantu à un elefante curioso? Turturò parechji parienti è di l'ostru, è l'hegemonic è tutti l'altri - cù i so domini interminables chì anu ricumpenditatu continuamente cù pezzi. Ma questu ùn hè micca sceltu: un elefante battizatu è inviditu si n'andò à u cocodile - per sapè cum'ellu avia manghjatu per un miraculu. Hà sappiutu di micca diventà stu manghjà, è da u ricordu di a battaglia cù u coccuradile l'elefante hà statu allora u troncu longu ... Parechji parenti, pensu , si piglianu una crescita di manera irresistibili di vintu certi omini u so propiu "slob". Ma noi sò ancu esse intelligenti chì l'eroi di i Contatti Kipling. Ùn anu micca appiicatu i cundizioni fisichi à i "criminali", anchi si cumpienghje cù centesi di dumande nantu à a matina finu à a sera, chì sò stati disperori, chì cunfondenu nimu ...

Cente mila "Perchè?"

A cosa maiò - arrespundisce assai, ùn anu micca peghju di u penseru chì u to figliolu in questu sensu ùn hè micca unicu. Hè solu creatu per una età divertida è inolavente - "l'età di i motti". In 3-5 anni, parechji duminii, inclusi cuscioti cusciatti, si trovani da tutti, cum'è una sacchettu fugliale, è questu hè abbastanza naturali. Ci sò i zitelli chì à questa età sogliu à 400-500 interrugazioni à ghjornu. No sorpresa, in questu flussu turlu, ci sò ancu "incunificata". I figlioli vènsenu in u mondu induve ùn sò micca compitu assai, è chì, separate da voi, spiegà cumu tutta a cosa hè tutta? Fate una pregunta, u zitellu si cuncintrau in crià a so pròpia figura di u mondu. In queste ùn hè micca impurtante è secundariu - tuttu preoccupa. Inoltre, curiusità è curiosità in i zitelli, u desideriu di fricà u nostru pughjenu in ogni locu pò esse unu di i signori di u treculendu creativi. Dunque hè assai bellu chì u zitellu face dumande; Hè bellu ghjornu chì ùn hè micca. Allora, un zitellu cù un tardzu in u sviluppu mentali hè tardu è cun quistione "Perchè?". Eccu in questu casu, ci vole à comprende seriu i ragiuni è ancu, cun probabili, cù l'aiutu di un psicologu o un duttore. Dunque, ùn scapparà i vostri pochemchku, anchi si u so crescente di u cunniscenze pare avete eccessivu, è quistioni - indecente. E, sicuru, micca riri di elli - per a to risu pò una volta per tuttu, per rimpiaverà u desideriu di dumandà quelli dumanni. In ogni casu, voi. Pensate, postu chì ùn ci soru micca surprised è ancu tuccatu per e parolle di i zitelli: "Perchè ch'hà chjuderaghju?", "Perchè perchè a cammella di l'accusatura?" Or "Perchè andà in cammini cù stivali è un cat - puttulinu?". Questi è parechji avutri materii nè di i zitelli accettanu in modu di respirazioni è in dettu, senza alcuni nunda. Ma u zitellu hè una criatura inocente è simplista. Per ellu, ùn sò micca alcune tabù in accettatu in a sucità adulta. Per quessa, ùn avemu micca bisogna separate e prublemi risultatu da ellu, a sistematizazione cumu secondu a nostra idee propria: questa domanda pò esse risposta, ma questu ùn hè micca fatta, prima di prima o in generale, chì tipu di sensu hè? Ricurdativi: ùn sò micca indecententi o stupidi di e zitelli, ùn sò solu una reazione indecente o stuposa à l'adulti.

"Cumu ùn a vargugnate di dumandà quessa cosa!"

Dà spiegà u to disgrazia è l'ingerimentu, repelite u zitellu è a forza novu à circà risponde da altre gente. Inoltre, ùn avissi mai sensu di culpabilhe chì ellu dumandassi questa o questa interrogazione. Ùn hà micca fattu per a ghjustificazione, per ùn avete micca avellu, per avè in a pintura. Ellu avia dumandatu, perchè era interessatu, è hè cusì. "E questu Seryozha hà ghjuntu in casa è manghja u casgiu ..." L'idea di cambià a attenzione à qualcosa cosa ùn hè micca nova, hè a tradizione di a manipulazione, cunnisciuta in a psiculugia. In certi casi, stu travagliu, ma solu per un tempu. Avete vede - prontu u zitellu persone dumane sta dumanda "incunificata" similari. Qualchì ellu rializeghja chì ùn avete micca a quistione, affinchendu qualcosa di malu, è per quessa - ùn hè micca chjaru, è ellu vi senterà culpè senza culpè. Ci hè chì esse "una traduzzione di frecce" ùn hè micca ancu una scelta. U zitellu precisa infurmazione, è farà qualsiasi sforzii di piglià.

"Cunnisciarete - sapete!" Ùn, avendu senti una risposta, u zitellu ùn avarà aspittatu, quandu crecerà. Dopu tuttu, i dummimi di i zitelli sò sempre topic. U zitellu vole infurmazione infurmante, è hà amparate tuttu assai rapidamente, solu micca da voi, ma da cumpagnie più avanzati. E ciò chì ci dicenu quì, in chì termine, tu è un sonnu di i sogni ùn sò micca sognu. In ogni locu filtru a vita, è in ogni locu sò e so ghjovani esperti è in a kindergarten, è in u patiu, è ancu in u sardine. Hè megliu per piglià stu travagliu nantu à sè stessu. "Ask your mother (padre, abuela, grandfather)". Disse questu, puderete lavèle solu u zitellu. Demonstrate indifference è, inoltre, impietà. A vostra gran autorità hè funnuta davanti à l'ochji. No, postu chì a dumanda hè diretta à voi, voi è solu avete a risponde.

Certi questioni ponu esse risposta più francu, cù un ufficiu graduu di l'objetività, ma sempri accessibule per i percepzioni di i zitelli. Cumu si parolle à un adultu, hè assai faciule. Un'altra manera di risponde à questi dumandati hè a cuncorsu "per pensà à culu". Questu hè un excelente move diplomaticu - dumandate à u zitellu ciò ch'ellu crede. Hè certamente a so versione propria - quì è discurbe. Forsi u zitellu dichjarà qualcosa abbastanza raghjunata è vicinu à a verità. Ma ancu s'ellu sò idee sò assai luntanu da a realità, vi darà l'oppurtunità micca solu per esse à voi, ma per diventerà u vostru interlocutore, per spicchera, è questu hè una lección útil. Tempu di dumande intermindu, ancu "incùmoduli", vularanu moltu rápidamente. E voi - secondu u spaziu acquistatu - tutta a to vita ti circustarà i risposte à e quistione vitale di u so zitellu grown, ma ùn hà longu persu à dumandà.

Quì

Ci hè una quistione "inconveniente" chì tutti i zitelli dumandà à i so genitori. A quistione hè di questu induve vene. A manera più notuali era furmatu da una ragazza, a figliola di i filòlogili cunnisciuti: "Mamma, cumu si publicanu i zitelli?" E questu anni di viddani Sonja è altre tempi di a cità muderna hà da esse raru per esposerne una versione antediluviana di col, cigogna o una tenda. Forsi ùn anu vistu u cecciu in tuttu, u col è era vistu solu in u supermecchieru, è ciò chì si dispunemu esse intesu bè. Allora questi selezziunate ùn sò nisunu adattatu. A risposta adulti più famosa per sta pregunta resta a frasa classica: "I fugliale apparissi da u panicu di a mo mamma", ma u zitellu mudernu ùn hè micca cusì cusì per calma à questu. Probabili, ellu dumandassi più. È ùn sò micca stereotypes. Hè chjaru chì cù un zitellu trè anni di età nantu à questu tema hè bisognu di parlà d'una manera diferenze di quellu cù un zitellu di cinque anni, cù una zitella - cun un modu distinto à u zitellu. Hè importatu per risponde à sta quistione di manera chì l'informazioni ricevutu ùn spavanu micca cun naturalismu eccessivu, ma a figura di u silenziu ùn hè micca necessariu: in stu casu, u zitellu sintarà chì i genitori fugliate qualcosa vaghjuleghju da ellu, è questu troppu pò ancu cumplicate traumu psicologicu .

Pensendu Chjodite

In una parolla, quì com'è in u ghjocu - "Sì è nimu ùn dicenu micca biancu è biancu ùn si pò piglià". Ùn ci manca, ùn mancanu l'astuzia, è ùn sìate in còllera. Tuttu u restu hè à voi. Ùn ci sò micca cunsiglii generichi, tutti i zitelli sò diverse, è assai depende di a vostra intuizioni parenti, chì vi permettenu di truvà e parolle scritte è l'intonazione esatta in a cunversazione cù u zitellu, micca adattazione à qualsiasi norme. A cosa principalu - dà risposte à tematichi sensittivi, cuntene u nivellu di sviluppu di u zitellu. Ciò chì ellu ùn capisce micca pò ancu avà passendu a so cuscenza. Inoltre, ricordate: qualunque infurmazioni, cumpresa quella chì u zitellu riceve di voi, hè custituitu solu di i fatti, ma ancu di a so valutazione. E in stu casu, ghjustu a vostra valutazione hè impurtante, hè quella chì hà da formà l'attitudine di u zitellu à svieti "di sughjetti" di discussione. Fattu vene, ùn importa micca ciò chì a parolla chì l'unicu hà dettu in a tenda significa, hè impurtante chì a parolla ùn hè micca bonu. U l'altru ziu hè fatto, perchè ellu hè malatu, hè digià chinu, cusì avà pietà di ellu, è ùn avemu micca puntatu un dettu.