Intaglialu sottu l'ochji di u zitellu

Cum'è sapete, qualunque maladiecettu immediatamente a nostra faccia. È si manifesta ma più spessu in a forma di circles è edema sottu à l'ochji. In adulti, in l'absenza di e malatie cronica, a causa primaria hè fatica, chì si spetta senza traccia dopu à reste o l'usu di prucessi estetichi, ma a situazione cù i zitelli hè diversu. Determina a causa di l'iniziu d'inchori di a lampata lunata in u zitellu hè difficiule, ma i sintomi ùn anu micca indicatu sempre prublemi di salute.

Cause di fretta sottu l'ochji in i zitelli

In certi casi, l'edema di e parolle ponu esse una conse quale di ogni tipu di malatie. Sti pò esse patologii di i riti, u fretu urariu, fegatu, distonia vegetali-vascular, trastorni metabolichi, infezzione sinensis, adenoids, conjuntivitis.

Ma a ciappa sottu l'ochji di u zitellu ùn ùn micca sempre indicà a prisenza di e malatie. Spessu apparevanu dopu à chianciore prolongatu, cù infjammazione di l'ochji mucosa, cum'è cù allergii normi. A inchazione sottu l'ochji in i zitelli pò esse assuciatu cù dentarè.

Una di e cose più cumune di inchizza sottu l'ochji hè una retenzioni di fluidu in u corpu, chì accumuleghja in i tissuti. Questa hè a cunsiguenza di a funzione di rimanni pobida o a presenza di processi inflamatorii in u sistema genitourinariu. In questu casu, fora di a faccia, edema in u zitellu pò esse osservatu à l'altri parti di u corpu, cù u corpu tutale.

U propiu mutivu pò esse chjamatu predisposición genetica. In l'eventu chì i parenti vicinu anu "sacchetti" sottu i so ochji, a so presenza in u to figliolu hè sola una eredità, chì pò esse manifestazione in prima o anni aducurane.

Inoltre, a putulacciu di u piobu celu pò esse causatu da una violazione di u sonnu. Ma questa quistione hè cum'è impurtante per a salute, cum'è alimentazioni cumunità è stà in l'aria aperta.

Moltu spessu l'odeze inchicheghjani quandu u zitellu hè sopra travagliatu, sopratuttu dopu un ghjocu longu à l'urdinatore, o veddi a TV o leghje un libru.

Hè assai rispunsevule per trattà u prublema è cuntattate u duttore in tempu ghjustu se:

Cumu aiutà?

Per salvà u zitellu da un fenomenu spaventusu, trattate cun special attention to his lifestyle. Fornite cun restu riposu, allargà durmiti, ghjorni à passi in l'aria aperta, minimizà a sughjenza in l'urdinatore è a TV. Fate chì a razione hè stata saturata cù leghje fresche è frutti, cuntrullà a quantità di sal consummatu.