Cumu sculacciate frecce in a vuccata

Arrows aghjunghjenu una volta di piquantità, sensualità, sexualità è spressiva. Anu allora, graziosu per u fattu chì facenu l'aparenza aperta è rejiminate a faccia. Ma in questu casu hè assai impurtante per cumprà a vostra manu è sceglite u tipu di podvodki. Parechje ghjente chì sò apparinate à dumandassi appiccicate sò quistioni di cume sculaccile u frecce in a vernice. Ma avutru ca sta dumanna, avete bisognu di essendu cunnisciutu di cume tipi di eyeliner jeżistu è di ciò chì deve esse appiicatu.

Vi parvaraghju micca nantu à i tippi principali di pipa - un cartafettu di contornu è u liquid eyeliner. Sò cunsiderati è sò i principali, perchè parevanu davanti à l'altri è sò assai apprezzati trà e figliole in questa ghjurnata. Inoltre, sicuru, ci sò gel, podvodki simili a crema, pannelli di feltti-tip, eyeliner e eyeliner compact. Molti prudutti constantanu di voglia di sorprenderà cun quarchi cosa è avè parte cun innuvazioni. Ma quantu anu statu populari? Questu hè un sugettu squadru diversu. Avemu avemu discursu un pocu annantu à l'altru, riguardu u dibinnimentu currettu di frecce in i parolle, chì effettuà sottufà a vostra vista.

Fighemu u primu tipu di u liceu. Ci hè una larga varie di lipessi cusmetichi. Venenu in tutti i culori di l'arcittu è i so sfumature, sò matte è periculi, ponu esse di una durazza diffirenti. A diversità di dureza hè necessaria per esse pudè esse tracciate in forma di una freccia quasi invisibili, è più saturatu è luminoso. U lapisu rotulu hè adattatu per u pugnu internu chì tocca a peddi, ma cù un scheletru duvite necessariu d'utilizallu cù più cura, perchè pò danate à a tela di a testa di e parolle. Se vulete disegni di freccia, avete bisognu di un lápizu bonu forti, postu chì i solidi sò sbucchiati rapidamente.

Cumparatu cù un lapis, u viscoso liquidu face un culu più satu. Spessu, podvodki più resistenti ca li tagbili, spiciarmenti questu pò esse chjamatu liqueur liqueur resistente à l'acqua. U liquidu multicoloricu podvodki pò combine sfarenti sfumature, per esempiu, pò esse un catu eyeliner blu cun un verdupante o eyeliner marrone cun un brillo di colore di doratu. In u utilizatu di u liquidu podvoddu ùn avete micca bisognu d'uttene di più, perchè hè liberatu in una buttiglia cun un sbagliatu. U fugliale pò esse in forma di un pezzu rinu, a larga di quale si pò alcuni un centimetru, è pò esse simile à a forma di un penne di feltre. L'applicatore in forma di un penne di feltru hè assai megliu per quelli chichi chì ghjunghjenu à apprezzà liner liquidu, perchè hè grazia à questu applicatore chì sarà più faciule chì puderete sculaccià una freccia smarza in a parata è agisce u grossu di a linea.

Un fattore impurtante in questa materia impurtante hè a scelta di u culore di u bugia. U culore classico, sicuru, hè cunsideratu nìvuru. U culore di u eyeliner hè nìuru è marrone. Per fà un color cool - un culore blu scuro.

Ci sò parechje scelte in l'usu di u fornu veru è i so sfumaturi. U sacramentu di celebrazione pò esse sfasciata cù l'aiutu di colori d'argentu è argumintazzioni, cum'è a bianca-madre-perle. Ma eccu avete bisognu di ricordu chì cù i chjappi bianchi avete bisognu di curazione, perchè ùn hè micca prutezione una piccola particular in i chjosi ind'i parechji. Pudete piglià qualchì nota chì u lapis biancu pò esse appiicatu à l'oviata internu per aghjustà visualmente e aperta l'ochju.

Ci hè un secreze più più maiò: per incrementà l'ochji otticu, pudete quandu si puderete astringe nantu à u piobuuru superiore in un certu culore, è disciughe a parpelle bassa cù un lapis uni pochi chjappi.

Hè stata assai impressiunanti quandu appliate sfumaturi di culore naturali nantu à a vuccata, è utilizate l'eyeliner chì incontra lu tonu di vestiti o d'accessori in colore, tandu avete un sensu di a integrità di l'imaghjina.

E zitelli chì anu pussutu l'ochji persunalizati deve esse chjude l'ombra, cum'è u celu, u verde è a lilla. U culore nìvuru è marrone di u delttore sarà permanentement eliminata da sta lista, perchè elle ùn sianu di sguillà e difetti di quelli ochji.

Cusì, fighjenu cumu scrive bè. Avete bisognu di u fattu chì ci sò parechji manere di fà applicà vellinu:

1. Cuminciamu da i corsi internu di l'ochji. Facemu stu cuntrolu in u largu internu di u seculu. Imaghjate cù cursu una linea à l'esternu di l'ochji nantu à a linea di u cilia.

2. Emparse da a mità di l'ochji.

3. Tempu di preghjudiziale hà assicurati parechji punti à u cuntour di a parata, chì in a fine cullega in una sola linea.

Hè necessariu di pruvà à guidà a freccia chì hè quasi vicinu à a linea di crescita di i pissure. Grazie à questu, a vostra linea ùn vi mancu furnisce un paume è vi riceve un effettu viscuali di i pessimi spessi. È rinfriscà a fila estetica trà a freccia è a punta di l'ochju.

Qualcuno chì a longu di a freccia ùn era micca, a so punta si deve apuntata nantu. In u casu oppostu, ùn avè micca ottene un ochju apertu, ma l'ochji tristi. Dastarà correccioli correcciamente, per ch'ellu hè sempre fora di u puntu di u seculu.

Quandu si sguassate tutali u contu, avete bisognu di parechji volte più nantu à a linea di a freccia da l'esternu di l'ochji. E nternu, lasciate u cuntinuuritu per esempiu.

Sì avete un paru di difetti, ùn anu micca peghju, serebbe currete cù un sbattulu di cuttuni, chì avete umidificatu in u lituu per rinfurzà a maquillaje. Pò esse ancu chì a ligna à voi esse una cosa più grupera da necessaria. In questu casu, avete bisognu à pusà nantu à e so ombra foschi è sombra versu u cantonu di l'ochju.

À a fine di u grigiu di freccia, bisogna bisognu di pintà e to cisigli cù bona tinta. Dopu tuttu, i flussu vignaghjoli deve esse aghjustatu in armunia cù pienzi bellu ghjallu.

I fucini nantu à a vuccata si deve appiecate dopu à l'ombri d'occhiu sò stati appiicati, ma i flaccii individuali pò esse appiicatu nunda senza ombras. In di freta di disegnu, unu deve ancu ricurdatu chì a ligna hà da aghjunghje pocu annantu di u cantonu internu di l'ochji à a cantina.

In di freta di disegnu, ci hè un regula clàssica chì dice chì sè ùn avete micca sapendu quella freccia forme hè necessariu di scurciate, poi piglia una linea chì ripite a linea, chì succederà si pervermente trasversalà da l'uce di u nasu à u tèmpiu.

Cusì avemu resu cusì bonu hè di usà correctamente a pipa è di scriviri e mani cute in i parolle. Sceglite u rettitore per voi, sceglie u so culore, a forma di i frechi, sperimenta è vi farete riesce.