Infertility e overweight

Sò una mamma hè a megghiu professione in u mondu. Ma succede chì assai donne ùn ponu sperienze u cuntenutu di a maternità. I ragiuni sò assai assai e anu bisognu di cummattivi, è, prima u trattamentu iniziu, u megliu. Una di e cose più frequenti di l'infertilità hè u pezzu di una donna.

Mite o Realità

Pudete u pisu di pisci in curretta? Sta domanda sò spessu discussioni. È a risposta hè unu: "Sì, pò ancu", anche ùn hè micca una relazione diretta trà u pesu è l'gravidanza. Ma hè vera chì u statu stessu di l'obesità porta à cunsiquenzi chè dritti in u corpu di una donna, chì à turnà pò influenzallu a funzione ripruduzzione.

Iè, sò eccezzioni, è e femine cù l'overgratu pòbbenu esse felici è di dà nascita di i zitelli, è ghjè oghje chì avete da passà parechji anni per senti a risata di u to babbu.

Da un puntu di vista medicu, u pisu eccessivu pò esportamentu à l'ovulazione inestabile o ancu à u so cessimentu, è per consegne, a donna hà malfunzione o finita di u ciclu menstruali. I medichi spieghennu questu per u fattu chì u grassu hè un catalizadorificatu in u sviluppu di l'estrogeni rispunsevuli di cuncepimentu è reduci a pruduzione di progesteronu - una hormone femina. È questu in turnu porta à u fattu chì l'ovu solu ùn pò riunione.

Una malatia freqüente chì provoca l'excevulezza pesu hè l'ovariu polististicu, per un esercitu di androgens, chì purtanu à a diminuzione di l'ovulazione. Sta maladie, chì porta à una violazione di u ciclu menstruu: a menstruazione pò esse rara, solu uni pochi volte annu, è pò esse ritardate per un tempu assai tempu assai più di 5-10 ghjorni. A cumpulazione di polycystose hè a infertilità. Allora u pesu di una zitella hè particularmente impurtante di cuntrollu durante a pubertà, perchè s'ellu ci hè un fallimentu hormone durante u periodu - questu puderebbe purtate consegni tristi. Perchè ùn cundite micca a zitella, dicendu chì u pesu passarà cù l'età è tuttu se sarà normalizatu. Hè e genitori chì devenu vigilà cun vigilance à u pesu di i so figlioli in u scaricamentu in u tempu. E duvemu fà facci cù curaziu, cusì dilicatu quant'è pussibuli, per ùn fallarà accidintali à a psichica fràvule di i zitelli duranti stu piriodu. Inoltre, hè bisognu di parlà cù i vostri figlioli nantu à tematichi di sessu, in particulari cù e zitelli, è avete bisognu cù i primi misto. Quand'elli si sorgienu. Fate micca solu per u so sviluppu generale, ma per elli ùn ùn abbia da esse indirizzatu cù qualcuna domanda di ghjorni crìati. Questu permette à identificà in i primi stadioni di l'absenza di a menstruazione o u so cummerciu anormali, è perchè per identificà a malatia in i primi tempi.

Inoltre, una quantità limitata di l'estrogenu in u sangue dèssenu à un disordine in a glutula pituitaria di u cori, è questu hè influinzatu u funziunamentu di l'ovari, l'iniziu di l'endometriosi, miomasi, fibroidi, chì à turnà à a infertilità. A attenzione particulari à u vostru pesu deve esse pagatu à quelli chì anu cumulatu in grassu è cunnessione. Hè in stu casu chì a sterilezza è l'excercenza sò stati cullocati. U surplusu di grassu nantu à l'abdomen è i malonni pianu à a bassa permeabilità di i tubi induve e so adduczioni successivi à causa di a prissioni di u corpu. Ricurdativi chì quandu avete da tenterà di perde u pesu, u vostru pesu è volumi di corpu tornanu à a norma cun più rapidamente. In tuttu, nè di i muszi. U fattu hè chì questu hè inherente in natura: un zitellu durante a gravidanza hè protetta è calda da i tuflure è di u ventre di grassu è cosce. Per quessa, hè in questa parte chì u grassu s'acumule primuramenti cù a velocità di u lampu. Ma u grassu hè datu da sta zona in l'ultimu postu è cù una lotta grande.

Ùn puderebbe averebbe per esse l'inzuccaratu in pesu influenza a cuncezioni in u futuru, ma tutta a mo stessa, prima di prugramma, hè megliu esse seguru è mette in modu: di guidà un stiltu di vita sana, per visità un ginecolo, per passà e teste obligatoriu è per esse trattatu in casu di a so deteczione. Inoltre bisognu di vìviri di e vitamini necessarii è purtate u pesu di ritornu à u normale. Solu ùn viaghjeranu micca à i mudelli cardinali, i.e. dieti. Pigliate tuttu upertu u manghjà in a direzione ghjusta.