Cumu cunfèssinu à un omu in amore, si hè in l'armata?

Eranu famigliali da i primi classi più antichi, un puderanu esse dichjaratu, hà crisciutu. Avemu amici, sìammu à un desk. Hè un picciottu da una famiglia educata è educata, intelligente. Hè l'unicu figghiu è l'orgogliu di i so genitori. Hè u zitellu più chjucu in una grande famiglia; tutta a mo vida, campu nantu à i carusi. Hè un pupulari excelbile, è ella - apennucciuta per un triplu solidu.

Eranu un'altra diversa, ma, anche tuttu, avianu interessatu à passà u tempu. I so differenzi sò venenu attrauti ancu altri più. A so aiuta in i so studii; lighi libri intelligibili, è hà sunnutu ch'ellu finì l'scola cumu cun una medalla d'oru.

Hà amparatu à ghjucà à u football, hà sempri mischiendu - era generale un mondu in una falda.

Ci era un gran misteru in a so ànima chì nè mortale ùn sapia da ellu, hà amatu cù tuttu u so core. L'adurda è li venerò. Era per ella una cumminazzioni di bellezza è intelligenza.

E quale hè? Mentre era so avutu cun l'amuri è un futuru cuntentu cù stu ghjovanu, era in silenziu. À questu hè difficiuli di ghjustificà se ellu amava o ella era per ellu, cum'è una sorella. Mentre era ella atia a cunfèsi à un omu in amore, fù redazzione in l'esercitu. Ùn puderia refuse, perchè ellu hè struitu cum'è un veru omu.

Cù sta nova per ella hà cullassatu u mondu sanu - ùn hà mai infurmatu cù i so sentimenti è avà ùn hà micca vistutu per un tempu assai longu. Era temutu, è hè oghji assai luntanu.

Cumu cunfèsenu à un omu in amore si vene in l'esercitu?

Admite u zitellu in amore, ancu s'ellu hè in l'esercitu in dui maneri.

Sè avete qualchì avete bravura e fiancu, prestu prestu per parranu cun un ghjovanu in persona. Hè veru, sta scelta hè sola adatta si u zitellu hè in un locu accessibule per i visitanti. Se ci hè l'oppurtunità di venite à visità cun ellu, prestu prestu per u viaghju.

Fate in mente chì quandu avete da ellu, l'abbandunarà di vede per quarchi ura. Perchè, se vulete cunfèssanu à un omu in amore, è vulete impedisce a vostra solitude, andate da solu solu.

Ciò chì cumu si diciarà da ellu, hè à voi. A cosa principal hè chì devi esse sincere in i vostri parole è sentenzi.

A seconda opzione hè appruvata per quelli mutandine chì ùn sò micca i primi ad admettenu à amà in persona. O, se u zitellu hè assai luntanu di voi, è ùn ci hè mancu. Per vene u vedi per almenu una ora.

Scrivite micca una lettera. Mandate micca un SMS - un missaghju cù una dichjarazione d'amore - hè assai trite è improbabile di fà una bona impresione nantu à u babbu.

In u nostru tempu, i carti sò cunsiderate una manifestazioni di u romanzu. Pour l'alma sana in questa lettera - lasciemu, littaralmente, respira u vostru amori, benessere, tenerezza per u ghjovanu.

Solu ùn mette micca prissioni in cumpassione, altrimenti u zitellu puderia crede chì avete suffrutu è soffrenu per l'amore per ellu. Allora, ellu - hè a causa di u to soru.

Dunque, quandu a lettura di a vostra lettera, serà felice è a so faccia unleghjanu un sonne.

Vulete admissà l'omu in amore si ci hè in l'esercitu - puderà aduprà una di e manere di più stati: dìtelu cù i vostri sentimenti direttamente in i vostri ochji o scrivite una lettera d'amore.

Ma, nunda pruverà i sentimenti d'amore megliu da a separazione d'un amatu. Ogni avvenimentu in a nostra vita ùn hè micca solu una materia di fattu. Tuttu avè una spiegazione raghjone, ancu se u realizazione di questu avere da voi dopu qualchì tempu. U vostru omu favuritu andò in l'esercitu, ma ùn sapianu chì l'amè. Forsi quandu aghju aspittatu cù cunfessioni di l'amore è aspittà per u ritornu di u ghjovanu.

Quandu ellu torna da u serviziu, certamenti si ncontranu cù l'altri. E, anche si in un annu o duie, l'amore ùn sparisce micca è ùn ne no rinfriscà, perchè cun maiò è cunfidendu cunfessi ellu in i vostri sentimenti, è ùn hè nunda chì pensanu.