Karl Lagerfeld si sviluppa una nova linea di vestitura - una criatura

Ancu Karl Lagerfeld hà spermisu ripetutu a so disprezza à avè una famiglia è i zitelli cù tutti i prublemi assistenti è i disgrazziali - rinunziali, realizatu bè cù a so vita, ma in un locu in u spinu di a so ànima è hà avutu a bisogna à vede l'occhi sani di u zitellu, per senti a risata di i zitelli ...

Forsi questu hè chì u couturier hè cusì paternu nantu à certi mudelli? Per esempiu, per Brad Croenigu. Dopu tuttu, u designer hè diventatu ancu u padrunu per u figliolu di un mudellu. Avà pocu Hudson Kroenig hè sempri di più in i campi di publicità di Chanel, è prestu prestu a strada di una nova linea di Karl Lagerfeld. Dopu tuttu, u disignu deciseru di principià a produzzione di vestiti per i zitelli nantu à 0 à 16 anni.

Karl Lagerfeld hà ancu firmatu un cuntrattu cù CWF (Francia), chì fabricà a linea di i zitelli. U primu coltu deve esse lanciatu da a primavera di u 2016. Allora ancu i mods più chjucu seranu prutezziunati di vistiti è accessori in u patrone di roccia è rollu di Lagerfeld. À u principiu di u so sviluppu, a marca prughjettanu di maestru di i mercati di l'Europa, u Mediu Orienti è di a Corea.