Nicolas Zheskier's Cruise Collection per Louis Vuitton

U culleghju Louis Vuitton Cruise 2016 hè statu prisentatu à u publicu l'altru ghjornu in a palazzu di Boba è Dolores Hope, chì ghjè in California. Situatu à a fine di u duminiu futuru futurista ùn pò micca esse megliu per a dimustrà u spaziu di spettaculu mudernu in u modu tradiziunale di Nicolas, chì, per qualchì propiu, hà dubitatge per vede in opere for LV. Danu, i critichi di a moda è i telespettaturi anu chjamatu issa cullezione u megliu chì u disignu creatu per questa marca.

U locu spéciale di Nicolas Zheskier à u tema spaziu era cunnisciutu per u so travagliu in Balenciaga. Ci era sempre in cerca di novi idei urigginali, spiriminteghja cù volumi, forme, cumminzioni di culori è texturi. Questu ùn era micca abbastanza per i fanni di l'esicuzzioni di Zheskier in i so primi travagli di cumercii creativa di Louis Vuitton. Probabilizente, u disignu ùn vulia micca scunnià u stilu di a marca è solu scacciò i punti di cuntattu di u cuncettu LV cù a so visione di a moda.

In a collectione mostra, u dilincu hà cambiatu mini-faldi cù maxi luxurioso. È ancu impressiunanti sò l'inghjulione di decisioni a grande scusa - senza libertà manga longa, spingi largu, pantaloni deliberatamenti longu è largu, shorts short-shorts ultra-shorts, blusas di u ventu cù strapelli di corse è metalizati ... À questà i mudelli di culligazioni parveni un pocu stranu è inespettatu, di moda.