Perchè pruvemu di cuntrollà a gente?

Tutti i persone pruvate di cuntrullà autri più o menu. Quarchi cosa si succetta conscientemente, ma più spessu ca no, ùn anu micca avvisu quandu avemu principiatu à cuntrollàimu. Ma perchè vene questu succorsu, perchè pruvemu di cuntrollà u cumpurtamentu di un indipindenza propiu indetabile?


Amore

Sì, hè l'amore chì a più spessu facita di cuntrolle a gente. Avemu micca parlatu micca solu di l'amore di un omu, ma dinò di l'amori di un fratellu (fratellu), amicu (amicu), picciriddu. Quandu omu amare una persona, invece questu di questu omu è, sicuru, tentemu di fà tuttu ciò per falla felice. Ma hè cunnisciutu quantu ùn avemu da pruvà micca à una persona, hà ancu avè qualchì sbagli è hà da soffre. Ma ùn vulemu chì l'ominu nativu a soffrenu. Cusì pruvate per prutegevi di tuttu. Questu hè u mutivu principalu di cuntrollu. Avemu l'aiutu di sapè induve ellu è di ciò chì fai per avvertà contra l'error. Ancu se una persona diretta direttamente chì ellu voli decide tuttu iddu, ùn anu micca datu, postu chì ellu ùn capisce micca ciò ch'eddu fessi, è sapemu quantu serà megliu. A più frequenza stu cumpurtamentu hè più inzertru in relazione à i più ghjovani. Inoltre, una persona pò esse cum'è più ghjovardi in età, è sia fatta cum'è junior puramente psicologicu. In vista à una tale persona, pensemu chì avemu avutu più experienceu à a pruprietà, per quessa l'aiutà, prutegge da questi errrichi chì anu impregnatu indipindente. E quantu ùn vole micca di piglià a nostra aiutà, più chè compru a cuntrollà. Naturalment, una persona, sinistu u nostru cuntrollu, principia à resistallu, postu chì nimu li piace à esse trattatu da tutte e quistione. Vitoge, pò accumincià à aduprassi solu à spite è à fate ancu più sbagliale. È avemu, guardendu questu, furtificà u cuntrollu. In fine, hè cercatu un cercolu chjusu, da quale hè assai difficiuli di esce. Per quessa, u cuntrollu, pruvucatu da l'amore, infatti, ponu invece di vaghjime parechji disvenii.

A più pruvate di cuntrollà una persona è prutegge, perchè e so a nostra rilazione diventate. Inoltre, u sensu di cuntrollu, una persona senti constantemente a vuluntà di resistallu. Questu hè quandu avemu avutu una cosa, ellu ghjè oltre di u principiu, solu per pruvà à sè stessu chì sia capace d'accede indipendientemente, chì ùn ùn hà micca un parèntesi persone. Inoltre, una persona pò assicurà perfetta chì ùn hà micca fà u dirittu, ma ùn ùn rinuncia micca dettu, solu per liberà di u cuntrollu. U cuntrollu di i vostri amori hè più forte è più sensu. , chì hè necessariu di salvà a persona à tuttu u costu. Eppuru, in fattu, invece di salvà, allora tuttu. Per quessa, se avete chì avete prumessu di cuntrollà i pezzi vicinu, pruvate micca d'impedisce micca di firmà. Induvularmente, in primu, sarà difficiule per voi, postu chì una persona hà necessariu à falla un pocu di sbagghiu, è sarete sporghjatamente. Ma puderete avà chì una persona vicine principia à sente i so cunsiglii è ùn ùn micca i rispundenu micca cusì negativamente. Inoltre, ogni ghjugnu hà bisognu di sbaglianza è avè a nostra pròpia experiencia. Sì di questu, ùn pudemu ellu micca u nostru modu di dirittu à a vita. Ricordu sempre chì pruvate à cuntrollà una persona, invece di aiutà, hè per dannighjà. È se ùn fate micca questu, puderete diventà cum'è una auturità è salvà assai di e cose assai cose chì una persona pò face in a vita.

Distrust

Un altru raggiuni perchè emu accuminciamu a cuntrollari qualchissia ùn hè scumpite S'ellu ci dusità u sensu di una persona, siddu pari avà chì ùn hè micca mentri, micca parlatu, etc., pudemu pruvatu di cuntrolli ogni passu chì passava à cunfrittu, per cunferisce i so cunghjettu nantu à e so menti, è cusì. Emprumimu à chjamarà sempre, dumandate: induve hè ellu è cun quale. Se una persona ùn vole micca, o ùn pò micca risposta, facemu scandali. In generale, circate di assicurà chì u pocu minuti di a vita avemu saputu. Sfurtunatamente, tali cuntrollu porta à u fattu chì a ghjente emera a girà è ùn parlà micca cù furtuna. Hè ricurdatu chì ci hà u dirittu à u so spaziu persunale è i so sicreti. Se una persona ùn si dice micca qualcosa, forsi ùn avemu bisognu di sapè da ellu è ùn hè nunda terrible in u so silenziu. À u cuntrariu, hè anormu chì ùn devi micca libertadu è vole per annunzià nantu à ogni passu. Pensate à voi s'ellu hè obligatu per fà u listessu, è sì cusì hè bonu per voi per sente chì qualchissia vi seguite sempre? Assolu, rispose: nè. Hè ciò chì cuntene a vostra persona. Sè amate à qualchissia, deveru fiducia in ellu è ùn suspià micca ogni minuti chì ùn porta micca cù voi. E in u casu, quandu avete spertu chì i vostri suspetti ùn sò micca fundati, vale a pena derriammarise si avete bisognu di una persona à tuttu. Quantu ùn avete micca cuntrullatu, hà ancu fattu cumu ch'ellu aggradisce. Believe me, ognunu pò truvà un modu per esce da cuntrollu per un corpu di tempu è fà ciò ch'eddu vole. Dunque, u so cuntrollu ùn ponu micca cunsideratu.

U desire di cuntrollu per via di a disprezzu sia nantu à a basa di i nostri cumplessi. Simu si scantamati chì una persona ùn ci piace micca bè, apprizzieghja è valenu noi. Cunnemu chì ellu puderebbe truvà megliu, cambiassi, amare cose più. E tutte sse cose da a manca di cunfidanza in elli stessi, a nostra amata ùn pò micca penserà cumu di iniziale, ma, à a fine, l'avaremu incuragnu à questi pensi è azzioni cun u nostru cuntrollu. Perchè, se sentenu chì ùn sò micca sempre di fiducia in una persona è volenu cuntrollu, da quandu invece di passà i vostri nervi è l'energia nantu à l'ombra di i scandalieri, megliu pruvate à cambià. Quandu avete caputu chì avete veramente qualcosa d'amare è ùn sò micca peggiunà chì qualchissia, u mistrustu sparisci. Persunità autosuffientu è forti ùn mai più cuntrullenu per micca di cunfusizia, perchè ùn puderanu micca pensà chì qualcunu pò truvà megliu per elli. Cusì a lotta cù e vostre cumplicati, è avete bisognu di piglià avessà di u desirma di cuntrolle i pezzi vicinu.

Cumu avemu vistu, u scopu di cuntrollu ùn hè solu per via di un grandu amori per quarchidunu è per via di l'autore di dubbitu. Hè sti dui causati chì saranu fundali per u cuntrollu di e persone.