Koldun è Svetikova canteranu in l'opera roccia "Stella è morte di Joaquin Murieta"


Da u 27 à u 30 nuvembre in Mosca in u sala di cuncerta "Mir" in Tsvetnoy Boulevard estreni di a nova produzione di l'opera roccia "Star and Death of Joaquin Murieta".

L'opira di roccia hè stata fatta secunda à a dramma di u famusu scrittore spagnolu Paul Grushko, chì l'hà scrittu nantu à a dramatica cantata di u poeta chileno, Pablo Neruda, "Lu Brillante è Mortu di Joaquin Murieta" è l'epica folk. L'autore di u libretto vene à l'premiere in Mosca da Boston.

I cimini famosi di a cultura è di i cummirciali, rapprisintanti di l'ambaute di Chile, Venezuela, Messico - quelli paesi, in quale a pianificazione di u praticamentu sò prughjettati, sò invitati à u performance. Un novu pruduzzione di l'opera roccia hè visitata da l'amicinu longu di Alexei Rybnikov Pierre Cardin, cu cui hè cuncepimentu un cunghjettu joint.

Musica di Alexey Rybnikov
Libretto - Pavel Grushko
Director - Alexander Rykhlov
Coreografia - Zhanna Shmakova
Scenografia - Theodore Tejik
Costumi - Nata Tejik

In i roli principali: Dmitry Koldun (Joaquin Murieta),
Svetlana Svetiklova (Teresa),
Igor Sandler (Morte).

Un gruppu di roccia induve di Dmitry Chetvergov hà participatu à u ghjocu

Da a storia di l'opera roccia

In u marcu di u 70 Mark Zakharov introducesu Alexei Rybnikov à u librettu è hà dettu di scrivite music per a dramma. Ntô 1976, l'estremu triunfante di l'opera roccia "L'estrema è a morte di Joaquin Murieta" hè statu fattu in u Teatru Moscow Lenin Komsomol. Joaquin hà jucatu Alexandru Abdulov, Teresa - Lyudmila Matyushina, Morte - Nikolai Karachentsov.

A ghjustizia espertu successu fenomenali. A rapprisintazioni hà fattu in Lenkom per 18 anni: 1050 volte era ghjucatu micca solu in u teatru, ma ancu in i stagni, esporatu à i percorsi straneri. In u 1978, l'album doppiu "Star and Death of Joaquin Murieta" hà avutu u 1u postu in l'affa sicura di i più recriditi. In u 1979, Alexei Rybnikov hè statu ricunnisciutu da a Parade d'All-Union Hit as the most popular composer of the year. In u 1985, i scrini di u stessu nomu filmu di film direttu da Vladimir Grammatikov.

A versione muderna di l'opera roccia

I ghjochi di a ghjucà interpretate a storia com'è a storia eterna di u bè è u male, a storia eterna d'amore, passione è odi. Ciò chì hà successu in Califonia 150 anni fa, hè oghje ghjornu stessu - a ghjente venga à un paese stranieru in cerca di u travagliu è una parte megliu, passendu a so umiliazione, a xenofobia affa ...

Questa hè a longa storia di u corpus gloriosa, Fegatu è fieru Joaquin (Dmitry Koldun). Partitu un viaghju longu, sperendu à truvà l'amore, a ricchezza è a felicità. U furore umanu distruttu l'amore, l'oru torna u polu, u sonnu di a felicità affucatu in i currenti di sangue. Joaquin paii per l'honor scantu è morte di l'amatu (Svetlana Svetikova) è diventa in un vengendum cruel, chì hè guvernatu da a morte stessu.

U stadiu hè stata rotata in diagonali cù 45 gradi: u so vignetu inferitu ghjustu "aspetta" à u visor. In u centru, ci sò musicali di u gruppu di Dmitry Chetvergov. In u cursu di l'accionamentu, u publicu vende a spiaggia di l'oceanu, da u desertu. Theodore Tejik hà stallatu nantu à u palcuscenicu dui vulcani in altizza cun una casa di 3 stanzi. In u finalu esse un veru "eruzzioni".

Tutte e costumi - è più di 50 di elle - sò stati creati manualmente, è travaglià nantu à elli era guidatu guasi biancu.

Per a prima volta in a storia di tali pruduzzioni, una videocacherera serà installata nantu à a testa di l'attore chì duvere u rolu di a morte (Igor Sandler), chì l'imaghjini d'ellu vi prughjettanu nantu à scrini grandi. Cusì, u viscuvaru pò vede l'azzioni cum'è era "da l'internu", cù l'ochji di u performatore.