L'indeterminate Tamilla Agamirova è Nikolai Slichenko

Sò forse inseparighi per più di mezzosa un seculu, ma i so sentimenti per ognuna ùn sò micca fretu. U famusu artista Nikolai Slichenko ùn pensa micca à a vita senza a moglia di Tamilla.

A cumpagnia finita à u teatru "Rumanu", ma hè sempre difesa di sminisce a sperienza. L'attorii è i speguttori si ungevanu in un solu sanu, è e balli di i belli di i zitiri in costumi brillanti s'assumiglia parolle di focu. Nikolay Alekseevich hè un pocu stanchi. Quantu travagliu, nudi senza intervista, ogni premiere necessite! L'ovazione hè mortu, l'eccitazione hà livatu. Ora pudete rilassate un pocu è vai per u paese vicinu à Mosca, in pace è tranquillità.

A la chjama fimmina in cunzunzaturi assicute sente: a bellezza meravigliosa di una donna è un omu slim di giovani -Tamilla Agamirova è Nikolay Slichenko. Lu luminu luminosu di u focu chjovu cunghjelà una frazzioni di un secunna, è incendi in novu, illuminannu i carriti di i patroni di u salottu. L'omu è a donna sò silenziu, ma questu hè più silentu ca i paroli. Sò cusì cusì bè, chì hè abbastanza per toccu i brazzi, o ancu vedi. È hè stata cinquanta anni.

Ci hè dettu chì unu deve da almenu temporaneamente di abbandunà per salvà sentimenti, ma questu hè micca u so casu. Sti dui ancu in l'appartamentu duveranu esse un servitore. L'attività di Tamilla: "Qualchissia du truvà questu ridículu, ma hè cusì. Questa hè a felicità. Avemu bisognu ùn ci hè u tempu adattu per ognunu, perchè ci hè ancu un teatru è assicuranza. Ma sò simuli ogni ora di vita. Avanzatu, di sicuru, tutte e dumèstica domestica era nantu à mè. Nikolay Alekseevich hà compru solu tutti i prudutti. Anu sempre à a tenda, sparisce in questu sensu. In generale, tuttu ciò chì tratta di qualsiasi cumerci - questu hè per ellu. E era sempre cusì cusì ".

À u listessu tempu ùn sò micca ghjilosi. Ancu Nikolai Alekseevich avia tanti fanni! Quandu s'hè fattu un esercitu in Voronezh è si era furzatu à fughje, perchè à a fine di u cuncertu, u stadiu sanu sgiò a so banda. Pigliò veramente u Volga, hà sappiutu, è a ghjente alzate u caru è cuminciò à pompà ... Allura tuttu era, è à mani di Nikolai Alekseevich dopu i discorsi. Cum'è attrice italiana, una attrenda di un teatru, in u quale u maritu hè un direttore artu, hè ricunnisciutu, ùn hè micca difficiuli di esse sò (nantu à u palcuscenicu di u teatru si ncuntrò). Ella deve esse intelligente. Per 60 anni di travagliu in u teatru, Tamilla ùn hà mai disputa cun quellu chì cresce chì in nisun casu avemu duveremu finu à qualcuna evidenza. U teatru hè una grande famiglia. Ancu se qualcosa ùn hè micca bella, tuttu pò esse risoltu. "E persone si sentenu quandu imide cù bè. Sapete, Nikolai Alekseevich hè veramente una persona brillanti bè, bella. A listesse di l'ànima! Se ellu vede chì qualchissia vole à aiutà, hà literalment juncenu à u salvamentu. Ùn ci hè micca bisognu di dumandà "- hè cusì parlà. Cumu ùn piace micca a so misericòrdia di una donna?

In a vita di Nicola e Tamilla era un locu è sorpresa, anche u fattu chì sò raramente separati. Nikolai Alekseevich spessu hà scrittu pochi di toccu per u so amori, li dete l'ariani cù a so ricchezza prediletti per u so ultimu soldi, di tutte viaghjatori hà purtatu un saccu di rigali, ùn anu pussutu micca senza ellu ancu parechji setti ghjorni.

Tamilla recorda a so reunione in l'istazione dopu à u ritornu di Nicolau da a nova tour: "E quandu mi vegia, è ellu m'hà vedutu, avemu capitu chì no avemu statu. S'avvicinonu è pusonu una spalla nantu à a testa di l'altru. Quantu longu avà firmatu quì, ùn sò micca. Ma quannu vinianu, a piattaforma era vacanta ... Nikolai si scurdò di tuttu. E circa a maleta cù rigali chì portanu noi. Hè bellu chì era accumpagnatu da una scola!

Ci hè caputu chì questu omu era vicinu à noi chì era tutta sta volta, guardendu a maleta. A strada, nantu à i cuntenuti di a maleta. Kolya hà purtatu souvenirs non solu à tutti i so parenti, ma à u gruppu sanu, ùn ùn mancò un persone. Questu hè. "

Anu abitatu a so vita in un desideriu di fà sempre l'uni di l'altru qualcosa par bella. Attentu ogni minuti, ogni secondatu. Quand'elli arribanu a casa in a sera, sò felici chì sò in casa.

E sta coppiu havi u so propiu «himno di amore». E all began in Tbilisi - quì u ghjovanu avete ripruntatu chì ùn turnate micca più in novu! Chì felicità splende l'ochji di l'amori - à i so pedi ghjittàvanu a cità è u mondu sanu. Avete intesu a canzunedda "Tbilisi" per a prima volta quandu partianu dopu à a so presentazione da u teatru chì era in u park. È in a staghjone di l'estiu l'orchestra hà fattu "Tbiliso". Nikolay Alekseevich aghjunse i musichi, elli ricèdenu ellu, mentre andonu in i so emanations.

Dopu quì, ogni ghjornu, quandu Nikolai è Tamilla intrinu in u territoriu di u parcu, quantu tocca l'orchestra, i musicisti cambiò immediatamente à "Tbiliso". E mentre andàvanu, stanu accumpagnati da sta melodia. E hà campatu cù elli durante più di trè dicennii, diventendu u chimicu di l'amuri per l'artisti.

Tamilla Agamirova rradia un aura speciali di amori. Doppu una di e so manifestazione, ponu armunia in stu mondu compleviatu di u teatru.

Hà cose è creatu da Nikolai Alekseevich, figlioli - a figliola di Tamilla, chì i genitori chjamati Lyulenka, è dui figlioli, Petru è Alexei. Ancu setti neghi, neunata Elena è a grannissima Veronika nascenu. Una di e chjude hè ancu chjamatu Tamilla, è u bisfigliu di Kolya fù chjamatu in onore di u so missiavu. U ciculu full, u ghjovanu Nikolai Slichenko, graduatu da GITIS, hà una bona vuci, parechji spectati u ricurdate com'è membru di u prughjettu di TV "Star Factory". Nikolai Alexeevich t'hà altre interesse in addition à u teatru.

Per esempiu, cavalli. E puru coccia maravigliose diliziu. Probabilmente, si ùn era micca diventatu un attore, diventeranu un coccu. Per esempiu, faci un rostu, ci sarà una aranciu, è pezzi di mela, è tagliati di limonu ... è avete una primura maestra di culinaria.

Eppuru, hà assai piace una residenza estiva. Quandu ella apareceu, hà fattu un postu megliu! Eccu, nantu à un grande balcone, a famiglia hà u restu, campanu quì, alligaturi è cena.

Ùn hè bisognu di ciò chì Nikolai Alexeyevich li piace à dì chì ellu hè un omu felice. Un picciottu di una famiglia gypsy ", fora di a guerra", chì hà avutu a survivà a so famiglia, in chì ellu parechje u so babbu, hà acquistatu u teatru, l'amore di u gruppu tutale. È solu dopu, quandu hà cunnuscitu l'amore di a so vita, si truvò!

"Mi cumprendì, hè una grande stessa, ma u me maritu è ​​mè 53 anni di felicità sottu i nostri spalle. Mai spentu nunda è avemu assicuratu a vita di l'altri. Sembe chì tuttu ciò chì hè accadutu, hè nunda di più pussibule. Forsi! Sì stu sentimentu si trova, ùn ùn lasciarà finu à a fine di i ghjorni. Forsi quì chì hè per quessa chì nimu cun un ànima impuru pisendu u ghjocu in casa, "admessa Tamilla Sudzhayevna Agamirova.