Ksenia Simonova: A Storia Curta

Xenia Simonova, un artista di Evpatoria, cunquistò u prughjettu di TV "Ucraina à u Talentu". Hà ricivutu un million hryvnia è u titulu di a persona più talentu.
Xenia hè natu in Crimea. Oghje in a so zitiddina sorpresa à tutti cù i so capulizzi. Pudava nantu à tutte ciò chì hè vinutu à manu - nantu à i muri, i petri è ancu i carchi! E cumu pò esse altrimente? Dopu tuttu, l'intaressu di a pintura è u talentu Ksyusha ereditatu di a so mamma-artista. Dopu l'a scola, hà sunnutu d'arricchisce in una scola d'arte. Ma a mo mamma ùn sustene micca l'scelta di a so figliola. Hè stata graduata di sta scola è sapia di primu rispunse chì a professione di l'artista ùn porta micca stabilità.
A scola hè una scola, è voi, a mo figliola, avissi avutu una educazione superiore, - ùn hè micca fatta di insignà à a so figliola.
Allora ... a zitella aveva ottene dui educazioni superiore. Red diploma in l'spettazioni di "psicologu" hà difendita, essendu in u quintuimu mese di gravidenza. Ma durante i so studii Ksenia ùn hà micca scurdatu di l'arti. È quandu u figliolu Dimochka era sei mesi, a ghjovana mamma hà difendita a so tesa nantu à a spezialità "artista graficu".

U mo amatu hà datu un sognu
Quandu si ncuntrò, Igor hà travagliatu cum'è editore di una di e riviste di Crimea. Inoltre, cum'è turnò annantu dopu, era un direttore teatrali, cù u so teatru è troupe. A rinfrescenza accumincia cù u fattu chì un ghjovanu invita una bella ragazza à una riserva di foto per a rivista comu mudellu. Oghje in l'uffiziu editorali, cumincianu à parlà, u chjamatu dumanda à u mudellu cù interesse ciò ch'ella era. Hè felice chì era quandu ellu sapi chì Xenia era un artista! E immediatamenti partianu i so piani "Napoleonii". Iddu hà dettu ch'ellu hà invintatu una pruduzzioni teatrale durante un bellu pezzu, in quale unu di i roles principali hè datu à l'animazione di sabbia. Xenia ùn avia idea di ciò chì era. Ma u tipu ùn avete micca vargogna à tutti.

Hà cuntinuvatu à spiegà cun l'entusiasmu chì anu vistu perchè u tipu articulu raru è inormu nantu à Internet, è per un anno pareva circà un artista.
- I jokingly dumandatu s'ellu parechji artisti anu pruvatu. À quale l'Igor s'hè risposta seriu: "Cinquanta, è trà elle assai eminenti". E quasi tutti, dopu avè vistu i clips animati, dicenu chì hè faciule, ellu ferà. Tuttu era tutta, ma nimu hà pudutu cumpletu u travagliu finu à a fine. À mè, à u cuntrariu, averia immediata chì questu hè un materiale assai cumplicatu ", ricorda Xenia.
Ma a zitella ùn scantatu micca a zitella. Ricunnò chì averia interessu à acquistà cù questu artu. Ma tutti i stessi, ùn aghju micca accunsentendu immediatamente, pensu per un bellu pezzu per a proposizione. Finalmente, un ghjornu, ghjunse à l'uffiziu, hà dettu: "Dà a vostra sabbia!" Intentè. Ciò chì hà fattu è cumu piacia.

U mondu hà fattu una scena di sand
- Da quellu momentu, partiu per vede u mondu in a forma di una pintura di sabbia. Ùn avete micca figliani. Aghju adjusted my vision and perceive light, color, tone è semitone perchè pò esse trasportatu in a sabbia, - l'artisti comparte.
Ma l'animazione di sante hà bisognu quattru anni senti. A picciotta era invitatu à travaglià cum'è artista in a rivista. È prestu ella stessu hè stata mistressa di una di l'edizioni brillanti di Crimea. Iddu è Igor si maritò. È quandu u so figliu vultò un mesi, u primu issuesu fù isciutu. Ma, in settembre l'annu passatu, crisa una crisa, è era necessariu di sospiri l'attività di publicazione.

Xenia pinzò l'immagini di e sabbia per menu di un annu. À quattru anni, hà avutu idee in u so capu, è, finitu, u sognu hè foru veru. A creazione di un numiru cumpletu dapoi frecu si almenu una settimana, è quarchi vota a sfurtunatamente "nascita" per a notte.
"In regula, i filmi sò fatte per i zitelli sick during a notte, i temi di a guerra sò ciò ch'ella m'esturno, l'heroina confiesa.

In modu, u numaru nantu à a guerra, indicatu in a semifinalista di u show "Ucraina u Talentu", hè stata inventata cum'è questa, in una sola notte. Ùn per u spettaculu, ma per u ghjornu di a Vittoria. Dedicò à un avvenimentu assai concerti - l'apertura di u memoriale "Krasnaya Gorka" in Evpatoria. A stu puntu di l'anni di guerra, i tudischi hà sceltu 12.650 residenti lucali. A l'apertura di u memorialu eranu assistuti da i veterani, è ancu parechji persone. A zitella dedica a so storia à u ricordu di e vittime è l'eroi di a guerra. Ella l 'hà prisintata in un disignu mudernu, perchè chì u ghjovanu hà avutu in u so modu, in u stante da a so era, ma in no way remained remain indifferent.
- Vogliu fà u tema di a Gran Guerra Patriotsica aguda è pertinenti per i mei cumpagni, è sopratuttu per quelli chì sò più ghjovani chì mè. Mi pari, era pussibile, - senza l'orgogliu, Xenia rici.

Indicate questu numaru chì l'articulu ùn decide micca immedanee . Ma allura ùn hà micca disprezzu. Tuttu u Ucrania, annunziendu u talentu di Xenia, chianciava. A trasfurmazioni di u numiru in una capulatta ùn si mette senza a participazione di Igor, chì faci u arrange, vuci tutti l'opari di a so mòglia. Ksenia aiuteghja per cinque ore di tutte ogni ghjornu. Avà hà aiutatu l'aiutà chì aiutanu à crià u so figliolu. E prima di u prugettu, puderia furmà solu à notte. Per via, u figliolu per ella hè u principale ispirazioni. Per quessa, quasi tutti i travagli di Xenia hè presentu o implicitiu un zitellu. I heroi più amori è di i filòsufi di i pittimenti sò i zitelli, e donne incinta, i matri incù i zitelli, u mari, a cità.
- Ùn hè micca cusì impurtante chì cosa tirava. I sentimenti sò impurtanti durante a creazione di l'imaghjini. Sensazioni chì devi trasmette à u visor.

Live, Sunny!
Ci voli chì Xenia decide di participà à u cuncorsu "Ucraina à u Talentu" per aiutà à Nick, una nica chì hè stata in sème per più di sei mesi. Part of the winnings became the basic material of the Charity Fund of Xenia Simonova "Live, Sunny!". Stu fundu hè da esse digià aiutu pocu Nick è à altri figlioli cù malatie severi. U so travagliu hè ancu diretta à aiutà e donne chì sò travagli in cuntrastu di difficultità materiali è psicologichi chì si rifieghjenu di avè un avtru è decisu di avè un zitellu.
- Inicialmente, u muvimentu "Live, Sunny!" Vi contru l'avorru, ma dopu avemu cuminciatu à amparà nant'à i zitelli enfermi, u decisu di aiutà, - dice Xenia.
A Fundazioni "Live, Sunny" pruponi una femmina cù u ghjornu chì hà avutu bisognu di un criaturu: paga per a partitu, medicini, vitamini, soporta psiculologicu.

Dopu a mostra
Dopu à u prugettu "Ucraina u Talentu" a vita di Xenia cambiò di manera cardinale. Avà fai ciò chì ama, è per questu ella ricevi ricevi. È dopu à u cuncorsu, l'artista restaura u travagliu di a so rivista.
Unu unu, Xenia pinzò l'imagine nantu à a sabbia, per allughjemu in pezzi di vita. Hè una di i megliu in u genre. E qual'ede avà? L'artistu hè preparatu a so propria esposizione "Sand Man", induve circa 300 pittura nantu à i presentati. Parte di l'esposizione - una grande carte de pittura nantu à a sabbia è fragmenta di stanzi d'animazione. A seconda parte chì presenta Xenia cum'è un artista graficu classicu è cuntimpuraniu. A zitella confessa chì hà so avutu cù a so propria esposizione alla vita cusì consciente. Inoltre, serà tenutu in Ucraina, Viena, Parigi, Londra, Los Angeles. Sè pussibuli, i ritratti torna à a Crimea in un annu.

Appena prestu l'accumpirazione dispunibile , chì Igor li disse dinò di a so sposta futura cun entusiasmu. Una ghjovana coppiu si preparava per l'estremu mundiale! In i so piani, l'orizzione di u teatro-show "Sand Club" in Evpatoria.
Pare chì tutti i desideri di un artista talentu, l'attrenta, a donna amata è a bona mamma hà fattu realità. Ma ...
- Sò ancu sònniu chì ùn anu micca esse ghjustu disgraziatu. Allora chì ogni zitellu hà a so felicità pròpia!