Dmitry Nagiyev

Per a felicità, aghju bisognu dùie cose: travagliu chì si satisfà, è una donna cù quale hè bonu per svegliare. Se pensate micca nantu à quessa, a lòggica ùn deve esse tutte e diversità: prima - u preferitu, da quì - u travagliu. Ma vive in un tempu quandu tuttu hè u cuntrariu. E questu hè male. Mali per a mo vita, malu per u mo amatu, per u mo figliolu ... hè male per tutti! Ma queste sò i reguli di u ghjocu, chì noi o bien accettate o micca.

M'arricordu cù gratitùdine tutti e mio donne, chì me distingue da a maiò parte di l'omi. Ùn vi parleranu micca di una di e mio donna.

Mi piace di suche donna, nantu à quale puderebbite dì - a personalità. Ancu a biddizza di i corpi di u corpu ùn ponu micca cumpensà per a mancanza di intelligenza. Ùn avete bisognu di assai tempu per capisce chì una donna hè interessante per mè o ella hè stata alchimista - micca a mo tocca. O a persunità hè più forte, chì, in generale, oppressioni, perchè esse un idiota hè ancu difficiule.

Ùn aghju micca u soldi per rigali pè i carru. Ma mi dispiaci di mè stessu. Per esempiu, quand'e vogliu in a buttone, ùn puderebbe liberatu di u cumunità di u poviru studenti è aghju sempre à guardà l'etiquetas di prezzu, ma ùn pudemu fà.

A spessu a manca di tempu per una atmosfera romantica, offre i regali. Eppuru, probabbilmente, questu hè una compensazione male. Circundente a manera chì un zitellu "cumporta" una bona intesu cù un bon cumpurtamentu. Cusì aghju tentativu per compensà a mancanza di calore da a mo parte cun quellu di rigalu. Questu, per suprattuttu, ùn pò micca bè, ma mi pare avè qualchì tempu si "otmazyvayus".

Sò sì un simbulu di u sexu per quarcunu, perchè esse. U simbulu di u situ senza sensu di umuri - hè un maniac sexy chì recolle e donne è alcune in un libru, chì è quantu ellu avia. Per mè, e donne - una capulatta di l'opara d'un autore scunnisciutu, è ogni ghjornu mi cumprendendu cun piacè.

Ùn vulemu venderà, è per quessa chì mi tenite in forma. Chì a qualcunu mi scrivi in ​​maniaci, ma provu di fà qualcosa cun mè stessu: vò à u gym, run, ùn vogliu l'alcohol, perchè ùn vogliu scuntentà da a mio riflessione in u specchiu in a mattina.

Sò vain. A vanità si move à u scopu ancu più di a sete di soldi. Ùn importa ciò chì l'attori di diri, a vanità hè in u primu locu, seguita da l'autoestima, è solu in parte à a fine di a lista hè a vuluntà d'esurtazione. E si qualchissia sustene chì questu ùn hè micca cusì, ùn hè cusì.