Cumu manghjà un alleramentu?

"Puru, si cuminciò à novu ..." - mum sighs condenonné (avè, babbu, etc.), annunzendu u so zitellu, culurata da punti rossi. Ùn avemu micca scritte quì i diversi sintomi di l'allergy di l'alimentariu: quantu eranu, sta situazione hè familiar à parechji parenti. E a mo figliola è iu anu passatu tutte questu: notte senza vista, e medicini senza tasteless, è chilò di i venditi. Ora ricordu di questu com'è un sognu passatu longu.

Qual hè a prima arma in a lotta contru l'allergii? Dieta! È ... una volta di dieta, bien, per a chiarità, una volta di dieta. U più strettu. Per u piriudu di i zitelli - è per u zitellu, è per a mamma. A dieta hè stata determinata spirimintali. Intrudui tutti i prudutti novi solu durante a rimandazioni, almenu una settimana dopu chì l'agravufenza di l'agravvulatu prurgatu fù ripresu solu. Dopu l'ORVI o ORZ, aspittò una simana. Di sicuru, "ghjorni neve" ùn hè micca abbastanza, è da u tempu à u tempu fici sparti u regnu. In u risulte, a mo figliola ricivutu un altru corpu, è tuttu chjamava novu. Cusì a dieta, a dieta è a dieta altra volta.

E cumu per alimentà u zitellu, se nunda ùn puderebbe micca, è ciò chì pò esse stati caniati? Turn the reception banal of boring food in a little adventure.

Fantasize nantu à a platina.

  1. Reception "com'è". E veni, pumba seranu cum'è una sorra, com'è brusche è buccane, cum'è pallone.
  2. Reception, "cibo stranieru" Cumu, ùn vulete micca scherzu? Ma questu ùn hè micca solu un scherzu, ma un cose cume! Questu hè per voi un puzzicheghju spaziu mandatu in un pezzu da un pianinu perchinu. Puderanu chì ci hè all sourcavanu: l'arbureti di l'albaranu è u fiumu di corzo, u celu hè u sughjettu ...
  3. A accolta "cum'è astronauta" (campiò, Raccoon da u cartoon). A keyword si deve esse ripetutu cù u spessu. Fighjatu cumu pudete manghjà mancanti - cum'è un astronautu, cù e pècure. Fattu! Eccu un astronactu veru! Sò solu cosmonauti chì sanu cumu manghja cusì! Oghje, sì ghjatechjenu maiò davanti à l'ochji, cum'è un astronauta!

Fantasize in un pianu.

  1. Pone a pignau in u mità, è e vintulate nantu à i petali.
  2. Pone a capelli di carne, guarnitura, vegetables - è chjamanu un cake. Pudete pour u top "glaze" - puree vegetale.
  3. Fate una faccia fora di l'alimentariu.
  4. E accussì ad infinitu. Fate à u zitellu u caratteru chì vulete manciari.

Bribe bribe.

À noi ùn hè micca u metudu più effikau, ma ancu ellu hà spessu aiuta. A so foncina hè simplice, cum'è un valenok - per offre à u zitellu ciò chì li piace (aghjunghje corn flakes, una sacche di mouton o cibo in vaccini) dopu à u pianu principali. Si si metti in un locu prominente, stimula assai più effikau.

Sempre dona qualcosa sabbia.

Questu ùn volenu micca chì l'allergii ponu esse documenti o patatine. Di sicuru, dispunibile per u poviru cosa, chì ùn pò micca dolci. Cusì vulete darà solu pruvà, bè, almenu una mità di dolci, almenu liccassi. Eccu, ogni principiu debe pende i prosa è cunse, secondu a reazzione à i ingredienti di u pruduttu. Sianu 5 minuti di piacè di un agravante di dui settimane? E se allura u zitellu ti dumandassi dumane in tuttu u tempu? U caprettu ùn pò micca ancu esse cusì cunzientu "micca", sopratuttu se ellu sà cusì dilizzionatu. Una volta chì a me mamma m'hà datu un gustu di dolci, anu allergii. L'aggravamentu era cusì chì dopu avellu d'amparà i dolci nantu à u largu parò in u closet è manghja à secremente da mè. E iu sempri determinatu da u ciavolu: "Mamma, chì avete manghjatu? A purtate da u cupboard?

Ma ùn pudete micca limite à u soldu à u risu nettu à l'acqua. U zitellu stessu vi diciarà ciò chì u so equivalenti di dolci: una pumu, banana, prugna, iogurt è qualcosa cosa. Avà pozzu manghjà documenti senza avvisti in quantità limitata. No, e consiguienti sò, sicuru, ma micca in a forma di allergii, ma in a forma di cuddetti stretchi. E estò sicuru chì a mo figliola hà manghjatu ancu a kindergarten, sorghji, patata, caseddi salati è edità tutti i Coca-Cola, è ancu a cerveza.

A cosa principale - assicuratevi: avete è u vostru picciottu necessaria scunfani l'allirgii!