Men in life Juliette Binoche

Juliette Binoche hè una di l'attrici più famose in Francia. Malgradu a so dumanda à l'attrenda, sta donna ùn hè mai spusata, ma questu ùn impedisce à avertisce da parechji figlioli da parechji vintori è crede in amore, ùn importa ciò chì.




Quandu l'attrenda accetta, hà chjamatu quattru voti spustamenti, ma ella ùn hè mai passatu sottu a corona. In quantu à i hobbies, Juliette li piace à scrive è occasionalmenti arreuramenti e so fede. Quandu era più di 40 anni, starred in a photo session Playboy. Comu pudete vede, sta donna ùn si rinunziassi è questa pesa ancu chì hà prestu 50.

L'impresa futura nascita in a famiglia creativa di u scultore è l'attrice. I gattivi spentu pocu tempu cù Juliet è anu dedicatu à scuperta a so rilazioni, è a zitella hè stata sola. Binoche tene una altra surella. Dopu à u divorziu, i fimmineddi fùbbenu datu à l'internu è i visitavanu raramenti.

L'attrenda ricunnosce ch'ella era assai sughjettu in una scola d'internu è per quessa, hà incunatu un gruppu di teatru à truvà e so vicinu vicinu. Dopu a graduazione ella, cù a so sughjettu, cuminciò à vive una vita indipendente, guadagnava dinari comu un capu di un supermarchu. À u stessu tempu, entra in u studiu di teatru, starred in estrasi è crede chì un ghjornu avarà un rollu importante in a film è diventà famosa. À questu tempu, a so mamma hè una volta à pruvà à migliurà a so vita, è u so babbu abbandunà u paese in tuttu.

À pocu tempu, a so vita à a vita, un direttore di talentu direttore di Parigi, Leo Carax, cun quale hè un romance, vene à traversu. Era solu circa 22, è u cunquistau cù a so visione di filmi è vita.



Ellu invitò à appare in a film "Bad Blood" (1986), è ella accunsentì. Leo hà obsessed à travaglià nantu à una nova film, chì Binosh perdu pocu pisu è vistutu solu e cose chì u principale principalu si stindia in u script, per scrive u rolu bè.

Juliette era stancu, ma in amore, è hà tolleratu ancu a so scelta. In u pianu novu, "Amuri di u Novu Ponte" (1991), hà quasi morse mentre filmava. Hè interessante chì durante u piriu di sparà di trè anni di a film "Lovers from the New Bridge", sia u direttore è l'operatore di sta film hè mortu.

Dopu à u sparizioni, Leo hà truvatu una nova musa, l'attratore russa Ekaterina Golubeva, chì sussigratu i maritò è hà pigliatu trè figlioli, ancu chì Catherine anu muratu in 2011 in circunstanze misteriosa.

Prestu in a strada di a vita hè u babbu di u so primu figliolu - Andre Alla.

Juliette hè felice, perchè averà è hà amatu, tuttu hè finitu, ma sfortunatamente, sta fata hè un final particularmente positiu. Andre hà truvatu un altru è hà partutu da Binasso incinta. Juliette, resentful è abbandunata, rifiuteghja tutte e proposti novi, è dopu à u nascita di u primu regnavanu torna à u cine.

In u gruppu di a pelicula Hussar on the Roof (1995), ella cascata nantu à u captivatore di l'ochju chjosu di Olivier Marrtines.



In u 1996 accetta u so Oscar pè sparisce in u filmu "Paciente inglese". Questa rilazioni durò trè anni, ma sive, à veru di Binoche, Martinez ùn hè micca interessatu di a famiglia, volse cunquistà Hollywood, perchè l'abbandunò.

Nantu à u settore di u filmu "U figliolu di u seculu", Binosh cariu capu à u caratteru principale, tocatu da Benoit Mazhimel, finu à u inconsciente.



Hè 10 anni sò senior, hè 25, ma sò in amore. Binoche hà stata fatta da Benoit, dà a nascita à a so figliola è crede chì, finarmenti, trova felicità femminile. U ghjovanu babbu ùn hè micca pronto per una relazione seria. E sta novella di Binugui hè finitu.

Dopu tandu, hà prova à travaglià tutte e so sentenu micca inperta in u so travagliu.

A stu mumentu, Ghjuletta viti cù i so zitelli in a so propriu vicuria in Paris.



È, finarmenti, Juliette Binoche ponu accunsenu à ùn mantene l'ingerimentu in ellu stessu è u materialisimu nantu à carta, in l'arti, di scutari ... in generale, fate tuttu ciò di ridivà.