Ksenia Sobchak scunciò l'scultura morta di una nana nuda

L'anzianu presentatori di "Doma-2" Ksenia Sobchak cunnisciutu u sensu di pruvucazzioni. Cum'è un blogger activu nantu à a reta di Instagram, u ghjurnalistu ùn publicheghja micca l'ultime nutizie da a vita di leone di seculare, ma ancu cun una periodicity enviable provoca debulte dilatu nantu à a so pagina.

Aieri Xenia mimarulle e so seguitori cun un novu video da u salone di Maria Maksakova. Sembra chì Sobchak diventa un fan of opera music.

L'opera diva cumanda unu di i più antichi romanzi in un salone di moda. À u stessu tempu, l'attrazioni particulare di Ksenia Sobchak hè stata attraversata à a statua di u nano nudo. U presentatori di TV descrizanu e so sensazioni estetichi in questu modu:
Maksakova è l'scultura morta di i nanni-una riunione d'arti classica è contemporanea in un video o "Talenti è Admirers"

I seguenti di Sobchak ùn sparte micca u so entusiasmu per l'arti cuntempuraneu, è nutendu chì figghi ferries in u "salone più secular" di Mosca parranu di a percepzione perversa di l'arte:

  • Scultura di i nanni. ... hè questu artu? ???? Brusta. .. cum'è s'era prestu da u Kuntzkamery
  • Amu l'arte mudernu, ma questu hè un attu cù una borscht nana! Iddi stissi spugliati è andendu i stessi, in shorts tucked high! Chì sò divertitu! ))))))) I supportu tutti quelli chì ùn anu micca bisognu di sta perversione!
  • Bohemia torna torna crazy ùn vole micca vive in modu nurmale
  • Ben, bè, hè o troppu, o aghju erettu nantu à l'arti