L'acne (o acne) hè una malatia crònica di i glànduli sebacies

Oghje, parleremu un problema di a pelle assai impurtante - acne. Hè nutate chì hè u prublema più cumuni in a dermatulugia. L'acne vulgaris, l'acne, l'acne hè una malatia di a cuttivinu cumuni, in particulari es una malatia crònica di i glubuli sebacies.

À ogni età, i manifestazioni di l'acne severu sò accumpagnati da una diminuzione in l'autoestimu, avianu a disassociazione psicosocial è anzianu aggrava a qualità di vita. Spécialmente hè periculosa in l'adubiscenza. Ma, anche a prevalenza di sta dermatizia, solu u 20% di e persone turnanu à l'espurtazioni per l'aiutu, u restu si funda à a so forza è a cunniscenza, è spessu perde sta lotta contru l'acne.

Strangamente abbastanza, ma u terminu "acne" in grecu significa "fioritura". Forsi, l'autori antichi eranu in mente u fattu chì a persona "ciuri", cum'è una fiore. Ma l'esprissioni era stata.

Allora, l'acne (o acne) hè una malatia crònica di i glànduli sebacies, spessu genetically conditioned, assuciati à a so attività in risposta à l'stimulazione da i andensi (hormonici sessuale, à volte chjamati masculini, ma in u corpu femminili sò ancu pruduciuti). Inoltre, l'apparizione di l'acne hè stimulatu da l'squirming nuvole di i celuli di a pelle è a risposta inflammatoria di i tissuti. A ragiunazione di a furmazione di l'acne hè a keratinizazione eccessiva in l'internu di i pori. Da i canti di grassu è cineratinizzate, ci sò plugins, ibligatori di u grassu. L'acne si manifisteghja annantu à a pelle per l'apparizione di elementi non inflamatorii è infjammatori.

E avemu da volta à e quistione chì concernanu acne è acne.

Chì hè l'acne è induve vene? Perchè ùn hè sfertu a pulitica nìura, è oghje hè un problema?

Certu, cum'è qualsiasi cambiamenti in salute, i cambiamenti di a pelle ùn sò micca dumandatu un ghjornu. Di solitu i primi signali di l'acne sò in a cità, quandu androgeni, sviluppati da l'urganii di a secrezione interna, cumincianu à funziunà in u corpu di u zitellu ueru. E micca solu in i picciotti, l'androgeni sò prudutte in e zitelli. L'androgini afectanu l'attività di i follicle di u pilone di u sebastian, aumentendu a so attività, chì, à u turnu, porta à l'aumentu di a quantità è di a qualità di sebum. A causa di l'aumentu di a quantità di sebum, i canali di i glànduli sebacies sò stirminiati, espandu i pori di a pelle, in u quale, in fattu, oculta comedone (nomi famosi - punti neri). I comedoni sò ochji aperti - punti neri crostai è chjusi - bianchi, miliums (nomi famosi - apiary). I comedoni aperti è chjusi ùn sò micca una forma inflamatòria di acne, chì parechji di l'adulescenti è l'adulti ùn anu micca cunzidiratu un prublema per elli. Perchè chì qualchissia persone anu puliticu nìvuru, mentri àutri avianu u full acne. Invece di a quantità di androgens chì sò excretati da u corpu, è ancu nantu à a sensibilità di a pelle à l'androgens. In dui persone diverse, u listessu cantu di androgenu ponu esse liberatu (micca elevatu), ma per algunu cù a pelle chì hè più sensible à androgens è serà più affettivu di stu prublema. Questu hè più veru di e donne.

Cumu si pò derrota di l'acne?

Siccomu sò parechje fattura chì participanu à a furmazione di l'acne, a lotta contru u prublema sia ancu essa cumplicata. Ma u più impurtante hè una cura di iezzione. Sò nimu:
- Per sguassà e crescenu di e crescente di corno di a superficia di a peddi in u tempu - questu permetterà di participà più liberamente in u metabolismu è facilitate l'accessu d'ossigenu à a pelle. I Bacterii sò più comudi in cundizioni cù una mancanza d'ossigenu.
- Dice a pruduzione di sebum. In l'addezia, hè più difficulu - l'esercitu di androgens in u corpu, ghjovani omi è donne, hè a norma di età. Ma in i casu severu di l'acne, un cosmetologu pò prescrive i medicazione (per usu internu esternu o internu) chì riducighja a pruduzione di sebum - questu hè megliurà a prublema di a pelle.
- Ritruvi à a terapia antiinflamatori (in casu di cundizione severa di acne con acne inflamado o conglobate) per affettà a flora bacteriana.
- Piglià e misure per riduce i cunsiquenzi negattivi di l'acne (resorazione di cicure è cicate, illuminazione di spicelli di pigmentu, currezzione di poru) è prevenzioni di l'apparizione di novu acne.

- A più grande immunità di a pelle è u corpu in generale.

Perchè ùn pudete micca esse spresse u vostru acne? E se aduprà stu locu cù l'alcoolì?

Hè megliu fà senza l 'attività propria è micca per piglià chances. A ragiò hè simplice è chjaru: a pelle di a persona hè l'unica per a vita, hè impossibili cambiassi cum'è a robba, hè impossibili disguise per veru è per un longu tempu. Per quessa, a megliu modu hè un cura di cura, è in casu d'acne, una correzione graduali qualificata di sta cundizione hè ancu fatta. Ogni adolescente cunnosci a spremà l'acne spontaneamente, ma quasi nimu si sapi cumu fà faculeti bè è quandu questu ùn pò micca esse fattu à tuttu, perchè u primu, hè un gran rischiu di infizzioni è, in segundu, cù impropritu (prufessional) squeezing out of acne, cicati è altre cunsiquenzi sfaghi. U terzu (è questu hè u principale), l'elementi chì ci anu infruinzati ùn sguassate micca à tuttu, perchè ùn hè più necessariu per elli à esse micca senza l'aiutu dopu un tempu. Ancu un cosmetologu, quandu anchianate a faccia, sguassa solu elementi non inflamati per impediscenu più inflamazioni. Ma, in u mo scopu, a ragiunata chì a persone cuntinuanu a spremà l'acne persistante, in un altru - hè crede chì hè struitu, hè un apparenza più attrattiva, questa hè chì a causa di l'estruzione hè puramente psicologica. Aghju dichjaratu automaticamente: nè, ùn hè micca megliu da questu - salvu chì ci hè una cicculata maiò.

Pudete fà senza acne, o hè un tributu obbligatori à a pubertazza?

Turnate à l'statìstiche: qualchì forma di acne hè osservatu in u 65-90% di e persone in addezia è in u 30% di e persone dopu à 25 anni. Per quessa, ancu u limitu di età hè cambiatu significativamente in u tempu, chì permette chì i dermatologi ùn parlanu micca più d'acne, ma di l'acne "full". Ma, cum'è qualsiasi malatìa, l'acne hà e so propiu stadiu (3 o 4 sicondu l'estimazioni di i diversi spezialisti), ùn ùn dispirace. Ùn si ponu micca sempre per esse micca stallate stu prublema. Ma in u nostru putenza per cuntrullà i so manifestazione. Oliu, u pelle di prublema ùn hè micca sempre un perdone.

L'alimentazione prublema di u rolu in l'acutu di l'acne?

Nisun studiu scintìficu hà amparatu chì ci hè una raghjone entre l'accuminzamentu di l'acne è u cunsumu di certi alimenti. E persone chì anu soffrinu da l'acne pò manghjanu ogni cosa - chocolate, patate fritto, ova. Frà l'ogetti ogetti, l'acne ùn hè micca spessu ciò chì cà i ghjandi, ma vverate. In altri dìte, i grasi assorbiti da una persona ùn si ponu esse indegni nantu à a pelle di acne. In ogni casu, si qualchissia hè cunvinta chì un certu tipu di alimentu pruveni o l'acne, hè megliu per evitari di manghjà sta alimentazione.

Sembra chì e zitelli sò più prubabbili di soffrenu chjosi chì i picciotti. Hè ciò?

E so figlioli parenanu più di l'acne, i picciotti ùn sò micca pagatu menu attenzione à questu problema. In i zitelli, grazzi à u ciclu menstruali è l'intruduzzione d'hormone, queste prublemi anu aghjustatu mensualmente. Perchè i picciotti, l'azzione di androgens hè in generale a norma, i glándulas sebacies sò più grande in grandezza, a pelle hè oliu, è l'acne, in u mo scopu, in certi staghjoni aghjunghjenu a pitizioni. E quantu picciotti guardate a cura di a pelle? Da a mo stessu esperta, pudete dì chì assai zitelli sò assai difficili di forza ancu di lavà à piattà. Ma invece ghjovani omini avianu principiatu à piglià più cura di a so propria aspetta, hè per quessa chì ancu i cosmetologi hè visitatu più frequentu d'avè.

L'acne hè solu un difettu esteticu o un signalu per qualchì problema seriu?

In l'addezia, questu quì pò esse a norma, ma dopu à 25 anni ùn hè micca pocu normale. Hè cresce chì a pelle hè l'ogettu destinatu per l'hormone. Per quessa, a pelle ùn pò micca "generà" acne - sò sempre indicate quelli o altre funziunalità di u metabolismu. S'ellu in l'adubiscenza, questu hè justificata da u crescita di u corpu, in seguitu dopu i chjassi pò esse sfarenti, ma a maiò parte di elle sò rilativi à l'accionamentu di l'hormone. Sì una donna adulta cù u acne cù età, questu pudite indicà una viulenza di a funzione di l'ovari (in cunnessione cù a polistosiu, per esempiu, quandu u nùmeru di l'hormone sessu masculinu aumenta a volte). Una donna sana da l'apparizione di l'acne hè tutela di i estrogeni - l'hormone di l'ovari, è a disturbazione di l'omostasi in l'espansione hormona femminili pò affettanu a cundizione di a pelle. In a classificazione di l'acne, ci hè ancu l'acne "acne tarda" - acne tardiu chì si prisenta durante a menopause, chì hè novu assuciatu cù mudelli in u fondu hormonal.