A ricetta per una insalata di Cèsare diliziosa

César Cardini era un veru italiano. Abrà un ristrettu restaurant è a chjamò "U Cèsare", dopu chì si trasferì d'Italia à l'America. Ci era un restaurant in a cità Mexicana di Tijuana. À quellu tempu, pusendu u risturante vicinu à u cunfini trà u Messicu è i Stati Uniti - era assai prufettu à guadagnà annantu à l'alcoolì. Chì hà fattu Cèsare guadagnà a so vita.

In u ghjornu di l'indipendenza americanu, l'altri isulani si truvò à u restu "U Caesar" per vìviri pocu. I prudutti alcoolichi eranu un gran numaru in a varietà ma mancu però l'snacks eranu casi cumplitamenti, è tutti i buttreghi eranu chjusi. César, senza pinzariu duie volte, apprufittò i prudutti chì avia partutu. Chisti eranu: lettuce foglie, u pane, u furmagliu "Permizan", alli, ova è salsiccia Worcester. César hà mezclatu tutti issi prudutti è avè una insalata excellentu, chì i visitori di i risturanti vulianu assai. Fate pianu di sta salata. A sta storia è cumuna hà dettu da a figliola di Cardini, anch'ella hè sopraghju nantu à i leggings, è hà ghjunghjatu in una manera muderatu.

E cumu era cusì sta preparazione?

Avà scopre à quandu l'insalata era cusì cunnisciuta. In u principiu, César pomperò una insalata cun una piccula cantina di l'agliu è sopra i fondu cun foglia. Allora aghju sullivatte un mondu. Dopu avè spieghjutu oghje, annunzià u calda in acqua di ebbulenza per 60 sicondi, à u fondu di u pianu. Allora aghjunghjiau u zadellu di limonu, un sughjettu è u più impurtante u furmagliu rossu. Inoltre, i croutoni eranu agghiunciuti, chì sò stati cotti nantu à l'aghju è l'oliu d'aliva.

Per via di u fratellu di César, hà dettu una legenda chì in l'insalata tocca à esse presentanu l'acciughe. Tuttavia, César era categuricamente contru l'acciughe. Iddu sustinia chì l'insalata cuntene oliu d'oliva Italianu è pepite Italianu.

In certi fonti, hè dichjaratu chì l'insalata era inventata micca da César ma da alcuni altre persone. È César stola sola a ricetta di insalata è hà chjamatu cù u so nome. Ma tutta questa hè tuttu spicchulazione.

Ci hè molte recetas per a preparazione di sta salada conocida. È in regula, i ricetti prisenti ùn sò micca à tuttu simili à quella chì hè stata scopra da César.

Ricetta classic

Per preparà una insalata sicondu una ricetta clàssica, avete bisognu di preparalli i croutoni. Per fà quì, fate trimmu a torta da u pagnulu è tagliate u mediu in quessi cunti. Poi pour un oliu d'oliu, sparghje nantu à a panettore è aghjunghje in u fornu. Frittu finu à mari

Dopu chì i capelli sò frittu, serà necessariu di trasfurmà l'ovu primu in un acqua fughja duranti à un minutu, dopu à quale hà da esse friquè è chinu. Aggiuncenu u zuccaru di limonu è un pocu di salitu.

Piglià a cura di e foglie di l'insalata verde, secca è tagliata in pezzi petite. Allora andavanu bisognu di piglià un grande insalata, frettu beni cù l'agliu, fremenu u furmagliu rillicatu, culotte d'insalati è salsa. Agghiari beni, è scuzzulate a cima cù u furmagliu restitu è ​​i crutoni.

Hè veramente a ricetta classica per a salute di a Cattura legendaria. Questa salata hè diventata cum'è a più generale chì hè difficiule d'imagine una cafe o ristorante chì ùn hà micca sta salad. In l'ultimi anni, l'insalata di Cèsare hè preparatu ancu in casa, postu chì ùn hè micca assai tempu, è ancu tutti l'ingredienti di l'insalata sò boni. Ci sò ancu parechje ricerne interessante è no ricette di più diliziosu, ma sta ricetta hè basica, hè a più cercata à a ricetta presente di l'insalata di César Cardini.