Centri di shopping - playroom per i zitelli

Duverà pocu, hè improbabile di truvà un supermercatu grandi, chì ùn avia micca stati equipati di una sala di ghjocu especial pè u zitellu. Certu, per a mamma, hè assai cumunitariu: postu chì volte volte à spedizione in silenziu per fà cumprà senza un zitellu. Dopu tuttu, cun un pocu ùn pudete micca marchjà in silenziu - pruvà continuamente à scapparà di nuddu postu, piglià qualcosa di i stale, hè urdinatu à esse capricciusu è cresce in tantrum. Inoltre, ci sò parechji piazze in u supermecciu (per esempiu, una salone di cosmetologia o un perrugliu), induve ùn pudete micca cunvene cù un caparu - ùn si pò esse quì per ellu quantu duvete bisognu à rimbursà. Quandu quandu u spaziu per i ghjucati venenu à salvà. Quale hè a sala di ghjocu? Di solitu ùn hè micca un spaziu vastu grande, induve unu o parechji complexi di jocu sò situati. A maiò parte di questu cumplicamentu hè un pezzu seccu cù bundeddi, un labirintu è un disegnatore aromatizzatu da parte di grande volumen.

In questa isula di divertimentu u so zitellu hè stata per ellu stessu. Quì u zitellu ponu saltà, run, slide off the coline, somersault in balli picchi, custruisce torrette è scumpete. Un zitellu rara ti refuse tali piace! Ma prima di dà l'insibitu à a sala di ghjucadore, bè guasgi tutti i prosa è cunde.
Ùn lasciate micca in a sala per i ghjoculi troppu piccolo (unu o duie anni). À quessa età, nimu pò seguità u zitellu millor chì i genitori. Pensate à voi stessu: ancu quandu viaghjà cù u zitellu annantu à u duminiu, ùn sì micca; no vede per u zitellu (cariu, hit, spedite suli à l'ochji, etc.). E allura cume ti pudete dì di assicurati strangers-educatori chì prima vìdenu a to figliola o figliolu è ùn sanu micca u so cumpurtamentu è u caratteru! Pò adeguà un pocu di reguli simpliczii.

Regula un. I figlioli, chì ùn anu micca virtu à trè anni, sò più spessu chì micca ancu capaci di cuntrullà i so movimenti. Per via di questu, spedinu accidentà l'altri figlioli o, per via di poca coordination, mette in a ferite. Per quessa, un pezzu pò esse lasciatu in a sala di ghjucà solu cù a sughjetti rispunsentera o fratellu è solu cù l'autorizazione di u persunale di a stanza.

Regula dui . In certi di i salotti di ghjocu, unu di i genitori sò permessi di co-anzianu cù u zitellu. Per un novu figliolu, sta opción hè a più ottima - postu chì puderà insignà da u so propiu esempiu u so cumpurtamentu correctu. Inoltre, u zitellu ùn deveri micca scantatu se per sguassu si perde in u labirintu jocu.

A terza regula. Se l'impastatu era a prima volta in un novu salottu di ghjocu per ellu - ùn lascià micca solu solu. Avete da esse in vicinanza. Dopu tuttu, un ghjovanu ùn pò micca navigà in cundizioni micca familiale per ellu, ùn calcule micca l'altitudine di a muntagna, per esempiu, è avete qualchì tipu preghjudiziu.

Se u vostru zitellu spessu succorsu in una stanza particulare per ghjochi di supermercati - pudete andà per un tempu. Ma sempre di u tempu à u tempu in ogni casu, visitate u vostru zitellu, ùn sapete micca ciò chì.
Inoltre, quandu anu ughjettutu u zitellu in a sala di ghjucate, assicuratevi di attenti à a cumplessità di u sistema di piglià migliori. Ci hè più difesu, hè megliu. Hè per quessa, u persunale di a stanza per i ghjucati capite tutte e responsabilità chì i genitori di u karapuza di sò cunfidenza.

U maestru hà necessariu annunzià a data di u genitori è u zitellu in un libru speciale (è micca in i vostri paroli, ma nantu à qualsiasi documentu - passaportu o licenza di cunducerà), è u numaru di u telefonu mobile per a cumunicazione in una emergenza. Sì u zitellu hè stata permessa à a stanza per ghjochi senza parlà, senza dumandà nunda in tuttu - passendu un tali postu hè a décima manè.
Certi picciriddi teme di i zitelli ùn sò micca cun iri in a vita, è parechji, in cuntrariu, si sparghje senza temorità cù ogni strangeru. Se u vostru figliolu hè unu di questi - a sala di ghjocu ùn hè micca cuncepitu in tuttu è ùn pò micca micca lascià u zitellu in questu.