Immunità durante a gravidanza

Immunità si riferisce à l'abilità di l'organu umanu (o animali) per riagerà in una manera speciale per a prisenza nna di qualchì sustanziu, a più spessu una sustanza aligria. A sta retazioni permette à u corpu per resistà diverse infizzioni, è, dunque, hè assai impurtante per a survival. E perchè l'immunità in a vita di una persona hè cusì impurtante, deve esse cura di quantu pussibilità. In ogni casu, durante a gravidanza, l'immunità in una manera cusì cambia u so cumpurtamentu, chì ogni futura mamma hà da sapè.

Chì cambiassi in u corpu di una futura mamma?

Dopu à a scola, sapemu chì l'embriione riceviu a mità di l'informazione genetica di u babbu, è questa mità hè stranera à u corpu di a mamma. A secunna mità, eredita da a mamma, hè ricunnisciuta da u corpu comu "nativu". Cusì, l'embriione per l'organizatori di a mamma hè, cum'è era, "semi-compatible" genetically.

Immediatamenti dopu à cuncepimentu, una situazione inconsistente risultatu in u organismu di a futura mamma. Per una parte, siccomu l'organu «vede» un gran numaru di sustanzi novi stranieri (uttinutu da u babbu di l'antigens), a reazione nurmale hè a produzzione d'una quantità significativa d'anticorpi. Ma l'altra banda, l'esercitu di l'organiziu di a mamma si averebbe guidate à furnisce u zitellu cù tuttu ciò chì hè necessariu per ellu, è ancu à ancu contra i so interessi, per esse attu à u sistema immune. Per questi raggioni, di cunghjuntà questi azzioni è micca per dà u babbu, u travagliu di u sistema immune hè rifurmatu radicali.

Nanzu à l'iniziu di i scientisti, ci hè stata una parolla chì, durante a gravidanza, l'immunità di a donna hè più dèba, chì face un risultu di risorse per e malatie infizziosi. In ogni modu, sicondu a ricerca scientifica ricenti, u sistema immune ùn reducià a so attività, ma simpliciamente cambiassi significativamenti a manera chì u corpu travaglia.

I matri futuri ùn anu nisuna tendenza à l'emergenza è u sviluppu di malati infettui è infiercià, anch'elli, assai di e malatie crunulò durante a gravidanza riducate l'attività.

In ogni casu, per u funzione corretta di l'immunità durante a gravidenza, ci sò assai cundizioni.

Cundizioni per u funziunamentu propiu di l'immunità

Se u cambiamentu in u funziunamentu di u sistema immune in a donna pregnant si sona, puderà esse diversi prublemi cù u cursu di a gravidanza.

Problemi immunologii in u gravidenza

Malati infettuti. Sì una donna pregnant si spende un friddu o anu aghjustatu di e malatie cronica, pò esse per dui raggiuni - o patologicu in u travagliu di l'immunità prima di l'gravidanza o di a presenza di siti d'infezzione micca trattati.

Unintention of pregnancy. A medicina sapi dui tipi di causa immunologica, avè principiatu in l'incontruplu. In u primu casu, l'immunità di l'omosessu fetali hè praticamenti u stissu cum'è u maternu, risultatu in u corpu di a donna ùn simpaticamenti ùn ùn cunnisciutu micca l'embriione, causendu a morte di u gravidenza. In questu casu, l'immunomodulazione hè stata utilizata, quella chì hè a vigilia di l'embaraziu, è ancu in u periodu iniziale, i linfonichi di u babbu di u zitellu sò intruduti in u corpu di a donna per disinhibite a risposta immune. In u sicondu casu, l'immunità di l'ovu fetu hè aggressivu cumu cun rispettu à u corpu di a mamma. Utilizza l'immunosuppressione, chì hè a ricuperazione di drogi speciali (spessu usati in u trasplante), chì suprime u sistema immune di u corpu di a mamma, chì impediscenu u rifiutu di l'ovu fetu.