I cunsiglii di u psicologu: cumu per evitari u cunflittu trà i genitori è i zitelli

U cunflitti ghjienani à aspittà per noi à ogni passu, anche in a famiglia più ideale, unipochi sò inevitabbili. Questu porta à a cunclusione chì avemu bisognu di sapè micca solu per evitari cunflitti, ma ancu per risolvi. Questu avete aiutu à minimisà u so risicu è ancu risolvi i difficultà incontratu. Chì cunsucenu i psicologi, cumu per evitari conflicti trà i genitori è i zitelli? Forsi, in famìglie s'arriveleranu più spessu, perchè l'intimu spaziu in questu gruppu suciale particulari hè assai più chjucu in tutti l'altri. U tema di u nostru articulu: "U cunsigliu di u psicologu: cumu per evitari u cunflittu trà i genitori è i zitelli".

I cunsiglii di u psicologu: cumu per esse u cunflittu trà i paisani è i zitelli dipende largamente nantu à u sessu di u so figliolu. Hè un fattu interessante chì i conflului cù e figliole arise assai più spessu ch'è cù i figlioli, perchè chì a figliola necesita per cumunicà un spaziu intimi chì per u so figliolu. Da questu vedemu chì i cunflitti da a so natura ùn sianu micca da u fattu chì i membri di a famiglia sò micca troppu à l'altri, ma, à u cuntrariu, da a so interaczione estrema. Dunque, se avete cunflitti, ùn panice micca o culpete, hè un fenomenu cumunu nurmale chì ognidunu. Per evitari di cunflitti trà e parenti è di i zitelli, hè bisognu di cumprenderà l'esencia di questu cuncettu, i ragiuni di l'oghjettu, è da cunsiderà cumu modu di risolve.

Cumu si facenu cunflitti? Prima e, sopratuttu, questa differenza d'interessu. À u listessu tempu, u piacè di u desideriu d'una parte infruie nantu à l'interessi di l'altru, altri paroli, à tempu, questi volte ùn pò micca cumprendi, è a situazione si sviluppa "o ... o", in quale deve sceglie unu di l'interessi è i desideri.

In questa situazione, ci sò dui mudelli è una manera curretta di resolviri. Sfortunatamente, a maiò parte di i genitori ellu u modu equivoco à risolve u cunflittu, pruvucannu parechji prublemi di a furmazione di carattere è a crianza.

Pigliate viaghji di risolve un mudellu di cunflittu particulari. Per esempiu, i visitori sò venenu à a famiglia, è a mamma hà aversu pardunà a so figliola in a so stanza, à a quale ella risponde chì in u mumentu a so bisognu di finisce un prugramma chì deve esse toltu à unu di i so invitati, dì chì u so primu, chì prumesse in ùltima volta. Ci hè una situazione cunflittu, induve ogni unu di i cumbattenti deve bisognu di rializaranu u so brame, è ogni ghjornu deve esse cumprinatu à tempu.

U primu modu equu di risolve u cunflittu, in u quale u genitali vende. A mamma ordina à a so fede di abbandunà u cummerciale senza finitu è ​​da eseguitu ciò chì hà dettu. Stu metudu porta i cumandamentu è l'aggressioni, solu si sviluppa cunflittu. U primu, u zitellu ùn cunniscieghja subconsciousemente di satisfalli solu i so brame, è soppressinu i desideri di l'altri, chì ellu ferà per u restu di a so vita. Siconda, avemu una malice secreta di u zitellu, a relazione tra ellu è u principale hè sempri cuddosa è diventendu. Sì appicate stu modu à una zitella di a zitiddina, hà da crede d'aggressivu è aspetta, o, perversi, troppu passivi.

Un altru mètudu micca cunstruttivu hè u guidatu di u zitellu. Sè dà un constantu guadagnu in cunflitti è dà à ellu per via di "u so bonu", u zitellu sviluppeghja l'egoistu, l'impitàbbilità d'urganizà, di risolve cunflitti in altri situazioni, fora di a famiglia. Avemu chì, in tutti i metudi novi constructivamenti di risolviri u cunflittu, u zitellu s'acumule certu funziali negativu è in modu impurtante u so caratteru, è in u futuru ancu di risolvi cunflitti in modu eru.

U mètudu chjamatu serà un cumprimenduu mutuale, un guvernu dui. In questu casu, i metudi siculogichi di esse attuali, "I-missaghji" è anzianu l'empatia sò intesu, cum'è a cumpassione, capiscendu una altra persona è posta in u so postu. In casu di cunflittu, à sente à u desideriu di l'altru, piglià in contu à risolve u cunflittu, guidata da u fattu chì i dui vuliri si sò scontri. Per esse risolviri u cunflittu cù l'aiutu di un cumprumciu, hè prima necessariu esaminà l'assimilazioni objetiva di a situazione per i dui ganghi. Allora, cù l'aiutu di l'empatie, à guessà i desira di i dui partiti, chì decisione seria megliu per ogni ghjornu. U terzu passu serà per paragunà i dui desiderate è derivate diversi suluzzioni à u prublema - u più, megliu. Dopu questu, ogni parte di e partite sceglie un metuone ricunnisciutu di risulazione di cunflittu.

In questu casu, u parente è u zitellu sò in a vince, u cunflittu hè risurvutu, ancu, ogni unu di l'individhii anu aprile à risolve cunflitti da a famiglia.

Ma ci sò altre cause di cunflittu in a famiglia. Per esempiu, una malintenuntia di l'altru, impurtanza eccessiva, alta dumanda in una parti o l'altru, viulazione di u spaziunale persunale di u zitellu, u teme chì l'interessi di unu di i partiti sò viulati o a pussibilità di satisfaci un di i desirs hè bluccatu. I solu cunflitti sorgienu da l'incapacità simplificata di cumunicà, l'ingannimentu excessiu di unu di i persone, l'incapacità di riprisentà u gustu è spiecanu à l'altru.

À esse in a pusizione di l'oientatore - ùn l'interrompe l'altre, fucalizza nantu à a vostra attenzioni, ùn deve micca valutazioni à u zitellu, ùn micca criticallu durante a cunversazione, cum'è e so decisione. Ùn avete cunsigli, sia tolerante. Pudete applicà diverse tecniche psicologichi diretti in modu chì u zitellu senti chì sèntinu à scena. Per quessa, involute a cumunicazione non verbal, gestite è espressioni faciale. Se l'oghjettante hè di voi, ùn ùn culpete micca u zitellu, parlate tranquillamente, nò in i toni elevati, spiecanu in detail a vostra pusizione è e so vulere, è tenenu ancu questu u desideriu di u zitellu. Fighjà ch'ellu li cunnosce, è ùn hè micca di difesa, ma micca impastallu.

Allora, u cunsigliu di un psicologu: cumu per evitari u cunflittu trà i genitori è i zitelli chì sò? U psicologu ùn avisce micca per spuladore l'esperienza è u statu negativu di i membri di a famiglia. Sì ùn avete micca in u spiritu, pruvate trattà cù i vostri prublemi nantu à u vostru, micca à u spensione di u zitellu o parente, per pruduce situazione cunflittu cusì. Sì esse un avventu, avè cura l'ùn avè micca umilià un zitellu, discriminate à ellu, ùn capisce è ferite cun una parolla. L'insulti in casu dichjarate ùn solu ùn guvernanu in u cunflittu, ma anu sputanu significativamente a vostra rilazione.

In ogni casu, accettanu u zitellu cum'è ellu, hà cunnisciutu chì voi solu u megliu per ellu, è ancu ellu, amassi, accetta i so desideri è a pusizione, hà amparatu à cumunicà, perchè ellu hà amparatu nò solu per decide , ma ancu evitari cunflitti.