Chì, è più impurtante, cumu alimentu di u so maritu

Sì di dì ciò chì manghjò, vi dicu chì voi. Qualessu hè quellu chì u vostru maritu è ​​quella miseria alimenta ch'ùn ùn ùn si prisenta micca - è avete aduparà micca ellu, salvu, per supòttu, vulete mette in a vostra felicità di famiglia è a cumprenda mutivazione sottu una timida seria. Allora per alimentà u so maritu. Un omu fastidiosu in un manghjà, cum'è un zitellu hè capricioso à vista di patee o vegetale insalati, spessu u ricusate di manghjà cum'ellu hè datu. In ogni modu, hè pussibule di furnisce stu "tesira" si guidata da certu regule.

1. Preparate ellu ciò ch'ellu aggradisce.
U gustu di una persona hè furmatu in a zitiddina. Chì l'omu era nutatu à a zitiddina - è hè a so nutizia favurita. Hè necessariu ancu i più chjucchi matices, à u nivellu di frittura di pancetta è a proporzione di cole o patefritta in un borsch. Per risponde à i so gustu ùn hè micca una tastera grande, perchè culinaria i vostri amare ciò chì voli voli significa di fà senti bè.

2. Tirate i so ghjucati.
I giovani, ghjurnali o televii di TV si ponu troppu tentazione per distractà à un manghjatu. Abbandunatu senza such entertainment, u vostru maritu pò esse intensu nantu à a alimentazione.

3. Dàtene una mesa cun cómoda è una sedia.
Invece di manghjà i vostri favuriti, pudete esse fascinatu da cumu hè più piacevule per ellu s'appoghju nantu à una sedia. Un pocu aiutu à risolve u prublema, è probabilmente hà manghjatu, è ghjè chì ùn hè micca cusì difficiule per alimentà u vostru maritu.

4. Avvive i manchi.
Se u vostru snack précieux pocu prima di u pianu principalu, pudere perdinu u so prumessu. A più luntanu di tutte ciò chì, spettamente senza esità, pò esse mandatu à a bocca.

5. Scopri ciò chì manghja durante u ghjornu.
Forsi u vostru favore predilettu di u frattu. Questu hè, manghjà assai spessu, ma per un pocu di ghjornu. In questu casu ùn avete nunda chì preoccuppa. A quantità dritta di calori è parechji nutrienti, si metti à u pienu, è particularmente a cura di ciò chì per alimentà u so maritu ùn hè micca valuta. Quì pudete aiutà, quandu seguite ciò chì esatta solu.

6. Crea un ambiente cusetu è tranquillu à a cena.
Ùn mai avè principiatu nudda conversazioni serii ch'ella manghja. Ùn ne micca esclarati a rilazioni è ùn murmute. Ùn li dì micca quandu avè alimentatu di i prublemi persunali, è u vostru maritu manghji beni.

7 Dite infurmatu nantu à i beneficii di i prudutti "dritti".
Diciata di cumu è per què un utile o un altru pruduttu. Probabilmente, questu puderà interessà. In particulare, sta regula opera cù omu impressibili è suggerenti.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ