L'altra parte hè obbligatorja


Perchè hè a ricerca per a seconda metà a fine di a nostra a nostra vita? Cumu truvà l'amore di una vita? Ricerca o simu site è aspetta? Ricerca, cercannu a fàccia di ogni omu è dumandate s'ellu hè u mo destinatu - hè stupidu. Ùn si sà micca o ellu hè u vostru destinu o a donna chì vene in a vostra reunione. Ùn ellu ùn sia micca quantu sì, quale hè u so destinu.

Mi piace una parola greca per u fattu chì a ghjente ùn era micca ciò chì hè ora. E avianu quattru armi, quattru pedi, dui facci è i signali di i dui sessi, questu, era una donna è un omu, sò stati cunigati, eranu una. Sò cusì, eranu più forti, è più persone, più intelligenti. Puderete ripruduce.

Questu ùn circate micca i deuses, è Zeus hà sceltu di disconnect. Cù un colpu di u lampu, divide questi criatures umani è sparpati nantu à a Terra. E avà duvemu andà à passe à a Terra è cercate e nostre alte migliori, stà à i straneri. Nanzu o dopu a siconda mità seranu sicura , ma in a strada à questa mità avemu tanti dolors, resinzione, quantu ci chiancimunu quantità, quantu sò sbagliati, pensendu à qualcunu l'altra parte, quì hè quì! Hè a mo mia. È ellu viaghjate, hè ancu questu per ella, u so cumpagnu, è, troppu nantu à ellu, hè stata mistade, solu à pocu. E avete fattu un sbagliu, u dolore scorcia u vostru core, u vostru core si spende à e costi è pare com'è una figurina di porcellana.

Ogni persona hè nata è cresce à truvà u so ànima assicata è cunsenta tutta a so preziosa vita per questu scopu, cammina versu a terra è cerca a so ànima. Per ogni persona, questu gol perciò un postu di a vita. À quarcunu questu primariu, è à qualcosa semariu. Ancu se una persona si denia tuttu, è dice chì questu hè tutte a sinscente, ellu tistimuneghja in l'intimu di a so ànima per truvà l'amore di tutta a vita in un miraculu. In tuttu a nostra vita, circate, camminamu in ricerca di l'ignurita, cum'è in u conte di fiancà "truverà chì, ùn sò micca ciò chì, mi porta ancu questu, ùn sò micca ciò chì".

E cumu sapete chì ellu hè quellu chì hè necessariu? Cumu sapete chì l'altra parte era truvata? Forse hè abbastanza per truvà qualchissia cù quale pudete combina a vita cù i ligami di un stampu in u vostru passaportu è dà nascita à i zitelli, cumencia di puddastri è zicchi vegetali? Forsi queste hè a mità chì ci hè pronto per circà a vita. Ma dopu, i pirsuni si maritaru è divutu divorziatu, se micca ancu parechji mesi, ma in parechje anni. Sclamà a parolla di un ghjuramentu chì aghju avutu vicinu in tristura, è in gioia, finu à a morte partendu à noi. Iè, per esempiu, queste sò solu i paroli chì anu a essiri sagru, ma avà sò solu parolle, hè una tradizione.

Un omu prupone a manu è u core, è dopu à un altru di mesi si abbandunà per una altra donna, o solu ùn si spiccà nunda, piglià i dui è piglià u vostru core. Eppo una donna chì mantene a foglia, scappa da u so maritu, o simpricimenti partite, dicendu chì hè stanca di tuttu ciò chì hà rotta u so core è tutti i platti in a casa. Cumu pudete avete bored with the person you chose? Dopu tuttu, dicerete: "Sì, ai d'accordu". Nunda hà obligatu. È prima di a festa, ùn avè micca scuntatu u ghjornu, è micca dui. A ghjente prima di a festa di a matrimoniu hà scontru per anni, cumminciavanu à stà vicinu, ghjente cunnosci ognuna più megliu. Allura chì u ghjuramentu è stampà in u passaportu rumpia i relazioni longu?

Hè pussibule ch'elli ùn anu micca casu infatti. Dopu a famiglia, avemu sempri megliu megliu da ciò chì avemu avutu. Dopu tuttu, una persona hè tantu dispostu chì ùn ùn sianu micca sempre ciò chì hà, è u proverbiu "l'avidità di a fraera hà ruvinatu" hè attivatu. E dopu avè persu perghjenu chiancinu, ma hà tornatu, u pride ùn permetti micca. Pride hè un sensu putente di autore-rispettu, è pigliemu l'azzioni contra l'orgogliu davanti a nostra dignità. U più putente hè u sensu di l'autoestimu in noi, u più altu hè u nostru altu nostru, è più più ch'è ùn vemu micca ciò chì passa per sottu à u nostru nasu. È sottu à u nostru nasu hè una siconda mità nantu à i so ghjinochje cun un bouquet di rosati è cù i lacrimi in l'ochji volenu à ritornu, ma ùn a vemu. L'odiu curretta chjuderaghju i nostri ochji, è ùn cessaremu di vede ciò chì è è cumincià à vede u cuntrariu. Per via di stu sensu, ogni rilazione si alluntanenu è ùn ci permettenu di restitu ciò chì ci hè cusì cusì, è per via di quessa, crèdinu chì avemu fattu a scelta incorrecta chì sta persona ùn hè micca à tutta a scopu di tutta a nostra vita. Una parolla, una frase puderà ferisce a nostra orgogliu, è a querenza infligata nantu à a nostra autoestima pò arruvinà tuttu ciò chì anu cusì diligently cherished and kept.

E se, ancu cunzistendu chì esse chjappu tutti i greve, ùn deveria micca chì ùn ci hè micca strada. A strada novu sempre esiste, è dinò di fronte. Dopu tuttu, quand'è vo passate nantu à a strada nantu à a spiaggia, u pavimentu darrì di ellu ùn si pulisce è ùn ùn sparisce. Pudete turnà in ogni tempu è volte. Simply people, persuading and comforting themselves, vinianu cun questa espressione: "ùn ci hè nè ritornu". A strada hè sempre quì, è da ritornu è di riflette è di left and right è un pezzu di direzzione chì vi puderete sceglie. In a vita, a strada hè sempre quì, hè precisu bisogna à amparà à vultà quandu avete bisognu.

È cusì, quandu vi turnate, pudete ripiglià a segonda mità, chì ùn abbandunate più o pocu tempu. Avemu bisognu di parlà è senti a parolla "perdona" una volta. Per ghjunghje l'altri - hè questu u sicretu di e boni relazioni?