U nascita di un zitellu hè un periculu impurtante

U nàscita di un zitellu hè un periudu impurtante, travagliu duro è travagliu travagliu micca solu per voi, ma ancu per u to babbu. Per agisce bè, ricurdativi chì tuttu passa.

Ona "X" hè avvicinendu , è, sicuru, sì preoccupatu. Fighjemu a faccia, avete a sperenza cum'è a maiò in a vostra vita. Hè facilitu di cumprenderà! Ùn importa micca quantu littiratura di leghje nantu à a nascita, ùn importa ciò ch'ella avete esse intesciante parole, disperse di teme (à qualchì volte imparta) ùn hè micca faciule. Intantu la principessa chì avete bisognu hè a calma, tranquillità sola. Mentre l'unica hè appena preparava per u grande travaddu, avete u tempu di ripetiri tuttu ciò chì avete amparatu da i libri è ciò chì avete intesu nantu à i corsi per i genitori.

Trimati di a cima di l'ansietà è una volta in modu mentalmente per tutte e passageri di una strada impurtante. Questu hè ancu necessariu per darete un figliolu forte, cunfidendu. Dopu à quelli chì parechji esperti, cumandati da u famu scientist Stanislav Grof, crèdenu chì in ogni stadiu di u nascita di u zitellu - un periudu importante, una matrice perinatalita chì hè rispunsevule per unu o l'altru di i tratta di pirsunalità di a persona hè stata. A prima fase hè precedita da novi mesi longu di aspittà. Hè digià statu pruvatu: un felice felice hè a guarantiscia di u sviluppu riescitu di u zitellu. Ma ancu noi dinò chì in u travagliu pudete fà assai per u zitellu! Semu sicuru chì andarè à a sala di partenza per 100% preparatu. In a nostra "sinopsis" - ogni stadiu di u pene è quarchi cosa!


Sembra ch'ellu hà cuminciatu ...

U fattu chì u travagliu hè ghjuntu, dicendu cuntrazzioni regulare di l'utru, dura 10-20 seconde. U stadiu iniziu hè u più longu. Una donna chì dà nascita per a prima volta, pò stende pè 6-12 ore. Dopu à ripetitu di partenza - per 4-8 ore. Duranti stu pirìudu, sentite a lotta, chì u zitellu trasfurmà à a "sfurtuna". À primu sò dèttile è repite after 10 minutes. Allora diventenu più è più tangibule è frequenti: ogni 7-8 minuti. Enrichissement, righjunghjendu u piccu, è a so intensità diminuite. Simultanjamentu cù e cuntrazzioni, u cervizu di l'utru hè a so apertura. A so divulgazione tutta finisce u primu stadiu di u travagliu. Concentrate nantu à u respiru cumu. Cù u bèzzu l'ossigenu in quantità grande - questu facilitari u dulore.

Hè ancu utile per camandà un pocu o si sò nantu à una bola spettacula prima di u nascita di u zitellu - un periculu impurtante. A camiò è a pusizioni verticale di u corpu accumenu u muvimentu di migghiori à u canali di nascita, è u cerviu hè apertu più veloce. U duttore è a partara vi analizzanu di tempu à tempu per verificà a so divulgazione. Cù l'aiutu di una cardiotocographe, a freccia di cuntrazzioni hè cuntrullata: ùn sò micca solu praticamenti cuntinui, ma ancu più dolore. E sopra i dispiacimenti sentimenti per parechje donne aiutanu u bagnu cù l'acqua calda, u masaje relajante, positi genomica speciali.


Attenti, tentattivi!

Quandu u cervicu hè apertu (10 cm), a seconda fase di u travagliu. Ci hè più corta ch'è l'annunziu è dura da 2 ore.

Ancu sì, se u nascita di una donna ùn hè micca u primu, pò esse riduce à parechji minuti. Unu ci sullò e pressa a so testa in u bacinu. Avà in u vostru corpu, l'hormone sò intensamente attribuiti: l'endorfini (anu propietariu analgésichi) è relaxins (sottu a so influenza, a solitude addiventa più elàstica, chì facenu u prublema più faciule per u zitellu). I cuntratzioni sò più forti ogni volta. Passi à passassi in tentazione. Ma, in nisun casu ùn cumincianu micca a spinta, finu à chì l'ostetrician vi dà un signu. Inutili, pò causà traumu à u canali di nascitu. E, anche, avete scacchendu u tempu. Cusì pruvate à respira lentamente è calma. U canalu di nuvità hà a forma di una curve (in a forma di l'lettera C), è ùn hè micca cusì faciule per u zitellu chì passa per ella. Postura classica cù tentattivi - reclinenti. In ogni modu, puderete anticipà cù u vostru spéciale un antru postu - in cucchia o crouching. In issi posti, grazi à l'azzioni di a forza di l'attrazione, migghiori sò più faciuli di passà. U sangu du flussu più facilmente attraversu a placenta, è u zitellu hà più oxygen. Quandu a testa accunsente, fucalizza è senti cù curazione à u duttore è a partara. Diceranu chì hè urdinatu per fà pressu o micca.

Eppuru u travagliu in u tempu di a sera di u capu pò guidà à lacrimi à a nascita di un zitellu - un periculu impurtante. Pruvate micca di chianciri - anu debilitatu u putere di u sforzu è u ritornu in nascita. U momentu di l'apparizione di a testa hè u più difendante, postu chì a circunfirenza di sta parte di u corpu hè a più grande - circa 32 cm. Di comparaison: u pitaghjolu hè 30-32 cm, nippi - solu 27 cm. Quandu u capu sia fora, serà bastatu per pruvà pocu pocu - è l'omu nascita!


Ricerca recenti

U nàscita hè vicinu à a so fini. Quandu u cordone umbilicale stalla pulsante, u duttore (o papà) tagliarà. Hè stata d'aspittà per a siparazioni di a placenta. Una sola volta cù questu organu, u zitellu hè statu cunnessu da u cordone umbilicale durante a gravidenza è u ringraziu ellu hà ricevutu alimentariu è aria. A risurta di a successione averebbe di prublemi di luce, ma ùn puderebbe avà micca notte. U duttore vi dumanda à rigalu un pocu o stimulà i capelli per riduzzione l'utru. Allora vi si a placenta hè intacta. I pezzi rimanni in l'utru amminiscenu di una inflamazioni o purgazione. In stu casu, facenu l'anesthesiè è i purtami.


U vostru modu, picciottu

Uni simani prima di u nascita di un zitellu entra à a testa in a pelvis. À u primu stadiu di travagliu, hè tranquillu, à volte ancu dorme. Ma quandu u cuntratzioni aumentanu, è u cervicu hè cuminciatu à apre, a prissioni in l'utru. Allora u figliolu tredeci e so gorgoglie cun ellu, è u so chinchinu prute versu u pettu. Ci diventa passavate per passà in u canali di nascita.

À a strada chì u zitellu pò mandà parechji volte più.


Apertura u collu per 5 cm

Sutta l'accionamentu di cuntrazzioni, u zitellu face a spallezza di l'apertura di a pelvis. U so coddu hè sempre preso in u so pettu, cusì u capu passa per un tamene minimu. U passaghju di u cranu cuntribuisci ancu à u passaghju. L'ossa ùn sò micca fusi è trasfigurati. Allora u capu hè diventatu più chjucu.


A divulgazione sana è l 'attempte

Quandu hà apertu à 10 cm, a crescita principessa di trasfurmà u canali di nascita, po è persiste per l'intruduzione frontale è reste contr'à i musulmani perineali. À u mumentu di l'esercitu, u zitellu avança, è in lochi retorna torna. Allora a capu spende i tessuti perineali, senza fà per dannighjassi. Sutta a so pressione, i musculi di u perineu si distendu.


Capu Apparenza

Hè digià visu è ùn ùn ritene micca in l'intervalli attraversi. À trasmessu appiegazione di nascita, prima apprizzà a cinta, a testa, è da a vista. In certi casi, quandu a bocca hè digià visu, l'obstetru utilizarà u cateteru speciale per chjuderà a mucosa da a bocca di u zitellu. Questu facilitate l'ùnicu u so primu respiru.


Lassa i spaddi

Quandu a testa accunsente, u picculu chjudeu è viaghja versu a magreta di Mamma. Cumu ancu cù i spalle. Quandu si parvenenu, u restu sarà slip out.


Sorella di mamma

À a nascita, un neonatologu vole esse presentate. Hè più impurtante ch'è stu mèdicu in i primi minuti, l'ora è ghjorni di a vita di u zitellu. È mentre ch'ellu anu da esaminà, vi puderete sentite u vostru umore. Parechje marche hà dettu chì, avà immediatamente dopu à partitu, ùn anu avutu micca fatica, micca dolore, ma euforia. Sì, hè l'euforia! Pigliò assai ore - è tutte e dumanni, teme chì persequiteghja u nàscita di u mulinu, si n'andò cum'è quasi parechji superfluous, fantasies innecesarii. Tuttu u passatu da questu - senza estresse è eccitazione. Speremu chì questu passà per voi cù un foglie! Anchi si prima sò cunfunditi, è in qualchì puntu vi rende chì ùn cunnosci micca di cura di u zitellu, fede a vostra intuizione è u zitellu. Ellu vi diciarà ciò chì a più aspetta da voi.

Pudete trattà cun un medico per chì u zitellu ùn si faci senza esse immediata à i prucessi ienichi, hà datu l'oppurtunità di stari in le so brazze durante qualche tempu. L'applicazione à a pene anu ancu esse realizatu in a primu momentu di vita di i migghiori. A so immunità necessite una guttone di colostrum, chì cuntene elementi insustituble.

In direttamente in u salottu di u zitellu sera vacunatu contr'à l'epatite B. Se si contru a vaccinazione iniziale, u rifiutu hè necessariu di issuazione in anticipu.

Sta scena principia cù l'apparenza di i vostri furbuli regularmente, è finisce cù una apertura di u cervicu, chì a diametre aumenta di 1 cm per ora. Questa fasi più longa prende à deci iorna.

U picculu ùn manca l'ossigenu, i vibrazzioni di u vostru corpu sò trasmessi à ellu. U statu di l'ingravidita di u pudore di andatura, è u zitellu annunzià per fracassassi gradualmenti. Questu hè accumpagnatu da una tremenda sia di i dui.


Matrici di Resistenza

Se a prima fasa passesi sicuru, a mamma ùn ùn dà à pane è correctament, sustenevuli, respira, u zitellu hè trasferitu à a so paràmetru per un risultu cuntenutu di u travagliu, pare chì hè risirvatu per a pacienza. A probabbilità di u tempu, u mulu sarà una persone indipindenza forte è serà pronto à superà eventualità di difficultà. In casu di cunfurmazioni, quandu l'apertura di u cervicu hè impeditu, u zitellu sperimenta un statu di desesperanza, "locked-in", chì guidanu a soffrenu. In u futuru, questu pò conduci à u resentimentu, a suspicionia, l'excessive sensitivity, a vulnerabilità. Cumu si pò cumportanu: crià un ambiente tranquillu per u so zitellu. Ùn ùn disputa micca cun ellu, ùn scanganu i piccati dimostrenziu, spessu di l'impresa quantu ti piace à ellu. Praise per a manifestazioni di l'auturevulzia. Furtificà a so fede in ellu stessu. À a cesarianu u zitellu ùn passà a so prima teste - prucessi di cuntrazzioni, è hè pussibule chì dopu avè "fugerà" da i prublemi di vita è i prublemi, pruvate à traslassi a responsabilità à l'altri. Tali bebini vole à esse stimulati da ottene l'ughjettu di a so infanzia è incuragisce a manifestazione di l'iniziuzzione. Fate miglià a libertà: permettenu andà in più, ellu andà in i ghjucassi, è da diventà avete imparale per trattà i botouri disubbidienti è lacci senza assistenza esterna.


Quandu u spiranzu esternu di u cervicu hè stata apertu, i cuntrazzioni saranu più intensi è più frequenti. Sentite a bisognu di cumpressà i muskuluzzi addominali è aiutanu à u muvimentu di u fiocenu. In questu staghjunu, a vostra participazione attiva à u prucessu hè assai impurtante. A fasa dura da una ora à una è media è finisce cù l'apparenza di u zitellu in a luce.

A tensione di migghiuri righjunghji un massimu. Questu stage for both of you hè una prova difficultu. A cundizione di u zitellu pò esse paragunate à i sentimenti di una persona chì hè in un avianu chì hè cascatu in una zona di turbulenza. Ma prima di a "landing linda" hè assai pocu. Ai aiutallu: respira e prutege u scantu di cuntrollu. U rumpimentu tra cuntrazzioni per un pezzu tipicu d'apprendimentu hè di circa trè minuti. Questu ci dessi à u to figliolu l'occasione di rilassate prima di ogni passu prossimu per a libertà tantu longa.

A questu staghjunu, i sforzi cusì consciente di a mamma sò aghjuntu à i cuntrazzioni involontarii di l'utru. U zitellu, passendu u canali di nascita, dispiecanu dispiaciutu per survival. Sì ùn avere micca succorsu à teme, invece, apparentimenti, u fogghiu sarà assiduu, fatiggeru, persistente è indipindentale. Se in a seconda fase ci sò qualsiasi prublemi, in u futuru, una persona pò esse avertitu, ansietà è incapacità di stallà per elli. Cumu si pò cumportanu: à i zitelli, a seconda fase di nascita chì ùn era micca bonu, si trattava cun pacienza è ùn ne campa micca quandu elle solu un problema.

Cù cesareanità, l'influenza di sta matrice in migliori hè debilitatu. A perseveranza è a efficienza ùn saria micca diventata u punti di u to figliolu. Marcaricse i casi chì u zitellu sò cunvivialmente à u so goalu, sopra i obstacles. Chì sia a to felicità cumuna cun ellu.


L'apicultori di un zitellu in u mondu ùn hè micca a fine di u travagliu per a mamma. Ahead hè unu stadiu cchiù: un omu consecutivu, quandu u so corpu rifiuta a placenta è u ruccu di u fetu. Ùltima dura più di a meza ora è ùn ne ùn esiste un esercitu speciale.

Dopu à u nàscita, u picculu ùn hà bisognu à u vostru calore, u ciavolu, hà bisognu di sentenu cumu u vostru core avete, per sente chì a mamma hè vicinu. Per fà questu, u mette nantu à u to stomacu è u metti à u vostru pettu. Hè ricivutu cunferma chì hè amatu è desiderite, a so aghjustà à u mondu hà avutu a vita urdinata è ellu hè felice.


A Matrix di felicità

Impurtante hè u cuntattu immediatu da a mamma è di u zitellu. Hè bisognu à a vostra vicinanza chì u zitellu s'insegna chì u so soffiu ùn era micca in vain, è tuttu finisci bè. Dopu avè ricevutu un accostu di ottimisimu è felicità ora, cù l'età duvere sarà stata sicura in a vita. Ma per piglià u successu, ùn avete bisognu di teme l'ostaculi è percive u mundo cù gioia. Se u zitellu in i primi òmini di a vita per una ragione o un altru esperimenti pussibule di a so mamma, ellu riceva menu da u sustegnu è u calore necessariu per ellu, perchè pò crecerà per esse un pesimista chjude è distretu, chì si trova cura di tuttu ciò è novu.

Cumu pò cumportanu: più spessu pigliate una molla nantu à e to mani, se possi, amarezza, è cammina in u "canguru". In u futuru, ùn cundite micca u vostru zitellu cù cumpitenza. Assicurendu cun vigilance chì sò coherienti cù a so età, è assicuratevi di ludari per ognunu, anche petite successu. Aghjustate una attitudine pusitiva à sè stessu, a ghjente è à u mondu cun voi .Cie una sezzioni cesareà, u zitellu passa i primi oghji o ancu ghjorni di a so vita senza una mamma. Puru passanu ottimistu in u futuru, passanu assai tempu cun ellu. i giovani è i piacè di i so figlioli.