Quantu cura di mantene un bronzu in u salone di salute

U sunburnatu naturali da cremà in u solarium ùn hè micca diversu, chì u prucessu di pigmentazione hè assicurata. Per quessa, ùn importa micca di quandu duvete sunbathe in u solarium o in a spiaggia, per via chì avete ancu avè un prucessu naturale di sogliu. Cusì, devi esse chì u cuncettu di "bronzejate bronzejatura" ùn esisti micca. Sì, e mantene tutte ugualmente, ùn importa in quandu avete u ghjunghje, in un solarium o fora di l'altru. Per quessa, cunsiglii cumu di mantene un tatu dopu à un bronzu hè u listessu cum'è quandu si suttanu sottu u sole.

Per mantenisce un bronzu in u salone di salottu, hè cunsigliatu di utilizà i prudutti sottu u soli chì sò spessu offerte in u salone. I prudutti dopu à a cremazione di soli pò rinisce è sughjettu a pelle. Dopu un salottu di salottu per a manifestazioni è cunsulazione futura hè cunsigliatu per l'usu di lotione.

Naturalment, i fondi dopu à a creazione sunbigliate sò accumpagnate da u vostru tipu di pelle. Ci sò quattru tipi principali di pelle.

Tipu Nordicu di a pelle. In questu casu, e donne ani ùruschi, verdi o blu, brillanti, rintrappa rapidu di a pelle, capelli marroni chjosi. E donne cù stu tipu di pelle scuprite u bronzu right è mantene a più faciuli.

Tipu celtiche di a pelle. In questu casu, e donne sò una pelute lega cù peccati, ochji verdi o blu, capelli bionda. Tali pelle ùn capisce micca di bagnu di sera, hè dinò bassu rapidamente, per quessa hè difficiule di ottene e mantene l'effettu di cremassi. Ma s'ellu ellu sceglie u pruduttu dopu a rimorsi, pò esse alcuni un certu effettu.

Mediedu genaru di pelliccia europea. Rapprisbenti cù questa mota di pelle sò una pelle clara, occhi scuro, capelli di coghju o di castagnu. Nta stu pelle hè difficiuli di mantene un bronzu. Stu tipu di a pelle ùn pò micca tollerà i prudutti di a pelle cù l'agenti blanchivi, ùn pò micca tollerà scrubs beni. I sidici di sta tipu di pelle sò ricumandati per visità u solarium in a settimana 1-2 volte.

Tipu mediterraneu di a pelle. In questu casu, e donne sò a pelle scuru, i capelli u pilami scuri. Stu tipu di pelle rette un mantellu rossi. Cù una visita sette à u solarium è l'usciu adattatu di i cosmichi, puderete alcuni u stessu effettu annuariu cum'è s'ellu avete solu da un spa.

Comu chjaru esse cagiunatu, u solarium è a luz di u sole nantu à a pelle actuen ugualmente, perchè tutti i raccordji per i cura di a pelle, dopu à tombu per piglià à a spiaggia, sò adattati per a cura di u soli in un solarium.

I nostri corpi sò utili è necessariu per fighjà, ma in limiti limitati. Longer salvà a tannera avarà aiutu è nutrimentu. In a dieta, deve esse sempre trè vitamali - A, E è C. Cce vitamine sò sappiutu di mantene a sera, per trattà l'effetti dannuzii chì impacti duas de l'ultravviolet. Inoltre, stu triplu di vitamini cuntribuisci à a megliu d'assicuranza di un antioxidante putente - seleniu.

In a dieta, devenu ancu a provitamine A (beta-carotene), chì stimula a furmazione di melanina. A Provitamina A hè nantu à a lista di i attivatori naturali più impotenti di cremillera, è di i so attrezzi.

Vitamina C pò esse truvata in frutti freschi è legumi - fiorilli, pimentari, tomate, prugne.

Vitamina A vi trova in u latte, alberole, ovince d'ova, spinach, fegate di viteddu, zucca, pesce fatty, tomate, furmagliu, mantra. Ricurdativi chì cù grassu, a vitamina A hè digerutu megliu.

Sfrancate u focu aiutà u fruttu uvizuni è u verdura, lettuce foglia.

I amate di i bagnati di u sole è u zucchinu di zappunate sò accreditati da pruprietà miraculosa, perchè fanu tan brillanti. In ogni casu, ùn hè micca necessariu di bevi stu zuccadoru cun fanatismu! Dopu chì l'appiccicata d'apricottu di carota-alberghju pò darà un soffiu giallu calcari. Inoltre, un gran numaru di zuccheri pò fà u vostru corpu "leopardo". Cusì ùn abbianu stu zuccheru è ùn vi evitari stu vrollà. Un ghjornu hè abbastante per vìviri solu una vetru di zucchero.

A vitamina E hè abundante in l'oliu di granu è di sunbagliu, in altri olii vegetali hè menu. Vitamina E truvate in amanduli, legumi freschi, avellana.

U seleniu si trova in pesci, crustacei è mariscos.