Amuri sempre hà iniziatu cù u desideriu

Chì ci hè più impurtante è necessariu per una persona? Questu ùn hè micca putere, micca soldi è micca cunniscenza. Più più caru ca vita per i persone, hè più necessariu di l'acqua è di l'aire - hè questu questu umanu veru. U veru amore hè desirabili à tutti, invece di u sessu di età, è l'statu sociale. Perchè hè preziosa è impurtante per noi?

L'amore hè un sensu intimu intimamenti, ma pò esse divisu in quattru parti principali: desire, inspiration, pietà è tenderness. L'amore ùn hè micca difficiuli di cunfundassi cù tutti di queste parti. Ma l'amori sò sempre inizià cù u desideriu.

Tra l'amori di l'amori, ci hè cum'è un campu magneticu, chì tutti i pezzi ti tira l'uni à l'altri, volenu esse quì vicinu chì quì nimu d'elli puderanu distingueru da l'elettu, fassi in un singulu sole - indivisibile. I amati, cum'è sottu l'ipnosi, ùn vedanu nunda è ùn vedanu nunda, salvu per elli.

U so desiu hè ricordese à i renni. Quandu un cervu, olvidendu u listessu olfattu di a so femina farà longu à i chilometri, si ghjusta perffinu per tutte l'ostaculi, solu per avanà l'unicu solu per esse cun ella. Ci hè necessariu un pezzu per tuccallu, per fallu da i so ghjinochji davanti à ellu, da esse aghjustata, avete, è a so meetta, cusì dolce, cusì desiderata, chì hà datu sta chjamata. Dopu tuttu, l'amore sempre hà cuminciatu cù u desideriu.

Ma u desideriu ùn hè micca solu un attrazzamentu corpusivu simplicitore, hè una imposizzioni mentale per un mumentu per ùn fà senza una scelta. L'anima sperimenta una sensibilita grandi sensa in u corpu di l'amatori, una sesta unquenchable, urgente di dissolve in l'anima di l'altru - è per durà è dura per sempre. Tandu u corpu è l'anima vulete constantemente à aumentà a so intimità cun l'altru anima desitxute, è sì iornu a conversazione hè di a literatura, l'arti o a pulitica, oghje, salvu per voi è di mia, eccebne à noi è u nostru amori, ùn ci hè nisuna altra conversazione. Vogliu dedici à parlà è parlà solu di ciò chì preoccupa solu per voi è ella, solu nantu à u so amore flaming. Per elli, in u mondu ùn hà nimu è nunda. Per elle, u mo è u to core ùn esiste micca, per ellu tuttu hè solu u nostru.

L'anima è u corpu di una altra persona hè l'ughjettu principali di u desideriu. Perchè stu corpu per appartene à mè, a mo ànima era solu apertu à mè, aghju aghjustatu è spedinu i sentimenti, solu per cun meetà. Tuttu ciò chì esiste in u mondu hè di tù, i vostri pensati è i spirienzi, a mente si mette in una gravità sia, chì porta in u vostru sceltu. È un sensu strammi, è certe volte intrughje cumpatibbile, cose por completo - è ùn hè micca pertendu per sè stessu.

L'amore pò principià cù l'ispirazione. A primu primunizzioni annantu à u principiu, o l'amma pussibuli, hè a libertà strana è incomprensibile chì ellu è ella, quand'ellu hà scattu, hà spertu in una presenza di una.

L'amore pò principià cù tendernità. Avete vistu davanti à voi un criatura cusì perfetta, "biancu è flussu", chì vogliu circundà dinò cun cura, è sempre prutegge da tuttu ciò chì mi da vicinu à mè, è ùn permettenu micca à nuddisfà, ancu à tocallu.

Ma più spessu ch'è micca, l'amore principia cù u desideriu. Quandu vi vede una criatura davanti à voi chì currisponde à tutti i vostri idee, nantu à l'ideale, da i vostri standard, cum'è se fete cumu secondu u vostru mudellu, u chjamatu. Sò cusì fascinatu, cumencia à rave nantu à questa persona, sì qualchì un vacante internu, chì solu ellu, u to vostru elettu, puderanu ...

L'amore principia cù u desideriu, è solu da poi, si, veramente sò dui ferries di un sanu, si sviluppa in veru amuri, cù tutti i sentimenti, cù tenderezza è ispirazioni, cù fiertà è passione. U so desideriu iniziu, ma sarete un veru focu di l'amore.

A cunclusione di questu hè questu: tutte e cose viventi in l'universu sò comprometi d'amassi è di vive per l'amore, sò natu, vive è mori per l'amore. L'amore chì l'e persone di e persone ùn venenu micca da elli, ma da i so cumpagni. Dunque ci vole à apprezzà l'amore è i nostri coppiu in l'amore.