L'amore hè ...

Per sentenu l'amore, l'amori è l'amare - tutti sti categurìi sò peculiaru solu per l'omu. In u mondu animali, pudete riparà a manifestazione di sola simpatia è affettu.

Cumu l'amore venga? Chì avìanu da urigginari? In u prucessu di a socializazione di e persone, a so associazione in tribù, famiglie, clani, u sviluppu di relazioni sociale - tuttu chistu aiutò una persona per scopre a capacità di sperienze in sensu intimi intima versu una altra persona.

Solu un amatu pò capisce l'ughjettu di i so sentimenti cum'è nisun altru. Solu un amatori piacè vita in tuttu, respira lunghezzi suli, vedi tutti i culori chì combina u nostru mondu.

I medichi interpretanu l'amore com'è una attrazione rresistente, cum'è una forma specie di travaglià a massa di currutti biològichi, energii, suciali è intimi. I piacenti creati insistenu chì l'amore hè a mellor inspirazione è l'incentive per creà a bellezza in l'alleati di a creatività.

Puderanu l'amore hè faciule, l'amore hè difficiule. Per dà à eternamente à i sentimenti, solu omu risolutu, maturu, suffirenziu pò esse permessi di l'assicuranza da l'idromanita di l'emozioni. A più parte di teme l'amore. Un cumprinzivu ciò chì succede micca à l'omi, a ghjente stampate in sicuru, cercanu u so mondu internu, per timore di esse sbagliati o credendu. Ma solu quelli chì sò state aperti à a magia chì l'amori pruponi à e nostre vita, vi cuntentà chì finu à questu mumentu ùn anu micca campatu in tuttu.

L'amore sempre implica a necessità di dà. Sottu, in u primu locu, è tutti i migliori chì ci circonda, ùn simu micca vugliutu, ma ci hè una bisognu veru per dà u amatu u mondu sanu. Solu un amante cù tutte a sincerità dà a meza u so domu duvore internu, l'alegria, a so intelligenza, tutte l'attitudine, i belli è positivi. Quarchi, quandu a tristezza venga da parting o separazione, vulete transmetre tristezza, per sparte cù a persona à quale hè diretta.

I amici in l'addiction di a faccia, à u naziunale. Perdiendu l'ughjettu di l'amore fora di vista, ancu per un pocu tempu, u mondu sanu di scansa drasticamenti, i malfattiti pò iniziaranu, è sensations desagradanti in u core dipoi vede.

I sicicloni dicenu chì a presenza di l'amore hè pruvata à u livellu scientificu. Hè sta sintimentu chì hè u significatu più impurtante di a vita, ci tira avà, guidannu l'universu tutale. Ma quantu l'amore dà emozioni pusitivi, cusì ponu pate u dolore, negatività è devastazione. Hè nantu à un affettu caru affettuatu.

Ùn pudete micca esse pronti à fallu in amore, ùn pudete micca amparà à edità l'amore d'alcuni certi reguli o liggi. Sò micca stà micca. Ma l'amuri pò ensenyanu assai. Prima, dà, cose, dà. Siconda, l'amore ci enseigne à vive, per ùn esse. U terzu, l'amore ci enseigne à esse felice. E sti ricordi dura a vostra vita, a memoria stessu ellu sceglite u sguassà, è in regula, solu l'altri moments memorabili più piacevule quede in u nostru pauro - quandu avemu amatu!

In a società moderna, pudemu assicurà di manera sicura chì l'amore hè cummerciale. I relazioni persunali dilatati di i steddi, i intimi duni di a so vita - tuttu stu vulgarizeghja u sensu più bellu, a falla baixa.

Una picciotta rissi chì l'amore veru quandu tuttu hè mutualità. Se ùn ci hè nuddu reciprocidad, allura stu sentimentu ùn ponu micca chjamatu chjaru veru. A bocca di u zitellu, cum'è cunnisciutu, hè veru. Iò vogliu à tutti quelli à turnà à i zitelli, per nunda, ma solu cum'è chì!