Comu dorme, se ùn pudete dorme

L'impurtante hè un sonu di qualità.
Un terzu di a so vita una persona dorme, ùn pò micca surviglià senza dorme più di quattru ghjorni. Ma cun u ritmu mudernu di a vita, particularmente in i cità grandi, i più sensibilizati, sguardu, sò vivenu u modu incorrectu, solu ùn avè da tempu per dorme abbastanza, o per via di presse perseverante forse sughjate solu cù pastigli di dorme. Ma hè a qualità è a quantità di dorme chì avete micca solu u vostru benessimu à un ghjornu specificu, ma ancu a vostra salute in generale. Per quessa, hè assai impurtante chì u sonnu hè tutali è, sopratuttu, hè impurtante di principià un sognu. A quistione di manera di dorme, se ùn pò micca dorme, preoccupa assai, pruvemu a truvà a risposta. Chì avete bisognu à fà dorme.
Prima, avete bisognu à reducià a vostra attività annantu à un ore prima di vultà in casa. Duranti stu pirìudu vale degnu di un bagnu relaxanti, manghjendu una cena di lignu o esse entrenamentu autogeneu. Pudete ancu lettu o leghje alcuna cosa, ma duvete sceglite u pruduttu pruduttu, perchè i scoglii è i detectives ùn sò micca chì ùn si ponu esse addurmati, literalmente arrobate l'ore di u sonnu, usurpatu è facentemu leghje à a fine.

Siconda, hè impurtante di piglià a cura di u livellu di u lume è u sonu, più precisamente per ùn esse micca pussibule, se pudarete. In particulare, un problema hè d'infurmazioni in i cità grandi - sottu a viduta tutti i luci di notti di notti è daverge, i cunnosciuti è cosechjule, è se ùn furtuna, cusì vaghjime più vecchi. Cù l'illuminazione urdinata l'aiutavanu à trattà cù cortini d'espurna, è cun finestali di l'europa è di i so fiori assicurati. Per creà un ambiente cusì cusì cunchju, pudete atticà nantu à a luci di notte, avè prendenti drunk uni pochi chjaridi di u vostru perfume favorito nantu à questu.

Un altru fattore impurtante hè chì u lettu deve esse usatu solu per dorme, un riflittura hè sviluppatu è arradatu assai in u corpu umanu. Se manghjate in u lettu, vede a TV, preparate per l'esame, e prublemi cù a quantità è a qualità di u sonnu sò provistuti, è sopratuttu cù cumu si dorme.

Prima di u principiu di u sonnu, hè necessariu di valdià l'abitazione, chì ghjughjenu quì, pudete fà eserciziu respiratoriu, spiciarmenti stu modu di rilassazione hè apprezzatu è praticatu in l'Est, induve cum'è cunnosce, assai prudenzi deve esse aduttatu.

Ùn avete micca l'aligria saltendu sopra u fertu, a prupusà ùn attiveghja u moveru è impedisce di sughjurnà solu, megliu manghre una cuchja di meli è fate un tabulazione mentale per dumani.

Se ci andate in dorme, è ùn pò micca sughjurnà, vi pudete sorte di u lettu, fate un assicuranza incontruvule è rinviate quandu volere nantu à un culone di pilu cù una manta cusciita.

Elena Romanova , in particulari di u situ