Signs of pregnancy in cats

Quandu u so ghjattu hè in una pusizione interessante, puderebbe vede da esse sicuru di questu. Per voi, l'apparenza di gattini per u to petite hè in ogni caso. E si ùn vulete aghjunghje una famiglia, è ancu sè vo vulete vistà bonus gattei. Hè nutate chì i segni di a gravidanza pò manifestanu in modu diffirenti. Ci hè ancu chì i patroni ùn ponu detta nisini signalli finu à u principiu di u gravidenza. È ancu avè bisognu chì in i primi trè simane, ancu i veterinari ùn anu micca capace per detectar a presenza di u gravidenza. Quì sottu si trovanu cù mudelli di cumportamentu, cù quale pudete stabilisce chì in u futuru futur, a vostra famiglia sarà riflette.


Cambià di cunducta

Comu chjamatu prima, in i primi trè simane ùn hè micca imposibile di determinà u gravidenza di a vostra petite bruna. Hè veru, se u vostru cat hà dettu assai un cat, è dopu cunfrontu cun ellu calvedinu, pudete esse sicura - ella hè imegata. In ogni casu, se passava una simana o un pocu più di questu, è u gattu novu accuminciau a emanate i so frenzii, u passatu da a gravidanza.

Allora, u primu signu di gravidanza hè una mancanza completa di interessu in u cat. A parti di questu, u gravidenza hè simbolizzata bè da u fattu chì u ghjattu s'hè addivintatu assai aggressivu à altri gatti chì stanu in l'istess area. Ma in a seconda mità di u cursu di a gravidanza u so cumpurtamentu cambia à u cuntrariu. U gattu si face assai affettuosu ùn solu per l'animali estranei, ma ancu per l'omu. Perchè, se avete bisognu di u vostru cumpagnu preferite, tù avete tutte compostu bè.

In quantu à l'alimentazione, i primi dui simane u ghjornu di u gattu cum'è prima. Nunda in a so dieta ùn cambia micca. Ma doppu a terza finimile volte, hà dettu l'aversione per quelli prudutti chì hà adurati. À u listessu tempu, nuvulava è vomiting in a mattina, chì indetta ancu a presenza di u gravidenza. Unu pò esse sicuru ch'ella hà pussutu a faccia di un catu quandu cambia u so cumpurtamentu habitual à un più calmatu. In u stessu tempu, u so appetite s'arrizzò, è u sognu principia à durà assai più di l'usu. Tutti issi signii sò manifestati in a seconda mità di u gravidenza.

Duranti u piriudu finali di u gravidenza, i misgi sò assulutamente apatisimi. Ùn sò micca interessate da nunda, ùn anu micca à passà à a strada, ma ancu e porte ùn sò micca chjusi. Più di più è più crescenu di i gatti di u tempu liberatu per passà un sognu o un midget. Hè un sognu chì toccu tuttu u tempu in un gatu dopu l'gravidanza.

Un signu di u cumpurtamentu di un cat si deve esse dichjaratu per separatamente. Anchi si in tuttu u periodu u ghjattu ùn manca micca un signu, indiciate a so pusizioni interessanti, davanti à u mumentu rispunsevuli, hà necessariu per fà un locu sicuru per u cunsigliu. Stu cumpurtamentu hè chjamatu chjostru è indica a gravidenza.

In stu cumpurtamentu, l'instinctivi naturali di u gattu si suscitanu: Circa quattordine ghjorni prima di u nàscita, u ghjattu cumincià à circà un locu cusetu cusetudu chì i primi ghjorni sughjiti, è cacciau cù i so gattini. Da u puntu di vista di u ghjattu, ella sceglie un postu solu per a salvezza. Cusì ùn vi maravigghiate quandu a vostra maschera voli truvà un locu desertu in u vostru armunizazione preferita, nantu à libreri è altre locu cusitori.

Questu hè u tempu quandu avete bisognu di truvà cù u vostru kitty un locu acchianu in a vostra casa è ammansa à una casula in quale ella darà un figliolu. Truvà a lucazione di u locu hè necessariu cù u cat. Fighjula, quì hè megliu. Dopu tuttu i manipulazioni simuli, avete bisognu di dettu chì sta casella hè più apprufittata per u nùmeru di nascita. Se ignora sti règuli, hè pussibule ch'ella ella ella trobarà u so postu è ùn hè micca escluditu chì hè solu in u vostru lettu.

Cambiamenti à l'esternu

À novu, cum'è l'ultima volta, ùn sò micca signalatu di qualchi imbrata in e primu simane. Ma dopu a terza simica hè finita, u pruprietariu principià per avessà i cambiamenti in u cumpurtamentu di i misgi. True, avemu bisognu di pruvà assai difficult to see. Hè da cambià u culore di i so bòcciuli è di a pelle. Quandu u ghjattu ùn hè micca impanzata, u culore di i so bòcciuli ùn hè quasi nisun altru di u culore di a pelle nantu à u stomacu. Se u ghjornu di nascita prima, u culore di u pughjenu hè più oscuru, ma hè ancu simili à u culore di u restu di a pelle.

In un felì pregu, i capelli ponenu rosa. Questu hè assai notu in i misgi chì dani nascita a prima volta. Invece chì u culore spessu dipende di chì tipu di cat si trova a razza, quantu è ella, è quali sò i so caractères indépendatifs. À u modu, tutti i boii ùn sò micca sempre foscor. Uni di elli quissi u listessu coloru cumu si eranu prima. L'aumentu di i bumbus durante a gravidenza hè casi unnoticeable. Ma ancu in u principale, i capelli ùn sò micca diventate bard, ma hanu batteci cù forza considerable.

Dopu à a venite di trè simani, u ghjattu cumincia a criscenti. Prima, questu hè invisibili, ma in a seconda mità di u gravidenza tuttu cambia. Gattini in cumincià à crescenu, è u stomacu di u ghjattu cresce assai più veloce. A dimensione di l'abdomen depende di quantu frutti sò in u corpu di a mamma cat è di quale hè un grandu. Per quessa, se u gravidenza hè lenta, un cambiamentu di l'abdomen hè praticàvule invisibule.

A quinta settimana, tuttu hè visibule. Se ci sò parechje gatti, u cat di l'ochji hanu lampatu davanti à ellu, perchè ùn avete a paura di u so novu apparenza. U so abdomen sarà enormi, a pelle hè diventata stritta, è puderebbe posibbilmente, puderà vede u rimogliu di i frutti in a so vita. Se u stomacu di u ghjattu ùn hè micca cambiatu di questu tempu, po è pruduca pochi frutti. Ma s'è voce a manu nantu à u so zumme, anu sempre sentà u remògliu di i gattini in ellu.

Circa sette ghjorni prima di a gravidanza, l'stomacu di u ghjattu hè in pear shaped, i capelli sacri, u calostru.

Eppuru, queste signu palesa chì u vostru catcu hè gravidenti. Se sente chì ella hè stata fatta, ma ùn avete micca osservatu signalese evidenti, cuntattate una clinica veterinaria. U duttore farà un ultrasound, cù l'aiutu di quale hà da esse divinamente a gravidenza.