Feedback: trè reguli di amici cù u vostru zitellu

Dà energia, forza è tempu à u zitellu, i genitori formanu indivius inseparables di famiglia. Cumu fà i cori è forti? I siculoghi chì dicenu: e frasi è l'azzioni di l'adulti sò cum'è un ponte d'aire. Sò capace di unificà è di divorzià e populi più vicinu in u mondu.

U primu regnu d'interaction hè franca. E parolle "perdona", "ringraziu", "esse tipu" è ancu "Eru sbagliatu" vi mostrarà u zitellu - i genitori ùn sò ideali, ponu equivocà. Ma sìammu sempri pronti per vede è ricunnosce. Stu approcciu aumenta l'autorità di l'adulti in l'ochji di u zitellu, crea una atmusfera di paci è fiducia in a famiglia.

A seconda regula hè sustegnu. Stu cuncettu extensu cuntene i longu cunversione "cori à u core" è i picculi sperimenti generali, i ghjoculi cumuni, è a presenza in l'attività impurtante per u zitellu. Hè da questi avvenimenti chì i ricordi felice d'infanza sò cumposti.

A terza regula hè l'onestà. I figlioli sò assai sensittivi à i mentini: anu sentitu senza sensu ancu in i parolle più impersonal. Ingannà u zitellu annantu à u pretextu chì "hè sempri troppu ghjovanu à cumprà" - ùn ci hè bisognu più tardu per maravillate à a mancanza di fiducia. A apertura hè pricisamenti u fundamentu nantu à quale custruisce una famiglia felice.