Vita, morte è u significatu di a vita umana


A vita, morte è u significatu di a vita di una persona sò prugetti filosofici, perchè nimu pò esse spiegà sti paroli è fenomeni. Nuddu pò pruverà a vita o a morte è per ciò chì esistenu. A morte hè un terribili e, à u stessu tempu, attraendu a parolla, ci sò parechni addisunati in questu chì ùn pudemu mai avval. Pudete pensà à tutta a vostra vita, circate di capiscenu è capisce micca. E à risolve, hè pussibile solu à una reunione cù questu, è avendu saperu a morte, perde una vita, per quessa chì annantu à a morte finu à quandu ùn hè micca cunnisciutu. Quante vittivi a morti tende ogni ora, o ogni ghjornu, mese, annu. In questu malasificate a morte vene in noi? A Morte viene à noi in a forma di vechja, o in a forma di fenomeni climatichi, in forma di accidenti, o in modu di cultile in u spinu o in u core. A morte hè distinta, è in quale formemu meritammu, a nostra vita determina cusì l'avemu a so vita, dignificata o bassa.

Una criatura, cù un falce è un mantellu nìvuru cù un capu deep, chì copre a faccia, venendu per a nostra ànima. Quale hè ellu è u messageru? O hè una autorità indipendenti, cum'è un tribunalu, determina induve mandà l'anima, u celu o l'infernu. Hè u purificatore di a Terra, chì ripiglià una persona per i so meriti o per i so sbagli. Pigliò l'ànghjuli di i caschi è l'exaltatu. Cumu avemu duvemu in modu cusì chì a morte ùn ci micca pigliatu premere prestu?

Da u puntu mègliu, hà bisognu di guidà un stiltu di stile di sana, esercitanu, è manghja a dire. E sò assicurati contra e malatie ereditarii chì pò piglià a nostra vita? Da u puntu di vista di a religione, dà vita à l'altri, è a vita si dassi da voi, aiuta u to vicinu, è Diu vi aiuta. Perchè ghjocanu da a morte? Sùbitu, à l'altra parte di u fiumu, chì dividi a vita è a morte, i similani run from life, teme chì moriri. Sti dui signi inseparabbili, ùn esiste micca morte, ùn esiste micca vita. Sò interrelati.

E se si a morte hè a vita, solu un altru, cum'è a vita hè morte? E chì a morte in a forma di vita hè assai faciule è più faciule ch'è a nostra vita. È aghjunghjevanu a nostra vita cum'è l'ùltima goccia d'acqua è pruvà a almenu una ora, ma per stende e nostre vita è micca solu per vede a morte. E se si i nostri albiti piccati sò punitu è ​​duverebbenu a so punizioni in a forma di vita, cum'è un prigiuneru in una culonia di regnu strettu. Dopu tuttu, a vita hè spessu cum'è castigu, in a forma di prublemi di vita. E se si u nostru mondu hè u infernu, induve l'ànima punita vai.

A morte hè u principiu di una nova vita, l'altra chì hè destinata per noi, o chì avemu perde. Ùn hè nunda chì a frase "vita nantu à a morte" hè apparevuta. E se si a morte hè a porta per una nova vita. Avemu a paura di a morte, è u teme hè peculiaru per noi, perchè noi sempre teme l'ignurutu. Avemu bisognu à a morte, perchè avemu una vita eterna. Avemu a paura di morte, perchè noi chì cridemu chì sìammu a nostra aprecia fisica. Criemu chì, mutu, perdemu a nostra persunità è a personalità. Avemu a paura di perde ciò chì avemu salvatu tutti i nostri viti cù u travagliu eccessivu, avemu a paura di perde a nostra ricchezza materiale.

È u corpu hè solu un paradisu per a materia maiò, chì hè chjamata l'ànima. U corpu veste fora cusì i piazziali di u tempu, è l'età di l'ambientu, è l'ànima sempre quede da manera chì si trova u so punizioni, tornendu à a terra, si stabiliscenu in un novu corpu, è cusì mila anni, da u corpu à u corpu, serve u tempu finu à a fine. A morte prematura cresce sola a pena, aumentendu a pena, è cresce u periodu di serve in a culunia per esse da u pricu. È l'ànima chì hà servitu u so punizioni ùn vene più ritornu à a Terra, si stabiliscenu in u corpu. Ellu find complete peace.

Per millenarii di anni, l'omi anu pruvatu à scriviri lu significatu di a vita è a morte, ma ancu nimu pò esse interpretatu d'e parolle è di i fenomeni. Ci hè parechje versioni di a morte in termini di religione è scienza, ma nunda hè statu pruvatu.

E quale hè u significatu di a vita? Ogni persona chì hè capacitu di pensà hà spessu pensatu à u significatu di ciò chì era nascitu è ​​vive per. Semu tutti parti di u ciculu altimu, nasciamu, vivemu, morse. A vita hè sempri più difficili di quelli parechji paroli. Dunque hè cunnisciutu chì hè faciule di morte. Dopu tuttu, solu u mortu pò dì questu, ma i morti ùn aventanu micca.

Parrannu di a vita è a morte per seculi, è diceranu u stessu numaru, perchè hè qualcosa più altu è inghjenvevule per una persona. Ogni parli di a vita è a morte, da a più famosa à u più ignorante. Ma quellu chì cambia a so vita è a morte, tuttu questu vi sarà ghjustu e so cunversazione, è questi fenomeni sò sempre i più grandi enigmi di l'universu.