Signs and divinations for Vasiliev evening

Vasiliev evening - a vigilia di l'annu novu, celebrata u 31 di dicembre in u vechju stilu. Questa festa hè particularmente reverendu da e zitelle russo: ghjè accadutu u vintu ghjornu di Natale, quandu ci era un salvezza salvatica di santu fortuna. I nostri grandani avè cresce chì i signori è divinazioni per Vasiliev si ne turnonu necessariu.

Cunfittura di mingau in u ghjornu di Vasiliev

U ritu hè fattu à a luce. À 2 o tenue in a mattina, a donna anziana in a casa vi prepararà a sera, l'omu anzianu - pozzu acqua. Fretce u fornu, mette l'acqua è i cereali nantu à a tavula. Impurtante: ùn pudete micca tocanu - hè un signu dolenu, prufiziunendu difendesi. Quandu u stufa hè aghjustata, pusendu cun a famiglia sana à a tavula. A donna anziana accuminciau a fascià a farina, lamentando: "Sotturcìaru, risanatu u trippu, u granu latinu grecu hè natu, chjamatu u nostre scherzu in Constantinopuli, festa in a festa prince". Andò à Grech per visità Tsargrad cù boiardi, prìncipi, cù cila d'oru, cun avidez ondu. Aspittò d'aspittà chì u triacca si trova à a porta di pedra, hà scontru u baverino di i fiumi è i prìncipi, mette u festa di scherzu. Dopu à quessa, a posiditrierra puscia u patevule in u fornu cù arcu. Piglià u potma, dicenu: "A gràzia piacevi cù a to buntà per noi in u patiu". Examina u foglie - se u prugne surtite da ellu, a casa sana hè in difficultà. U pezzu craqueru pruphesi disgrazii è adversità. Eliminate l'scuma cun un cutidianu fuchju: un prugne rosu tutale predice una figliola talentosa, una ricchezza è a felicità. U porffi bianchi superficiaghji prutezione e malatie. Cù cumbenti omens, a prugna hè devuta in u fiumu.

Fortune telling about future vareniki

À a sera Vasiliev cunfisca vareniki cù parechje cumplizzioni: cù cucumber salitu (soldi), jam (love), greens (fortuna). Quellu chì si fa pigliatu, dopu aspetta in u vechju annu. A vacche dumpling predica un annu "vacanti".

Alternativu: in i bagaglio / sacchetti a ocultarie diverse "rillu": cinti (vita negra), anellu (matrimoniu), zuccheru (dolce vita), munita (ricchezza), un vetru (borrache), una cipolla (lacrime, tristezza). Sò cugliera è predica a destinazione.

Divinazione per filu per u matrimoniu

Hè megliu à marca in cumpagnia di amatori. Preparate i filamenti di a stessa lunghezza, chjaru in simultanie. À quale u filu crede più rapidamente, chì prestu sottu à una corona. A quale moriri allora una volta - per assittà micca in i zitelli.

Signs in Vasiliev evening:

A divinazione da Vasilyev a notte hà da esse cumprata prima di i "primi cocks" (prima di 12 ore), è per ùn "nenti" l'spiritu malignu, chì, secondu l'vie credenzii, hè attivatu in a seconda mità di Natale.