Cosa da fà per favvi d'amore?

Se vulete, chì sempre hà esse un purse sanu, pensate, chì a ricca persona è i soldi darà u fiumu per voi. U gruixu di a vostra billetera deve di voi. Perchè ei ricchi assai menu di quelli chì vulete. A gente chì dite "Di soldi hè malvucatu" sò sparghje soldi santu. Ùn ci hè nunda chì sorprenze chì i soldi ùn sò micca stà in tantu.

Cumu trattà e soldi per quessa daveru ricumpienta. Cosa da fà per favvi d'amore?

Rispettu.
U iminu più forte di a terra hè l'amore. Ddu magnetu attrava micca solu e persone, ma ancu cirtezza, cose, avvenimenti in a vita. Se vulete mette nantu à a tavula muntagna di u soldi ogni ghjornu, sacchighjate soldi da u vostru amore. L'amore di u soldi si esprimit in cura di elli. In a casa ùn deve esse dinò u dirittu di un locu, un salvaticu o un casu induve l'economizzioni ci vole à stà. A billetera deve esse una strada bella, rougea megliu, in quale u soldi ci vole in l'impiegata. È se i soldi sia in u bancu, deve esse un banc affidàvule è fiducia, in quale u soldi duverà sempre "travaglià".

Pigliate dinò.
Avete bisognu di sviluppà l'abitudine di salvà soldi cun piacè, è micca pensendu à un ghjornu in chiu. Pi pensate chì hè necessariu solu di bè, perchè i pinsamenti sò materiale. Dile: "Aghju prufittu soldi, ùn aghju micca bisognu di qualcosa, è sè ùn avete micca cumprà un helicopteru, hè solu perchè ùn sò micca solu". In questu cunvince innanzu, è gradualamenti a rialtà cambiarà per u megliu.

Sognu.
Avete bisognu di sapè ciò chì duvete bisognu di soldi. Per esempiu, un novu caru o una casa di campagna. Ùn àbbia paura di sognu. Ùn importa micca quantu luntanu u sognu, imagine chì avete ottinutu u vostru scopu. Puderanu chì vi prughjettu in u sportu di lussu in a strada. O preparanu a cena in una spaziosa bagnu, chì hè furnutu di l'apparizione moderna.

Pensa in sè stessu.
Ammera per voi chì vulete ricerete. Dile: "A mo cunniscenza, u mo travagliu è e so cumpetenze sò caru". In sè stessu, sviluppà i costimenti di una persona prusperu è ricchezza. Amparate da i milionarii, chì anu fattu a so fiducia, sentenu cum'è un millonariu. Spiecà l'estrazzione più stesu.

Amparate à dà.
Unu di i principii hè di truvà ricchezza. Cummincià per sparisce cù u pridimentu è in a vostra mente sò furmatu u pensamentu di a vostra propria abbazia.

Mantene a score.
U soldi à sè stessu esse bisognu d'una attitudine cumunità, avete bisognu di gastru à quale si sò pruggettu. Avete bisognu di passà menu di quantu guadagnà. Avete bisognu di facilmente facilmente, adurà è lasciate i soldi. Sè cuminciate à scuzzulate ogni penne, invece cusì sarà un obstacle à u flussu di cuntribuzione è da quì u fiumu finanziariu sarà scarmu.

Aghjunghje magia.
Crea i vostri riti attrattivi propii. À una carta grossa gialla di u diminuitu di una carta di creditu, scrivite in letterarie rougichi: "Fattu i soldi in a mo vita". Pudete dinle per una purse, in a seccione di carta di crèditu. Tutti i tempi chì avete apertu una borsa, leghjite l'intrata, cusì ponite a vostra attitudine corretta à i soldi. Cumentu à crede chì questa cartula attrae veramente un prezzu, è queste parolle cù u vostru energia.

Ùn mi lamentu
Sì dite sempre chì ùn avete micca uverzu soldi, ùn sanu micca, veramente miss. Hè megliu penserà cumu per fassi soldi. A cosa principal chì era u scopu di guadagnà più. U vostru affari favuritu pò purtàte grandile inguardo. Ùn bisognu micca di quellu soldi solu ùn porta micca a felicità. Famiglia, amore - questu hè più impurtante chì i soldi serà.