L'effettu di a vitamina P nantu à i funzioni basi in u corpu

Vitamina R - citrino, rutina, ipo perdin, catechins, hè una cumminazzioni di cumposti chì sò chjamati "bioflavonoids". Per a salute, sti sustanziali di urighjini vegetali, in più di solubile facilmente in acqua, sò assai impurtanti. Oghje, quandu si tratta di vitamina P, avemu avutu in mente rutina è citrinu. In questu articulu avemu discuratu nantu à l'azzione di a vitamina P in funzione di u funziunamentu di u corpu.

Tutti i bioflavonoids anu the same properties - reduce a fragilità è a fragilità di i capillari. Sicondu i medichi, i bioflavonoids jettevanu a so permeabilità, è sò chjamati vitamina R.

I Bioflavonoids pò esse chjamatu un fenomenu meraviglioso di a natura, perchè, in una pianta, a prutezzione di i parasites, bacteria è fungi patogeni. Inoltre, ripruducenu i pesti da a pianta, è atrai insetti utili. Grazie à i bioflavonoids, bramani, verdura è frutti (bioflavonoids, sò sottu à a pelle) anu un aroma diliziu è un corru vidu. Una volta in u corpu umanu, i flavonoidi cuntinuamu a prutezzione di i celi. À queste pruprietà prutizzioni, a medicina di a famiglia si basa. Li flavonoides pussite molleculi infinitu diverse. Influenza à u corpu umanu, molti molè anu l'efficacità di l'altri sustanziali utili: aghju pigghju per esempiu a vitamina C in a presenza di flavonoids, a so attività hè crescitata à vinti tempurane è ella stessu acquite a prutezzione di l'oxidazione.

U rolu di a vitamina P è u so efettu nantu à funzioni basi in u corpu.

I Bioflavonoids sò designati per prutezzione è rinfurzà u corpu umanu. I Bioflavonoids anu una gran attività antioxidante. Tè verde, per esempiu, cuntene catechins, chì restaurate l'estructura rottura di i celi.

Inoltre bioflavonoids intercepte radicali liberi, da poi di degrease. Hè crescenu ancu u sistema immune, impediscenu u crescente early and development of a number of diseases, prutegge u corpu da l'effetti di fatturi avversi.

A vitamina P hà un effettu in u prucessu di nurmalizà a struttura di capilarità, è mantene din struttura in un statu ottimali, perchè i capulati ritenu a so elasticità, pò esse expanditu necessariu, chì impedisce u sviluppu di a malatia. I Flavonoids impediscenu u sviluppu di varicesi, impediscenu a furmazione di edema, di pressioni è di disordini circulatori.

In cumbinazioni cù a vitamina C impediscenu a distruzioni di l'acidu hyaluronicu. L'acidu hyaluronicu hè una sustanzia impurtante in u nostru corpu, postu chì hè un "cimentu" per capillarisi è di cunguli vascular, ùn ci allora à l'uni à l'altri, ma dinò rinfurzeghja i celluli. A causa di sti capilarità aziende fermanu a so forza è a struttura, chì à u passu permette di reducià a permeabilità di i muri di i capillari è impediscenu l'aparicio di morbidi. Da u colesterulu sopra, u nostru sistema di u cardiovascular è tutatu da i bioflavonoids.

Cum'è sapete, a vitamina C hà un effettu favorevule à l'immunità, pruteghja contru i friddi è infezzioni, è, cù una cantina sufenzu di bioflavonoids, l'effettu di sta vitamina serà più efficace. Questu hè chì i pruprietà antibacteriale di i bioflavonoids sò fermamente pronunziati.

I Bioflavonoids inevitabbili u sviluppu di l'oncologia, impediscenu è sguassate i inflammazioni chì anu cuntribuisce à a sintesi di i glucocorticoïde - sustanzzioni chì rinfurzanu a resistenza di u corpu à una quantità di malatie. A vitamina P hà un effettu analgésicu è anti-edematousu, facendu per favurendu u cursu di e cundizioni allergii, cumprese l'asma bronchial.

I Bioflavonoids jistgħu jsaħħu l-uċuħ ta 'l-iżgħar kapillari, filwaqt li jkomplu jwettqu fil-ġisem uman il-istess xogħol li sar waqt li kienet fil-pjanta.

Grazzi à sti sustanzi biologichi attivi, assai malatii pò curari rapidamenti è senza esse cumpurtamenti cumplicati, o almenu allistendu u cursu di e malatie: l'heurege intrauterine, ipertensione, hemorroids, allergii, anémie, bassu u cuntenutu di grassu di sangue, impediscenu u sviluppu d'attache è attaccoli.

Nitrogenu in u bioflavonoids ùn hè micca, sò tutti stanu una struttura kimica simili è per u nostru sistema immune sò spustifícible. Ùn avete micca permettenu infezioni è e malatii per penetraru in u nostru corpu, ancu a lotta cun bacteria è virus, cunnette è caccià i metalli pesche è e toxine da u nostru corpu.

U bisognu di u ghjornu di un organimentu in vitamina R.

A ora, i scientisti ùn anu micca stabilitu u prublemu di ghjornu di sta vitamina, ma pudemu sapè da sapè chì, se regula da manghjà frutti, frutti, greens e verdura, in u nostru corpu, ci sò bisognu bioflavonoids. Di sicuru, in certi casi (per esempiu, quandu i morbidi sò feruti faciule, ancu cù a presenza lumetta, allistini immediatamente), una fonte addiziale di vitamina P hè necessaria, è dopu cù bioflavonoids għandhom jieħdu vitamina C. Ħafna esperti jirrakkomandaw li jieħdu 25-50 mg kuljum.

Fuiani di vitamina R.

A fonti principali di vitamina P - citrus, o più bien in a so parti interlobulare è a pelle bianca. Basgi è frutti sò ancu una fonte di sta vitamina, quì sò: raspberry, blueberry, blackberry, cane rose, currant negru, alberi. È ancu cherry, aronia, uva. A vitamina hè trova ind'e vegetale cum'è: colti, tomate, taglioli, aneto. Una altra insalata verde, cilantro, chili. In u triacca, a vitamina P hè cuntenuta in quantità grandi quantità, per quandu a variziu hè cunsigliata per manghjà, rinfurzà i mura di i navi. Alcuni alcune è stati di zucchero cuntenenu u cuntenutu di sta vitamina - cafè, tè, biera, di vinu. I fruttu pratiche frize ùn ponu micca priservatu a vitamina R.

Mancanza di vitamina P è una sopra massa di vitamina R

Da a mancanza di vitamina P in u corpu, prima di tutti, i capilari sèrvinu, questu a volta pò purtà à e malatie seriu chì pò esse periculosi per no solamente per a nostra salute, ma ancu per a nostra vita. Prima, i cumeddi di i chiese di i pouti, appressu cumpariscenu in a mucosa è a pelle d'hemorrgica. A cundizione generale di una persona aghjunte, hè prestu slughish è debilitatu, rápidamente torna stancu, membri accumincianu a ferite. Sta situazione hè spartutu dopu l'inguernu, perchè cun l'iniziu di primavera, u corpu ùn manca vitamini, in particulare vitamina C, è senza chì a rutina ùn hè micca capaci di travaglià in modu efficace.

A difettu di a vitamina pò guasgi à l'edema di u cerebru è l'hemorragia cerebral, a causa di i quali sò frutti capilati frutti è fragil. Inoltre, i capilarità "insale" leva à malatii di u cori, pulmoni è altre òrgani vitale. Cù un certu nimu di flavonoides, ùn si ponu micca esse situazione.

A vitamina P ùn hè micca tòxica, cusì u so ecciteghja hè spartutu da u corpu senza causà danni.