Cumu alimenta un pastore in Italia

Can Pastore Alemanu - un cani bastanti abbastanti. Questu hè un "cavallu di landu" universale, perchè duverà esse in forma excelente. E senza nutritura adatta, u cane d'ova ùn serà micca capaci di sviluppà sviluppà. Una materia impurtante ùn hè micca u numaru di calori, ma a qualità di nutrimentu. A dieta di i pastori diferenze di u mulaghju di u paese. Allora chì, per alimentà u pastore in Italia, perchè ùn solu un amicu di quattru pattini di a famiglia, ma ancu un cani di travagliatore sviluppatu fora?

Ration.

U Pastore Germanu pò esse alimentatu simplisticu. U slogan: "Chì ghjè, cumu manghjaraghju" ùn si pò micca travagliatu. U pastore ùn pò mancari a stessa cosa ogni ghjornu, anche si hè carne, chì i nostri lagni di quattru fuglii sò cusì impurtanti per. Dopu tuttu, i predatori salvatichi ùn manghjianu micca manghjà sola carne. A nutrttica propria di u cane, è di a persona, hè custituita in a proporzione pertinente di parechji gruppi di cumpunenti.

- Prima, sò proteins (animali è verdura), affettendu u crescita curretta è struttura di u corpu. E so excelentesa fonte sò carne, pisci, furmagliu, ova, latti.

- Sicunnu, carbuidrati chì furnianu energia (prodotti farfuglii, risu).

- Terzu, animali è di vegetale greche rispunsabuli di l'accumulazione d'energia (grassu, crema è vegetale).

- È, finitu, vitamini, minerali, è macari è elementi maculati rispunsabili di u funziunamentu propiu di l'organizmu, cuntatu di frutti, ligumi è grani.

Cù a riferenza à l'analoggia cù l'omu, pò esse dichjaratu chì i zitelli è cuddle chì crescenu è sviluppanu più rapidamente necessanu più alimentu calòmicu. Dopu tuttu, hè una sana efficace di energia. Ma i pastori francesi di età maiò, cum'è i retirati, ùn deve micca bisognu di calori. Un tali cane ricevi sola solu 1/3 di a carne quandu si nutria. 2/3 piglianu u pinsamentu di ballastu chjappu, filling the stomach è facilitate a digestioni di l'alimentariu. Questu hè u branu, u floccolo, u risu, pasta, pane di centole, frutti, ligumi.

Amu preparanu un alimentu stessi.

Hè simplice, per esempiu, per alimentà u cane d'arghjentu cù l'alimentazioni ready-made in forma di grànuli, alimenti cunservati, etc. U so vantage hè a cunvenzione in u storicu è a dispunibilità di i cumpunenti vvalidati scientificamente necessarii nantu à l'etichetta. Tuttavia, si devi esse ricordati chì quandu si tratta da manghjà cun l'alimentu seccu, a so disadvantage hè a putenza in u stomacu di u cane. Spessu face à spalle è ancu spasme di u stomacu o di l'intestini, chì spessu i risultati in a morte di l'animali. U grandisimu benefizi di l'alimenti preparatu cù i nostri propri mani è chì sapemu bè chì cunsiste. Ùn ùn guasgi micca a zuttati duranti a digestione, ùn cresce u bisognu di l'acqua, chì hè abbattutu, in particulare in l'invernu per i cani d'ovince chì sò inculate in ghjè.

Hè megliu alimentate l'alimanu, cum'è qualsiasi altru pastore, capimachja fresca preparata cun assai fogghi e frutti crudu è ligumi. In u invernu, i ghjacari ricevenu 5 volte à settimana un alimentu caldo cuddinu cù l'aghjunghje una piccula quantitatu d'alimentu seccu, preparatu in modu industriale. In u veranu di primavera è estiu, quandu l'alimentu fremainu sullivati ​​più veloce, i cani sò alimentati 4 volte à settimana cù l'alimenti secchi (humedate prima in l'acqua). O carne in biscuttate cù un pocu addossu di alimentariu furiu, perchè hè sopurie da a massa di ballastu chjamatu, chì facilita a digestioni. In l'altri ghjorni di a settimana (in solitu tutti l'altri ghjorni), i pastori riceveni un alimentatu freshu preparatu in u refrigeratore. Raricamenti raramente i cani d'ovinu sò nutricati solu di l'alimentariu seccu, solu per i viaghji di caccia, esibizioni, cuncorsi.

U cumpunenti principali in a dieta di i cani hè caru carne carica. In ogni modu, pudete furnisce i nostri animali più boni. Per esempiu, puddaru, giblets, chì cuntenenu parechji vitamini è elementi essenzjali, u fianu, spleen, rizi. Semu deve esse ricordati, però, chì i riti includenu ancu sustanzi tossicali preghjudizi accummulati in u corpu di l'animali anu abbandunatu, per ùn avè micca esse datu più di 2 volte à settimana. U stomacu, l'intestini, i bumbuti è i pulmoni di vallida sò ancu adattati. U rapportu di cumpunenti di carni à u restu duverà esse 1: 3. Tutti i prudutti di cugliera sò da coccia o scalded. U vaghjulu pò ancu esse furnitu in forma prima. I periche mai anch'elli ùn anu ricivutu speddi longi di i cappeddi saliti è domestichi, in più di l'osse di primi purcelli. I boni osini sò veli o viteddu.

Un Pastore Germanu, pittatu bè suredatu, deve aghjustatu u foglia durante 5-15 minuti. Sì quarchi cosa resta in i pratici dopu, si deve esse spustatu in parte. U metudu di furnisce u cane addipenni di u so prititu più impurtante è psicofisica.

U pastore tedescu hè una grandezza. Hè per quessa, hà un bonu tractu digestivu induve l'alimenta stagnate. Duvice un mese, certi vitturi privati ​​organizza una storia di famure per i pastori per purificà u sistema digestivu da sustanzi toschi. Dopu tuttu, u listessu predador ùn mai manghjanu regula. Sò manghjenu solu quandu catturanu ogni presa, u so sistema digestivu hè adattatu à una manera di furnisce.

In più di a carne, u cane d'ovinu deve esse furnitu cù una grande quantità di frutti freschi, verdura, insalati, chì in legumes hervini sò assai cunservate parechji vitamini è minerali. Per una dieta tali hè necessariu di usu di cuccioli, perchè più tardi hè difficiuli di insignà. Sì senza vitamini, micropoli è macroelements e corsi di ballastà, primu o dopu, i disordini di i digestioni, i malatii è i beriberi sò à principiu di manifestazione. L'uvettu ancu è i cani ferale sò solu u prublema di vitamini, manghjendu diverse frutti, erbe, radiche. Quelli chì ùn anu micca fiducia in "canine vitamine" aghjunghje à e pezzi di tazza intimi per i femini in incarnate.

I difetti di i criatori.

Hè cunsigliatu per evità à e sobreovera di u pastore in Italia. Pudete conduciu à e malatiene seriche: soprapare, ateroesclerose, pressione di u sangue, stinziazione è inzzione di l'intestini. U stomacu di u pastore hè puntualmente hà rinfurzatu in u corpu è ponu turnà in daretu u so propriu assi durante a diversione o ghjucattulu dopu una manghjendu grande. Questa purgazione hè eredita in i cani d'ovince da i so antenati - i lupi anu un stomacu enormu chì ancu ghjorge per alimenta dopu una caccia di successu, dopu a quale pudere restanu di parechji ghjorni. U pastore, quandu si manghja, ùn pò micca sguassà l'excassi di l'alimentu. Senza assistenza veterinaria, ella muriri in agunia durante parechji ora. Ci sò parechji tali casi.

A maiò parte di i pruprietarii di i pastori tedeschi sò pronti per furnisce i so amichi di quattru fugliassi cù e cundizioni adatti. In ogni modu, ùn tutti ùn conta chì questa scritta à nutrimentu. Per quessa, ùn devi micca ubligatoriu chì a causa di numerosi viulazione di u sistema digestivu, è sopratuttu l'excedente di i pecuri-cani, hè l'alimentu incorrectu.