A film "50 sfumature di grisgiu" pò esse a peor movie di u 2015

A vigiglia di u premiu di più prumittante di l'Academia Americana di Film "Oscar" ùn hè micca una certe simule animosa di ricumpinsà l'antiprèppu "Frameddu D'Oru". Bovini plastichi, coperto cù pittura d'oru, perchè u 36 avete da esse entruvatu per un successu dubbiate in u campu di u cinema.

Oghje, nominees per l'antipresti "Fiurata D'oru" diventonu. U recordu in tutte categurie era una di e pelle più anticipati di u 2015 "50 sfumature di grisgiu". Per parechje fanatliu sta stampa hè una veru disaccurazione, cusì a film hè statu presentata in sei categorii.

In a categuria "U Peor Attore", u premiu riceve u risicu di Jamie Dornan , chì hà ghjucatu u rolu principali di un millonariu cù preferiti sradicichi. In ogni casu, hà un cumpurtamentu seriu - Johnny Depp, chì staré in a film "Mordokai".

Hè sô logica chì Dakota Johnson , chì hà jugatu un modest inexperienced Anastacia, pò dicerà prestu un discorsu rigulari di a statuette ricivutu di raspberries in a categuria "U peor role femminile". True, a cuncurrenza di sta voce hè dura - Gwyneth Paltrow, Mila Kunis è Jennifer Lopez.

In a nominazione "u Peor Director", Sam Taylor-Johnson hà tutte e chance di vincere, è per "Worst Screenplay" u premiu pò esse in manu di Kelly Marcel è l'autore di a romanzu di u listessu nome EL James.

Per esse u persunale principalu per stà cun "lamponi", sò stati nominati per "Worst Screen Ensemble". U bonu, u premiu "Worst film" pò esse quellu cherry, o più bien, una malinka nantu à una torta in onori di u film eròticu "50 sfumature di grigia" chì ùn ne nun justificà l'speranza.