Iffunamentu Terapèticu per a perdita di pisu

Assolu nunda ùn hè un ghjornu sanu o ancu parechji ghjorni - quale hè u puntu? A sustinienzii di a mannari curative dicenu chì l'aiuta per sentenu megliu è di visità megliu, altri à guardà u corpu è e so capacità, sintinu luminu ... hè questu questu? E cumu hè u viaggiu terapicu à a perdita di pisu?

Tuttu u ritornu

Più di un terzu di quelli chì pruvò di viunione hà fattu per u scopu di a currezzione piscia. Nunda à manghja - un modu efficafè per aduprà pesu? No, hè una illusione. Se seconde una settimana ùn averemu micca qualchì caloria, perdemu annantu à u 10% di u nostru pesu iniziale. In ogni casu, hè necessariu solu à ritornu à a dieta di u normale, cum'è noi, almenu ricuperà l'antichi kilogrammi, o ancu acquistà superfluità. Quandu si sdegnu, una persona perpende persu più di pisu ca cù dieti diffirenti, ma questu duru solu finu à ch'ella torna tornavvi di manghja ". Sicondu l'osservazioni, dopu à u viaghju, u pesu hè restituutu moltu più veloci cà dopu à i dieti. A longa (più di sei à ottu ghjornu) u sdegnu reduce u metabolismu basu, è quandu avemu principiatu a manghjà, per a prima volta u corpu maneva moltu energia di menu prima. È tuttu ciò chì ùn hè micca spesu, vai in pruduttori. A salsa di u trattamentu di l'obesità si usa, forsi, solu in Russia, hè digià pruvucatu in u mondu chì questu hè propiu inefficient di u puntu di vista di risultati longu.

Avanzate da l'internu

A maiò spessu, quelli chì vanu à vuluntà à diventà salutariu à u metudu di i rivolamentu curative. A medicina tradizionale usa a cusì descarca è a pruduzzioni di dietetica per l'asma bronchial, coronary heart disease, hypertension, distonia vascular-vascular ... Hà raielu per prescrive iule in i malati autoimmune, cum'è suppresses l'attività di u sistema immune. In u manuale per i medichi nantu à l 'alta è di l'alimentariu di u Ministru di Salute di a Federazione Russa, ci sò 16 malatie, in quale un pensamentu timpuranu di l'alimentu pò purtà l'esercitu. Quandu u pacu hà bisognu à esse senza alimentu, u duttore decide, cuntene ancu u so state di salute è prescriva i prucedure d'accumpagnamentu, è se ne necessariu - è mediche. Quandu si svilò, l'effettu di a hobià tempuranee si produiche. Passes pain, a cundizione generale stabilisci. Ma tutta sta dura duranti una persona chì ghjera di famigghia, allora sempre torna in u normale. U metudu di i rivoluzione curative hè necessariu di cumandanti di l'enemasi di iri di iri di i purificazione di l'acqua. U risultatu, cumu dicenu, è evidenti: quelli chì, almenu una volta di famu, parlanu di l'effettu di rejuvenazione esterni: qualchissia hè missing missing saccu sottu à l'occhi, qualcosa - flabbità di a pelle. A menudo a cundizione di i capelli è unghji improvesi, a sudazione diventenu. Normalmente sò sempre cù pimule nantu à a mio fàccia, ma dopu à trè ghjorni di mancanza di fami è iema di purificazione, a mo pelle facia lisu è questu per un altru mesi. L'effettu esternu di a mannari era oblicu. A cundizione di a pelle hè intigrata cù l'attività di u intestinu. Da ellu, i trisini sò assurbi à u sangue, chì sò i prudutti di a descomuzioni di sustanzi è l'attività vitali di i microfoschi, è ancu di questi sustanzi a manu percizione, per esempiu, i tingli è i cunservatori chì vanu cù l'alimentariu. Dunque, per a peddi sanu, hè impurtante chì l'intranossu travaglia. Starvation attiveghja i prucessi di digestioni, reduce a carica di u sistema digestivu.

Cambià u travagliu

Ancu quelli chì anu suffertu un fiasco predititu in a lotta contru l'excevate pesu, per l'esperienza di fami, avè ricivutu cuncetti impurtanti. Per mè, l'effettu più impurtante di u viaghju hè chì dopu avè addivintatu assai più faciule per rinunzià i malasciute. Cusì, l'annu passatu, staiu solu eddu cafè in quantità rabid (chì avianu un effettu pusitivu supra a me gastroduodenitis) è diventò assai menu dulce è farina. Ci hè vultatu chì dopu a fami hè più faciule per cambià à una dieta sana. Dopu parechji ghjorni di l'ascetazione alimentariu, si ponu pussìbule di piglià un'uscinu novu in a vostra attitudina à l'alimentariu, per realizà a vostra dipendenza, o à analizà u vostru medo di perdienti qualcosa. L'alimentariu in a società moderna ùn satisfai micca solu a necessità di nutriscimentu nutizie u nostru corpu - hà una relazione diretta cù i nostri rituali suciali, i valori, i tradizioni familiale. A volte ci sò guidati da e norme imposti à noi, perchè noi chì avemu intesu male per i signali di i nostri corpi. Fasting averemu pussibule di riviseghjà i nostri estereotipi alimentari, di sèntelu è d'intarpreta issi signali, perchè in questa sensibilizazione à u corpu di u corpu, averemu apertu à a informazioni chì vene da ellu. Spessu una tale experience cambia a cumpurtamentu alimentariu. Natalia, di 30 anni di età, sottu u guidatore di u gastrunizontru, hà mancatu di tri voti à simana, ma ùn pudia amparà à manghja menu. Ma avà parò in casu cù e dependenzi alimentarii. Avà, invece d'avè bisognu di manghjà da una casaca di cicculata per ghjornu, manghju solu un quartufu, è questu hè abbastanza per mè. Duranti u dijunamentu, ci hè una occasione di distinguishà trà a so bisognu di l'alimentariu è di riciviri piacè emutivu, per truvà altri fonti di questu.

Per diventà un gastretu

Parechji chì anu pruvatu di sdegnu dicenu chì, in termi psicologichi, l'astinenza di l'alimentazione dà assai. A fami currutti, chì necessariu implica un'apartimentu sanu à uccedu è ancu una successu sulla più fluida, aiuta à apprezzà più sottili per sente u gustu, l'olfattu è a struttura di l'alimentariu, fate cura di nuce. Prima di a so giuleghja, manghjò in moltu carne. U mo dutturista m'hà cunsigliatu per andà di manghjà nantu à l'alimenti ligumi di u ligumi, è ora estu surprised ogni quantu quantu gustu in quelli prudutti chì à mè in tempu tìpicu pari casi senza gustu! Dopu à a primu settimana di mannari, eru amatu cù l'insalati verdi, è davanti à avè l'aghju cose, solu solu per a mo zitella. Duranti u dijunamentu o di dieta, u gustu "restu". Dopu à questu, i nostri pacienti spessu empezanu per percive più sfavurate nutizionale sottili.

Be yourself

Dopu a fami, l'orgogliu appare per mè stessu: pudia fà fà, aghju gestionatu a mo vita. Questu hè un effettu pusitivu in l'autoestimu è ferma aiuta u sviluppu di forza di disprezzione. Per ella, a sensazione principale in u piriu di u viaghju ùn hè micca a "facilità" di qualifiche di parechji, ma un sensu di cuntrollu tutale di a situazione: nantu à u corpu, in l'emozioni. Ma ùn anu micca spiegà l'illusione falsa: tutte e ghjente ùn si ricusate di manghjalli. Cù alimenta, assai hè cunnisciutu in a nostra esistenza. Ùn hè micca solu piacè, hè u ritmu di a vita stessu. Una persona chì hà cuminciatu à viulunà spessu sponde perchè chì hè statu liberatu da un pezzu assai longu, è un problema solu addiventa u bisognu di capisce ciò chì facenu cù questu tempu. A menzione hè cunfrontu cù u fattu chì ùn hè micca satisfied with what life offers him. Fasting also si situeghja davanti à a bisognu di abbandunà u piacè chì i prudutti ci porta: da u sensu di gustatori, l'oziu, l'emozioni pusitivi attaccati. È da u sustegnu chì avemu usatu per truvà. Era cum'è una drogiaddicte durante u scogliu, assai frustassu cù l'altri. Aviu ùn avia ancu pensatu di ciò chì si trova un locu grande di cullezione in a me vita. Quand'ellu si svolge, quandu mangliu, ùn parta di esse nervu. E quì ùn ci hè mancu un alimentu, è ùn pò micca calmu.

Change the rhythm

Fora di a cità, era famu di una settimana, in a cità - ùn era micca più di duie o trè ghjorni: più longu era difficiule per u sensu criscenti di l'oliu. In a natura, scupriu lu cumu è solitu cia cù diffiultà: per rallentà u flussu di pinsamenti. In meditazione, intrì in quasi senza difficultà. Durante u caminu, inalendu u fiancu l'arghjera, aghju realizatu chì piace u mo ghjocu si sente quandu si corse nantu à un agitu fruttu. A condicioni chiave per un successu di sdegnu hè un ambiente chì ùn sarà micca assuciatu cù a rutina di ghjocu è di pranzu. U locu ideale hè una clinica specializata. Ancu, "spirimintatu di famiglia" cù un bonu statu di i salute di mèttori di a salute avemu qualchì tempu un travagliu di sviluppu indefinitu.