L'ex-sposa di Baskov hà prestu prestu maritatu

A nutizie annantu à l'impegnu di Nikolai Baskov è Victoria Lopyreva scunveghjani l'amatori di a "vapeur d'argentu" di Russia. Un pudendu piglià per un altru manifestazione di un cantanti extravaganti, se nun era per a participazione di Ramzan Kadyrov, u capu di a Repubblica Chechenia, una persona seria è auturativa. Hà promete Nicola è Victoria in u vaghjimu à urganizà un casale di luxe in Grozny è hà da assistisce personalmente à sta festa.


Sophie Kalcheva cuntò di una nova amata

Fans di u cantanti immediatamente interessavanu di a riazzioni di sta notizia Sophia Calcheva, cù quale l'ultimi trè anni, u bascu era in una linda relazione romantica è anu aghjustatu ancu in l'urge. In casu, Sophie hà sceltu micca per cogliu stu tema è cunfirmò l'infurmazioni brevi:
"Iè. Verità »
È pocu tempu hà fattu cunnosce chì l'anziane di Baskova s'hè avutu casu. KALCHEVA cunfirmò chì dopu avè spartutu cù Nicholas in u core hà tornatu stabilitu amori. Ùn hà micca dettu u nome di u chjucu, hà specificatu solu chì era un vechju amicu chì avia cercatu longu. Li paroli di u cantanti eranu cunfirmati da Victoria Victoria Rydos, chì anche pricidutu di Sophie hà l'apparenza in a so vita di l'altru omu. In quantu, Kalcheva ùn ùni disprezzu u tempu spent next to Nikolai:
"... Iò vò d'avè nutatu chì cù Kolya, aghju fattu una relazione cuntentu assai durante trè anni, ma ùn pudia assicurà cun l'altri. Ci hè dui cagione, dui persone creativa, è aghju sempre vulsutu un omu chì ùn era micca cunnessu cù u cummerciale di mostra ".

Fans di Sophie hà dichjaratu chì era incredibbilmente più bella in i tempi ricenti è littaralmenta cù a felicità. In a so pagina in Instagram ti piaciunu u so amatu sincere amore è a pace di mente cù u novu sceglie chjamatu: vova_gladkov_koksheta Felice per voi chì avete trovu a felicità d'amore bona furtuna nantu à voi kristiana_rezekne. Sperate un veru avemu vintu una photo cù a vostra amata julia_avolzok Sophie Bella! Hè pussibule di sempre è bella è felice? Mi vede à voi è capisce chì questu hè pussibule!