Lezioni di furmazioni in casa

Quandu s'integra d'amore, accèttanu l'ughjettu di i nostri sentimi cum'è questu. Allora apre a l'ochji in pocu più largu è vede e diverse cose. Qualchissia chjina à u nasu à u cena, qualchissia si spargiu e so calzini cù u circondu di a casa, qualchissia hè sempre tardu, è qualchissia pigghia un bagnu di trè ori ogni ghjornu. À u tempu, sti costi accuminciamu a rindiri, circate di cummattiri, si ponu ultimatori, amminstenu, dumandà, ma in vain.
Invece a banda, a ghjente hà longu sappiutu à insignà ancu animali muti à diversi trucelli. È se u cane di un vicinu pò cumprà slippers è dà una puchina, ùn puderete micca veramente impartisce a precisione è a puntualità di u vostru maritu?
A cosa principal hè di adopra l'esperienza di furmazioni.


Omi è monos.
L'omi sò spessu paragunati à i primati cute, aghjunghje una paraguniva più. Micchi, cum'è l'omi, sò spessu tantu inquiet, stubborn, restless. Se avete ghjustu un ghjovanu umanu ghjucatu, i ragiunevuli raziunatevuli ragiuni, dumande è ragiò lòggichi per elli ùn sianu micca travagli.
Chì deve fà? Hè bella! Descendi à u so livellu, fighjate à u mondu cun i so ochji è parechje diventà chjaru.
Men play cards, ajedrez, ghjoculi di computer è football. Utilice stu debule in u vostru benefiziu. Tutti questi bisognu hè di cressionarlu cù un ghjocu. Organizzà a cuncorsa, sguassate u so vulete esse u primu, è quandu l'ecciteghja u piglia u cumplessu, fretu u ghjocu, dicendu chì avete cuntinuatu solu dopu chì hà lavatu i pratiche, andate cun voi à a tenda, à a so mamma, o hà digià impunite un uglu in u muru. Stu metudu travaglià senza falli solu s'ellu sempre tenete e vostre prumetti, è ùn ti micca scurdatu di favurizà.

Omi è elefanti.
Granni, tranquillo, flematicu è diffuso. Ricunnisciute u vostru omu in questu? E tali omu pò capaci d'amparà a so sapenza chì ci hè bisognu. L'unica condicioni: ùn pò micca esse ghjustu. Ùn cuntate micca a so indipendenza. Per insignà cum'è cuna o novu à ùn spiecà e cose, avè da passà assai tempu, ma ùn hè micca unanimamente.
Se vulete chì l'aiuta cù a purificazione generale, cuminse prima. Eliminate e tagliolini, cullate e cose da i cupri, scopre i mezi di lavà tuttu in a bacina in i bacchi. Videndu questu, l'omu serà più faciule per capiscenu è intimi in quellu chì vulete da ellu. Dopu tandu di fà cumercii semprici, per esempiu, avè qualchì pezzu di u mezzaninu o movendu un armatu pesante. Dopu, quandu avete da vene una scola, hà amparatu à furnisce aiutà. Ùn esce micca - ùn avete micca bisognu di un omu per cumincià à rimettendi u mobili à u visu d'un mop.

L'omi è i cani.
No ogni omu pò esse paragunatu à queste animali intelligenti è fideli. Ma se u vostru hè tali - vaghjime, cum'è un poodle o affidate, cum'è San Bernardu, puderete capisce tutti i charms di sta similitude.
Perchè l'omu pò cumporte eccezziunale bè, hà bisognu à a vostra attenzione, u vostru amori è a patience.
Surely, avete avutu chì, quandu si cumincià à scoldà u vostru omu, ellu ferma per sordi tutti i carichi, in u più straordinariu, faci ssa piace a cuda è incucciate u travagliu, in u garage, cù l'amichi. Pruvate per ignurà u so cumpurtamentu maleu, perchè a mancanza di reaczione per un such man - worse than any punishment. Per favurizallu hè solu necessariu, altri chì un omu ùn vidarà micca a diffarenza di u male è u bonu.

Omi è leoni.
Vi vede in i costi di u vostru omu qualcosa cumu di i modi di u re di i bisti? Fà chì quiche aghjunghje à a vista chì un omu avissi duvutu un priziu in tutta a sensazione sana è felice. Ùn hè micca piacevule per privà micca di u desideriu di avè un harem, ma hè pussibule.
Tandu deve esse sàviu è ùn fate di esse capimachja, ma ùn vi mancanu e vostri debule in ellu in modu micca di diventà vittima. Pruvate per esse in e parolle cù un omu - un leone, solu allura vi vi pigliarà in seriu.
Quandu avete dumandatu da qualcosa, parlanu solu abbandunamenti, bravure, ùn dumandate micca, ùn dumandate micca, ma permettenu di sapè chì a vostra dumanda o u desideriu deve esse cumpletu. Quandu si susciteghja a so voce o cumenzano di murmurà cun una parolla curretta - vi scurdate.

Omi è cavalli.
I cavalli parvenu tutti l'animali assai belli, amatori, orgogliosi è forti. Amanu a libertà, ma scriveanu una bona attitudine. L'omi di stu pianu dirivinu solu chì e donne chì si gestionanu di ùn esse dumandà quelli nantu à altri tonelli.
Per disaccustom un omu di i cumbatti fini, assembliesi brutti cù l'amici, usanu tondo, cuddinu affittuusu e tutte e so qualità di donna. Tale un omu bisognu apprezzà a vostra abilità di esse affizionatu è sensibule ancu in momenti d'irritazioni estremi. Believe me, ùn hà micca avutu u desideriu di passà in u listessu rache, perchè ellu vi temà di perde.

Ci hè chì ghjè entre noi è animali, ci hè più in comunu cum'è pensà. L'analogià pudianu un gruppu infinitu. Cusì, hè pussibule è necessariu per utilizà a sperienza è e cumpetenze di i formaggi prufessiunali, più impurtanti, ùn esce micca u bastone è ricordate chì e persone sò sempre distinti di l'animali.