Propizziu curatori di Puer te

Sorsi scritti dicenu chì u Puer te Chinese era drunk as far back as the 12th century. È da quellu tempu, avemu appresciatu u gustu divinu è i propietari curati di u tè Puer. Stu tipu di tè conta alcaloidi, vitamini, tannini, aminòcidi, proteini è l'olii essenziali. Hè sti cunsiglii utili chì anu un effettu benefizièvule in u corpu umanu.

A ora, Puer tea hà diventatu pupulazione cum'è un medicamentu per trattà u sistema digestivu. Ma nantu à questu, e so pruprietà ùtule ùn finiscinu micca. Allora ellu: limpi u corpu di toxine, ci diminu u colesterulu, nurmalizà u metabolismu, copre cù i cunsiquenzi di l'emborgamentu (per esempiu, cù u sindromu di resguia). I vitamin A, E, D in cuntenenu à a perdita di pesu. Inoltre, u tè Puer possa un propietariu calmatu è rinforzante chì dà forza. Hè un effettu benèficu nantu à l'urdinassi, nantu à u stomacu è l'intestini, rompe a fibresi grassi, nurmalizà u metabolismu, sguassate sustanziosi periculu da u corpu, purificando e purificazione di u fianu è di u sangue, è chì reduci u nivulu di u colesterolu in u sangue. Té pò cuntribuisce à a regulazione di u metabolismu.

Se u tè hè cunsumatu di più di 3 mesi, pudete puru limpià u corpu di toxine è toxine.

I Cinese anu un pruverbiu banale chì accennava più preducialmente l'essenza, è se traduite litterale, sera cusì cusì chistu: "L'usu di ogni ghjornu di una tazza di tè pozzu porta à a perdita di l'affari di a farmazia". I chjassi di Cina nantu à l'esperienza di più di un millenniu sapanu chì, si tenite u regula regularmente, portanu salutà assai beneficu. Ancu in i tempi antichi, i nostri antenati fècenu stallà e pruprietà principali di u tè.

Propietate di Puer te:

Più di cinque mila anni fa, mentri tè hè stata cunsiderata una pianta salvatica, Puer hè stata aduprata com'è una medicina. Li Shizhen famosu medagiattu in l'antichità, cum'è Ghjesù hà scrittu in u trattatu "Bentsao Ganmu": "U tè hè amatu è friddu, cusì hè megliu di sparà u focu, perchè u focu hè a causa di centenarità di malatie".

In seguitu, u famosu farmacist Chen Tsangqi, chì stava in l'era quandu a regula di a dinastia di Tang (618g-907g) facia più generalizazioni quantu cumu u tè abbandunate u travagliu nantu à u corpu: "U fogli di leite sò friddi abbastanti per distrughjini u cali Qi, eliminanu miasms patogeni, eliminonu grassu, prumove a perdita di pesce è a vigilia. Inoltre, u fogliu di té sunnu uttene utili per l'intestione findi è grande.

A listessa cosa hè stata scritta in u so libru ("Studii novi nantu à Yunnan") è Zhang Hong, chì staveni durante u regnu di a Dinastia Qing: "U tè Yunnan hè un pocu amatu è friddu, eliminannu i malatie di calori".

Zhao Xue Ming, chì stava ancu in u stessu tempu chì Zhang Hong, hà scrittu in u so libru (Supplementu à u trattatu chjamatu Bençao Gangmu): una pasta fatta di Puer negra hà un brillo greasy, per quandu l'alcoolmentu hè in quantità grande, hè cunsideratu primu riservamentu. È se u paste hè verde, ancu megliu, pò aiutà à manghjà, è ancu i firmà a inflammazione, pò aiutà u nàscita di a sumente. Bonu limpieghja u stomacu. U tè amuzzu assai Puer poti poi di vini di vacche, purse l'intestini. In questu libru, u sittu capitu dice: una pasta fatta di Puer hè capaci di guariscimentu 100 malatii, malatìa fridusa, distruttiva di l'stomacu. Per caccià a ghiaccio, aiutà à una decocção di pasta di té è di ginger. Pi curate e malatii di u calore di a gola è a bocca aiuta à l'appiccicatu di tè, per questu hè abbastanza per mette un poco in bocca. Pudete trattà malati di a pelle cù cumpressi faciuti da tè.

U tè hè u pruprietà per rinurizà un state sana di l'adulescenza, è per impedisce a senilità.

Sun Shu in u so libru "Chafu" (chì significa "Ode à tè") hà scrittu: u tè hè capaci di sguassà l'languor è l'avutu, cura a sedendu, argene u corpu, cambien l'osse. Cusì, u tè avarà un effettu magicu è un benefiziu incantatu. L'effettu di u tè hè chì ùn perde micca l'abilità di travaglià spessu.

E ora, dopu à parechji mil anni, torna à Puer te è l'utilizanu com'è un pruduttu mediciale di u XXI seculu, ma l'avemu l'armatu cù l'ultimi sapienzii di questa beura stunning è antica.

U valore di u tè Pu-Er hà sempri crescenu annantu à l'annu, perchè u più tè hè extravutu, u più accertatu i so proprietà curati saranu. À u prezzu di deci à quindici anni di Puer te in u territoriu di Russia è di l'esteru hè cumparèvule à u megliu di cullizzioni.

Per avè l'alimentu di sta tipu di tè hè cunsigliatu dopu à manghjà, soprattuttu s'ellu ci hè un sensu di overeating. Se ùn ci hè micca una bona sensazioni in u stinanu o stomacu, pudete solu fà tè.

U tè si pò esse inborramentu è invece di una tipu di dieta, questu, invece di manghjà. In questu casu, pudete aghjunte u melu, u latte, i fiori di l'erbe, una quantitatu minimu di spices o condimenti, pezzi di fruttu seccu.

Ci hè una parolla chì l'effettu purificanti di l'usu di Puer te pò esse ottu solu se vi mancu senza azucarè è altri documenti.

Puer hà un tonic, effettu calmatu, chì vi permette di armunizà è equilibriu nantu à a vostra cundizione. Cusì, u tè dà oliu chì vo avete bisognu à u mumentu. Puer hà capitu i vostri desideri: calma, caldi, crea una sera tranquilla di cunsulazione, venerà in a prima matina, caldera caleciante, sdriga sete.