A mo figliola s'innamora di un omu adultu

I zitelli crescenu assai rapidamente, è ùn avemu micca tempu di retrovisu, quandu esce chì sò oghji bastatu cresciute. O, almenu, pensanu cusì. Hè per quessa qualcuni mariani avè da preoccupari u fattu chì a mo figliola s'innamora di un omu adulti. Quante hè di manera curretta per attruisce questa situazione, per salvà u zitellu da l'errore, ma per ùn spole a relazione?

Di sicuru, hè necessariu di cumportanu assai cun prudenza è pedagogica. U maximalismu ghjovimu è u primu amuri tornanu i zitelli à capriccioso è stubbornu, per quessa pruibbii ùn sò micca aiutati nessun manera. Sè a fessi micca una zitella ùn cumunicà micca cù u so amatori, hà da vede à voi. Sicura chì u sensu hè temporaneu, è dopu chì criscinu, a to figliola avarà da capisce tuttu. Ma, ora, hà da cunsiderà chì vi scurdate di a so felicità è l'amori di tutte a vita. Ancu s'ellu ci chjaru i so casa è si mette in cuntrollu tutale, hà da pudè truvà un modu di scappnu, è per voi, farà più stù stuccu di ciò chì puderia si avete altrimente.

Dunque, pruvate à diventà amicu. À questa età, i adolescenti fiducia assai più à i so amichi cume i so genitori. Ella deve cunnosce chì ùn avete micca cunnannatu, impedite è insignà. Inoltre, ùn dì micca micca l'amichi è l'amici chì a mo figliola anu adduta cù un omu adulti. A zitella hè stata offisa, è sapendu chì i sentimenti, chì in questa età parvenu esse u più puri è più divultu, sò diventate publicamente.

A migliione di questa situazione serà a cumunicazione constantu cù a figliola di un tete-a-tete. Ùn hè maiutà pressu è ùn pruvà micca di ottene infurmazioni. Fighjite ch'ella sia chì ella solu puderà dì ciò ch'ella vole è quandu quandu vole. Certu, a zitella ùn avarà micca fiducia di seguita, spettaculamente se prima avete avà avutu cunflittu nantu à questi rendi. Ma, se selezziunate un mudellu simpaticu di cumpurtamentu, prestu u zitellu chì capisce di ciò chì pudete confià in tuttu è cumincià à parlà di i vostri prublemi. Questa informazione vi aiutavà à decisione cumu megliu.

Certu, in a maiò parte di i casi, sti rilazioni ùn porta micca di qualcosa bè, perchè un omu aduriziu o più tardu si ghjunghje l'stancu di un zitellu chì ghjè a to figliola. Ma ci sò parechje quandu u so amante veramente esce es un ghjovanu intelligente è seria chì ama una zitella. Per capisce questu, dumandate à a to figliola per invitarlu à visità. Ma in ogni casu, ùn insistè è ùn cunvince. Actu cum'è quasi ùn hè impurtante per voi. Sì u ghjuvellu refuse l'invitu, sta cunferisce a so frivoltà. Sapienza cù a mamma di a zitella, basicamente, scantene solu quelli chì ùn vulianu micca di pudè esse dichjarazioni à quellu muturi cercati.

In un casu duvere ancu accurdà, pruvate à evaluà è a so attitudine. Certu, ogni mamma vole u paru perfetta per u so zitellu, ma ferme pienza pensà bè racioni.

In cumunicazione cù un ghjovanu, ùn pruvà micca micca troppu intrusiviu è in micca modu cusì chì a vostra figliola pensa pò offend o cumponà a so o u zitellu. Anchi si prima visu si devenu chì hè un tipu slippery, mantene in cumportamentu naturali è simpaticu. Avete bisognu di una zitella per esse à voi, perchè deve tene u status di a so sposa.

Se u ghjovanu ùn hà fattu cumpurtamentu, pudere, hè megliu per dà una chance. Intantu pruvà, finu à u massimu, per vigilà a situazione. Pò dassi chì questu u ghjovanu hà da pudè fà u vostru figliolu felice. Allora ùn lasciate mette in prurice. Sempre sia scopu.

Ma chì quandu quandu avete fattu capiri chì un ghjovanu ùn hè micca in tuttu adattatu à a to figliola? In questu casu, duvete cunvinciri di questu. Ma ùn pruvate di purtà à l'acqua neve, mette a situazione cumprendente. Hè improbabile chì a zitella crìdinu. Probabbilmente, ella diciarà chì site deliberatamenti fate cusì è trova un millone di scusimi per u vostru sposu, ancu in ciò chì pò esse micca justificata, in principiu.

A persuasione hè l'unica manera di influenzà a decisione di a filla. Avete bisognu à parlà cun ellu sempre, discurbe u zitellu in a manera chì faci cù i so amichi. In u so discorsu, serà necessariu saltà una nota di scuntintizza cun qualchì situazione. Hè ciò chì avemu bisognu per cumincià. Per accidentu, dumandate ciò chì ùn piace micca, pruvate simulerà parechje scelte per quessa hè chì ghjè questu. Ma ùn maià lasciate l'ultima parola per voi stessu. Chì a vostra figliola hà l'oppurtunità di capisce tuttu è ùn pruvà micca a cunvinciri. Dicini stori pedagogichi nantu à situazione tali, ma pruvate à sicuru chì tuttu ùn pare mancu moralizante. A zitella devi sentenu chì site cumunicà nantu à una basa equitazione è ùn a forza micca di rinunzià u so amatu. Tutte e so solu solu deve esse indipindenti. A almenu avissi bisogna pienzassi. Avete pacienza, cumportanu cun restraint e tacte. Nun mai vede a vostra vera attitudine in un omu. Ùn sò più prudente chì a to figliola è u so ghjovanu, chì circundanu a ragazza cù i metudi primitivi, parechji volte. Pò u so privileghju. Aghjanu sempre attente à a situazione. A vostra figliola deveria conscientemente chì sì u so amicu, ma in u stessu tempu si senti subentamente un autore inescamu in voi. Se pò avè ottinutu questu, allura e parolle chì dicenu serà per e so lege, ancu se a zitella ùn ùn sia micca sappiuta.

Eppuru, avete bisognu di libbirà rilazioni insalziunzii quant'è rapidamente, ma in casi cù l'adulescenti, a cursa pò aggravate tuttu. Allora vi cunzignativi è pruvate à mantene infurmatu di tuttu ciò chì succede à u zitellu. Dìite à voi stessu: "Questu hè a mo figliola, per via di mè, sò prontu ancu à aspittà, a soffrenu - solu per ùn fallu!". Se ùn avete micca rumputu è ùn vanu à misure estremi di l'educazione, a fine, tuttu ciò chì dicenu serà significatu, è a figliola fessi a scelta bona. Allora puderebbe torna durà sopramente è ùn ne paste micca quandu chì qualchissia hà bisognu à offend a vostra picciotta è rumpia u so core. Dopu tuttu, finu à l'ultimu, anchi si u zitellu (è a to figliola sarà sempre u vostru babbu) hà amatu cù un zitellu adultu - ùn hè micca a fine di u mondu!