Eserciti per a pressa abdominal

Se seguite a vostra salute, avete definitivu esse realizatu esercitivi per a pressa abdominal più bassa. Queste esercii faciule a facilità di cunsigliu, impediscenu di sguillà di u peritoneu dopu à partitu. Inoltre, l'implementazione di questi svolvi in ​​u futuru impediscenu l'omissioni di l'organi internu. Eppuru, sicuru, sarete l'upertu di una sperma pisca!

In questu articulu, avemu da furnisce un esercitiu chì furtificà è ghjunghje l'abdomen, back and hips.

Parallel Lines

  1. Avemu per andà in daretu u soffiu, susciteghji i nostri pierri, pagò in u colpu, furmendu un angulu right. In manu per una bona coordenada di i muvimenti piglià una piccula bola, avemu da curvarle à i perche è a bola incline ghjuvatu à u pettu.
  2. Tempurà i musculi di a stampa, aghjustemu i nostri braccia è i bole in fronte di noi, pesa a parti suprema di u troncu da u pianu è arregistrà i nostri pedi à u stessu tempu. À u stessu tempu, i pute sò stesi dettu per quessa chì, cù u pianu sò 45 ° , i brazzi sò stesi in una pusizioni estesa parallella à i peri. Truvaremu in questa position per parechji sicondi. Esercitu hè ripetitu 8-10 voti.

Rollover

Questu serceranu per a pressa più bassa pò esse chjamatu altri parolle - attrezziata da a testa, chì aiutavanu à travaglià a pressa bassa, aumentanu a durabilità è a flessibilità di i musculi di u spinu.

  1. Chjapperu nantu à u spinu in piena, e mani cù a palma falata falà nantu à u pianu nantu à i lati di u corpu, e cene stinnilicati. Allora pianu lentamente a pierdiche finu à ch'elli si sò perpendiculari à l'ucchja, mentri i piedi deve esse lasciati. Sceglie per suppliumentà l'allevà i vostri alpi è i valdi. U polu di i pedi hè stata signalata in u pianu darrere u capu. Truvaremu in questa position per parechji sicondi.
  2. Avemu fà tuttu in l'ordine inversa - arregistrà i nostri pedi finu à elle chì formanu un angulu righitatu cù u corpu, è solu dopu sò quì sottu à u pianu. Esercitu hè ripetitu 8-10 voti.

Steps climber

Questi esercizii per l'abdomen furtificà a pressu bassa, è i buttiglii è i musculi di u spinu. Inoltre, questu esercitu miraculosa arrusifica u grassu accumulatu.

  1. Ablemememu a posizzione di partenza, cum'è s'è avè da esse pulitù: accede à i dintorni è di e strapate. Guardemu u corpu diretta.
  2. Pigliemu à u pettu di u ghjornu di u ghjornu, mentre ùn cambiammu a pusizioni di u corpu, congelate per qualchì sicondu.
  3. Vultemu à a pusizione di partenza, u listessu cù u pedestre. L'Esercitu hè ripetitu 10 volte per ogni vaghja.

Eserciti per a premsa cù pescuvaghi

Bonu, prima avete devi nutà chì avete bisognu di piccarelli di pesce pesanu 1, 5-2 kilogrami. E avà à l'esercitu per l'abdomen, chì hè ancu una strumentu chì aiuta à i musculi di e spalle è di e mani à mantene in u tonu.

  1. Avemu per andà in daretu, partendu da a testa cun pesche. E cose nantu à u pianu sò rilivati ​​à chì l'angolo hè 45 ° . À u listessu tempu, suvietà e so mani cù pescuvaghi, anu da esse ghjustu nantu à u pettu.
  2. Ughjaru torna à a pusizione di partenza. Ùn toccu u pianu cun i vostri pedi. L'Esercitu hè ripetitu 10-12 voti.

E in cuncludi: quannu eseguisce tutte l'esercitazioni, assicuratevi chì a vostra respirazione hè curretta: l'espiru duverà esse realizatu per espansione. Vuliu ancu di nutà chì i exerciti si deve esse fattu scappatu, solu in questu casu hè cunsideratu cumportamentu fattu. Avete sentutu chì i vostri musculi sò travagliati.