L'omi chì teme à u lettu


Forsi per algunu è serà una revelazione di u fattu chì micca solu e donne ùn anu travagliatu nantu à a so sexualità. I dui sughjetti sessuale sò quì fate per fà fà per fà chì a so mezza persone hè satisfatta è satisfeita dopu à l'affari intellettuale. È se hè difficiule di averebbe traccia di l'esperienza in un omu, ùn significa micca chì ùn sò micca. Allora, chì sò l'omi più teme di u lettu?

Scantu, chì si pò esse carattarizatu da una sola frase: "chì si ùn vene micca?

Quandu tuttu hè a prima volta chì quandu sò in una dolce vita, una domanda similare, anchi brevi, hè visitatu da a maiò parte di l'omi. Ma u pettu aghje si a situazione hè stata accade. Quale chì zzahochetsya senti cum'è un ghjovanu inexperiencede o diventenu un scopu di ridicule di a donna, sopramente si a donna chjamava. Stu stessu timore pò esse a raghjoni chì a relazione di rapidità di sviluppu ùn hà micca toccu à u passu prossimu.

Ddu tali situazione, nimu ùn hè immune, è se tutti l'altri rindeghjate di a vostra rilazioni, deve apprezzate, è hà sviluppatu una stratificazione per u vostru cumpagnu ruvidu. U primu, ùn valenu la pena "pirate di u spalle", scorri alla relazioni è esce da l'admirer timbu. Ma "piglià u toru da i corne" in questa situazione ùn valuta, a pressione eccessiva pò solu ferite. Hè megliu penserà quellu chì hà causatu à esse ùn hè risoluble, forse simplicemente teme, manifestatu in a forma di questa parte di scuntistà à u to cumpagnu. U megliu modellu in questa situazione pò esse solu u tempu è a treprizzu mutivu. Fate chì u vostru omu penserete chì una donna feble è fràfica hè vicinu à ella, cù quale ellu scurdà tutte e so teme.

Temi chì serà paragunatu à altri omi

Parechji omi anu teme d'elli chì una donna po paragunà cù i so ex-omini. Stu timore pò esse unu di e cose di u scantu di l'incontestable. Stu tipu di timore pò esse in ellu in u novu novu in u principiu, è pò esce perchè un rigalu chì ùn deve micca devenu da u vostru amatori preliziu. Eppuru, scrivevissendu, è ùn pensate micca chì a cumuzioni chì l'ex era un nihilismu cumplicatu, ma in u sognu sapi ciò ch'è fà, pò esse perciatu pi pena, ma no solu e femine sò suspetti.

Eccu, a parolla hà digià dicita è quantu infatizatu hà avutu u so effettu negativu. Chì deve fà? Preparate puru per u fattu chì serà più difficiule di restituurà a pace di u to cavalier chì viulate. Tuttu ciò chì hè vamostaetsya, hè diligente è ùn hè chjaru micca solu parolle, ma ancu l'azzioni pè pruvucari à l'omu chì hè u megliu.

Temi di premature finishing

I caratteristiche di u corpu masci è carricu di parechji misterii, è ùn hè micca pocu cumuni. Forsi, perchè chì un omu sapi chì una picculu stampa pò succorsi, è di sicuru, s'amaga tuttu in ogni modu pussibuli. E succede questu modu, chì ùn hè micca una semi-norma, ma, cum'è dichjaranu, tuttu passa.

Allora s'ellu si hè incontratu cù questu, ùn mancunu nant'à impegni cuncillenza, forsi u vostru cavallu hè simplicemente preoccupatu, o a so patrona ùn hè micca particularmente sensible, chì deve una certa marca. L'omi sò ancu e persone, è nunda di l'umanu hè micca strangitu per elli.

Se un omu chì vulete hà bisognu di passà parechje ghjornu, perchè dopu a vostra vita sessuale hè stata bè cù l'altru. Pruvate d'allargà u tempu di l'annunziu prima di u sessu, à pocu tempu u vostru omu hè tranquillamente psicologicu, è i vostri piacè sò longu è aggradèvule, perchè ellu penserà solu di voi, è micca di manera micca di scunvà.

Scantu di u vostru partitu sessuale

Succece chì l'omi sò simpleement teme di i so mistressi, hè quandu una donna hè o troppu activa in u lettu o oghje passiva massa. U primu tipu di e donne hà urdinatu instruìi l'omi prima, duranti e doppu a cussa sessuale, cumu è cumu si deve fà. Se una volta pudete pruvà à l'omu curioso, in u futuru ellu si abbandunà di essiri un pupu, chì faci eseguisce senza ordine senza mancu di u prucessu.

I riggichi passivi, rinfriscati da u fattu chì ùn sò micca praticamenti micca implicati in u prucessu sessuale. Fà chì questu hè causatu da cumplicati è in una pudorita eccessiva, ma quale vulete investisce in u prucessu di forza è l'ànima senza ricèverà nisunu feedback.

Chì puderete cunsiglià una donna in stu casu? Solu imagine in u locu di u vostru omu è pensate ciò chì hè, è chì vulete in u so locu. In u primu casu, pruvate pensate micca solu di sè stessu, ma in u sicondu casu, pudite rilassate è gudete u prucessu. In u sessu, ùn hè micca un locu per u scantu è l'egoistu, quì tuttu sò d'esse cumuni, ma altru di u più.