Benvenutu nantu à a scola in u settimana 1 di l'amministrazione è diputati, u capu maestru o u maestru

1 di sittu hè u ghjornu di u sapè è l'iniziu ufficiale di l'annu scoli. Hè un mare di fiori, arme bianchi è costumi eleganti, un capu, felicità di u principale è lezioni di pace. In generale, ci sò parechje avvenimenti, è anu a maiò impurtanza per i ziteddi chì anu scurdatu annantu à u limitu di a scola, è ancu quelli chì sianu da lascià. Primi-graders, preoccupatu, state à sente l'istruzzioni di i genitori è i duttori, recite poema, è in a so vita u sonu di a prima campana di a scola. Per i futuri graduate, u ghjornu di cunfienaghju hè cum'è un assicultu finali davanti à l'ultima Bell, postu chì soe per elli u 1 di settembre per l'ultima volta. Ma ancu quelli mutandine per quale ellu ùn hè micca u primu l'ultimu postu l'accadèmicu, sò cuntenti di preparanu pè e vacanze, appicchendu è selezziunate fiori pè i so maestri amatu. I paisani anu intesu interesse à i appelli da l'amministrazione è diputati, sperendu à sente chì quellu annu a scola pò cuntà di l'aiutu supplementu.

Salute di u salute l'1 di settembre da l'amministrazione è diputati

L'appughjatu di i rappresentanti di u putere è un elementu impurtante in a struttura di a celebrazione, affinch'elli paganu assai attente à u sviluppu di u so testu. Adupratu di solitu parechji elementi mandatori. Comu accumincia, cum'è regula, cun una menzionu di u mutivu di a linea, o parenti à tutti quelli chì avemu prisenti: u direttore, i prufessori, i genitori è i scoli. A più frequenza ci hè una descrizzione di i successi di a scola in l'annu passatu: u ricumpientu da u prufessore di parechji regalia prufessiunali, a vittoria di i pupulani in l'oli màpi, i cuntesti è altre rializazioni. Allora, rapprisentanti di l'amministrazione è diputati sempre digià u patruniu era o serà furnutu à a scola. In regula, simu cunsenteranu di soldi assignatu per a rinuvazioni di diversi equipi è equipti. A parte finale di u discorsu annantu à u ghjornu di a cunniscenza hè spessu u desideriu di u successu in l'aprendu annantu à i studienti è l'esurtazione di quantu impurtante hè in u mondu mudernu.

Esempi di discorsi solenni ripetuti u 1 di sittemmiru da l'amministrazione è diputati

Carlu Maestri! I amici i zitelli è i genitori! Averete bisognu di felicità in u ghjornu di u sapè è u principiu di u novu studiu academicu! À questu ghjornu maravigghiusu - u primu ghjornu di u vaghjimu - tutti l'istituzioni educattivi di a cità ritentonu e so porte à milliselle di studienti. Hè una festa, chì deve ghjustu da i studienti, i prufessori, di i genitori è cù temptation particulare - primi-graders. L'educazione era è ferma un cumpensu impurtante in a furmazione è u sviluppu di ogni persona. Questa hè a chjave per un futuru riescita. In a nostra cità, un travagliu significativu hè fattu per fà u sistema di furmazione per un nivellu qualitativu novu: a basa di materieali di i stituzi educatichi hè megliu, l'urganizazione di l'abitudine di i esercitori hè stata mejorata, u equipaggiu sportiu è l'usi muderni sò compru. Ùn ci micca dubbite, tuttu questu puderà bellu risultati. Dopu tuttu, u futuru di a nostra cità depende di quelli chì sò davanti à scrive. À questu ghjornu festiu da u fondu di u mio core, mi desideru i salute, i successi prufessori, saviezza è pacienza.

Amici amici - studianti, maestri, parenti! Da u fondu di u core avemu felicitu tutti cù u principiu di un novu annu academicu! U ghjornu di cuncighju hè u vacanze di vaghjimu di tutti i figlioli, caru à ogni unu di noi. I nivadi di l'u School, tuttu ciò chì tocca à questu tempu di a vita - in ogni cori. Eccu i più ricenti, più alegri è amori.

1 di sittemmiru - una festa tremulosa di zitiddina è adolegica, riunioni cù l'amichi, i prufessori, cù un sapè novu. Hè ancu significatu per i genitori chì si cuncernanu cun l'educazione è l'educazione di i so figlioli, è, sicuru, hè un ghjornu speciale, di partenza per i maestri - persona di una professione speciale è assai assai ricivutu. Parigghi felicità nant'à stu ghjornu, i primi-graders - per elli l'eslegu abrirà e so porte per a prima volta. È per l'eleventh grade students, questu serà u last school year in our native school. Amici amici! Da u fondu di i nostri cori, vulemu averebbe salute, successu, avanzu ogni ghjornu à a nova altura in a professione, in cunuscenza! Qualcuni di voi hè avutu da a fortuna è u successu! Cù u novu cursu!

Discorsu nantu à a linea in onore di u sittembre di u capu di a scola

U discorsu di u dirittu à u primu ghjornu bellucci sò in generale assai più interessanti ca u discorsu di l'amministrazione o diputatu. In più, hè più solenni è hè un caratteru più pocu formale. In più, in tutti i punti hè diretta direttamente cù a vita di una scola particulari. Di sicuru, questu ùn significheghja micca chì ùn deve micca bisognu di preparazione in anticipu, ma se u capu di una istituzione educazione si mette in una impatrunida adattata o ancu un belli chì pò escemente sfardate a situazione, serà apprupriatu per sonu. Sì un rappresentativu di l'amministrazione o un sustitutu ùn menziona micca u successu di un maestru o studiente, u direttore pò fà. Forsi, u prufessore o i genitori di stu scuventu per sente parenti cù u so propiu dirittore seranu ancu più piacevuli. In u discorsu di u capu di a scola ci hè necessariu una parte felicità, chì hè diretta à i primi-graders è i so genitori. Bonu, è se in u cursu accadutu, qualchì melanzu sò pianu pianificatu in a vita interna di l'istituzione, questu hè ancu annunziatu da u direttore.

Opzioni possibbili di discorsi di felicità in u 1 di settembre di i direttori

Amici amici! Pariggi tutti i pupi, i genitori è i so cumpurenti di u sistema di furmazione cù u principiu di u novu studiu academicu! Vulendu tutti i zitelli un viaghju fascinante à u mondu di a cunniscenza è l'amici d'amici per a vita, i genitori - un intensu interessu in u sapè è successu in l'apprendre à i so figlioli, i maestri - studienti grati è novi altri in l'arti d'insignamentu. Per parechji, u 1 di sittemmori principiate un novu annu, un novu postu accademicu. Chjamemu a nova cunnuscenza è scuperti chì deverà u successu, a felicità, a fortuna è a crescita di prufessiunale. Studiassi è viaghjà cun entusiasmu! Cù u novu cursu!

I amate di scolastru! I amici paisani, i culleghi, invitati di a festa! Aghju aghju benvete accadèmule à a linea solenni in l'onore di u ghjornu di u sapè! I congratulate tutti in questa festa! 1 di settembre hè u principiu di una nova etapa in a vita per i zitelli chì si sò diventati primi università. Benvenutu à u paese scoli! Sapete più nantu à questu mundiale incù un core di cunniscenza è scuperti. Una scola di schola brillanti è u primu maestru stanu aspittendu. Chì lezioni sia avvoltendu, libri - interessanti, amichezza scoleale - forte! 1 di settembre per graduate hè l'ultimu 1 di settembre in a so vita. Dear 11-grade! Ricurdate, u vostru destinu futur hè in e vostre mani. Fate una basa sana per i vostri vittori futuri. Questu annu, deve decide à l'scelta di professione, passa l'usu è intrinu in l'università. Dare - è pudete riesce!

Parramentu solenni di i genitori u 1 di sittemmiru

I parechji sò spessu ponu indirizzà l'appellanti senza alcuni ufficiale. Sò i meglii è sinceri chì vulianu i so figlioli un annu bonu, rializazioni, successu in u campu di studiu, etc. Per i zitelli, à u turnu, u discursione di l'acantella di i populi più vicinu, spessu significanu assai più ca l'affirmazioni ufficiale di altri cumpunenti. A sustegnu à i genitori hà ghjucatu un rollu specialu per i primi-graders chì anu preoccupatu di questu ghjornu, probabilmente u più forte. Però, i scritti di a mamma è di u papà sò assai impurtante è per quelli chì sò stati sosie, l'annu di studiu più recenti è respunenti. Ci hè un postu in a parolla di i genitori è per esse di i misure di i duttori, è cum'è parolli in u so indirizzu. Sicura chì i tali maestri sò in normi cun honori, chì hè assai impurtante è piacevule per u trattamentu, perchè mostra chì i so sforzi sò apprezzati.

Esempii di discorsi d'accolta di i genitori per i primi campagnoli

Carru Maestri, carusi! 1 di sittemmiru hè un avvenimentu impurtante in a vita di ogni persona, particularmente se hè u primu. Oghje i primi università ghjunghjenu u ligame di sta scola per a prima volta. À a scola, i studienti ricevenu a cunniscenza nantu à quale a depende a so vita futura E aiutanu in questa materia difficili, tu, querute professorii. Puderete diventà u so sicilianu matri per elli. Dà i vostri cura è ùn deve micca solu l'cunniscenza, ma dinò un incitantu per ottene alcuni nova in a vita è l'apprenu. I nostri, i genitori, certezza sicuru chì cù u vostru supportu i nostri figlioli puderanu troppu manca di difficultà, è averemu da prumesse chì avemu sempre venenu à salvà. Parigghi à tutti l'studienti cù l'iniziu di u novu annu scoli, i vulemu bè boni marcati. È eccu avemu a pacienza è a bona furtuna à i genitori è i duttori in questu annu academicu!

Carlu Maestri! Sutta a vostra direzzione sensibilita, i nostri zitelli crecianu. Grazie per u calore chì dà à i nostri zitelli, per l'intelligenza, per a saviezza, per a prufessione! I amate studianti! Permettenu à mè, in nome di tutti i genitori, par paragunate à voi un ghjornu memorable! Vulendu chì finite l'annu perfetta, perchè a vostra lecite ùn porta micca prublemi, è studiava hè divertita! Ùn offend each other, listen to teachers, strive for the best and then everything in your life will turn out "perfectly well"! In una bona manera! U ghjornu di u Cunnizzioni!

Discorsu di u Maestru di u sapè di u 1 di sittemmiru

E parolle di i prufessori docenti volenu à volte per i scoli d'altri scritte micca menu i scritti di i so genitori. E certamenti u so discursu di u 1 di sittemmiru scende à i studienti cun assai più attenzione da felicità di l'amministrazione è di i deputati. Questu ùn hè micca surprisante: l'opinione di un bonu maestru in tuttu ciò chì tocca à a vita di l'istruttura hè veramente impurtante per i studienti. Inoltre, cum'è parenti, pruvate fà senza officicu. Malgradu u fattu chì i so discorsi sò pensati currettamente in anticipu, sò spessu sani assai è cori. In regula, i duttori sò limitati à felicità di i pezzi è di i genitori cù u principiu di un novu cursu academicu. Sì u maestru hà ricevutu ricunnusciutu o ricunniscenza di meritu da u principale, in u so discorsu u mo puderebbe aghje. Hè ancu apposta per sente un missaghju indirizzatu à i culleghi cù i tistimonii di successu in u duminiu prufessiunale.

Varianti successi di i discorsi di u maestru nantu à a linea in onore di u 1 di sittembre

Quì vene u ghjornu longuatu - sittembri 1. Oghje tutti i figlioli di u paese anu un novu tempu. Per i primi-graders, questu hè u principiu di un viaghju per un vastu paese di cunniscenza. Per i studienti in u culleghju, questa hè a transizione à a tappa next di a cugnizzioni di e prufundità di e scienzi studiati è acquisto cù novi temi. À questu ghjornu di u tardori maravigliu, tutti i scole di u paese opuscanu e porte à i studienti. È i maestri stanu à aspetta, ùn deve micca aspittendu i so pupulati, perch'elli anu da parte di i so sapienti. E i so maestri anu preparatu un grande quantità. Intruditinu u vostru estiu predilettu, chì vi dani assai ricurdemi piacè. Ùn si scurderete - avete un u tempu più interessante per avanzia. In tempu di u principiu di u vaghjimu, ghjè l'ora di amparà, so permete studià solu per voi. Da maghju passati i ghjorni in u scudu anu travagliu brillanti è amatori in a mo ànima. Chjamemu tutte e taske si devi cun facilmente. Ancu in i travaglii più difficiuli: sia a decisione chì necessariu vene à a vostra mente!

U ghjornu più impurtanti oghje, per suprattuttu, per i primi università. Oghje, per a prima volta, cresce u threshold di un casteddu in u duminiu di a cunniscenza. U nome di stu casteddu hè a scola. U rè in ellu hè travagliu, è a regina hè pacienza, cuntene u bloccu di a scola. I travagliu è a patience sò sempre necessariu in u regnu di a cunniscenza. Crossà u zogliu di a scola castjeddi, ogni ghjornu diventà più intelligente è intelligente. Vogliu vulete desiderate per apprezzà assai interessanti è novu, per truvà parechje amici, per riceve qualchì qualificatu boni cun piacè è interesse per aduprà novi cunniscenze. Ricurdativi, zitelli, oghje chì site di custruisce u vostru avvene! Scuprite bè, pruvate micca di perdita di u sapè drittu, chì in u futuru tuttu sera da voi, micca bè fine, ma sempre sempre fine. Dopu avè acquistatu cunniscenza à a scola, definitendu selezziunà una professione interessanti è diventà una persona riescita in u futuru.