Cumu manghjà in bona?

Attribuzione di nutritura adequata in u post. Chì pò esse e quì hè pruibitu di manghjà in tuttu u periodu di u viaghju.
Cusì a Great Quaresma accumincia. Serà last seven weeks and end after the church is consecrated Easter. À questu tempu, una persona credenze ùn solu micca limitati à manghjà. U significatu di u viaghju hè più profundo. Se ùn avete micca in i detti, stu periodu pò esse carattarizatu cum'è una occasione di purificà l'espirituali è fisicu. A nutrimentu especialu deve aiutà à una persona à guardà a so vita in un modu novu è pulizziari.

Sicondu a Chjesa Chjera, a prima e l'ultima semana di a Quaresma hè cunsiderata cum'è a maiò severa. Sì riguardu à seguità e reguli, in quandu i primi trè ghjorni ùn hè vale à rinvià rinviatu solu l'alimentariu. L'unicu ciò chì puderete cunsiderà mantenenu a vostra forza hè di vegetale greca è acqua. Ma micca ogni persona pò sopravientu in questa dieta per un pezzu tantu, perchè pudete expandà a lista di e nutizie è manghjà sana, senza simplice micca usendu categurichi pruibbuti (fast).

Chì ùn pò esse cunsumatu in u viaghju?

Comu avemu digià dicenu, durante a Great Quaresma, devendremosu di i ritimi prudutti vittime. Bastamente hè l'alimentariu chì cuntene naturali è olii. In questa alleata tutti i prudutti di carri, pesci (permessi di certi ghjorni), ova. Pruvenuti ancu include tutti i prudutti di latti.

Chì pudete manghjà in u post

Inoltre, duranti u viunamentu, una persona ùn abbia da varietà fast food, documenti, farina bianca, pane panificato. Sottu una pruvenza granni hè alcolu.

Ùn hè necessariu duranti u pranzu per aghjunghje à e spices alimentarii. Questa ùn hè micca scumparsa, ma una ricumandazione di medichi. Siccomu cun una dieta sicura ch'elli ponu influenzallu negativu in u statu di u viaghju gastrointestinali.

Chì pudete manghjà in viaghju?

I prudutti pirmetti sò un gran numaru. Da queste, puderete cocerà molti di platti diliziosi, perchè l'estereotipu di a scarcessioni estrema di l'alimentazione ùn hè aiutu. Hè particularmente impurtante di manghjà i primi platti caliu, postu ch'elli anu un effettu benefizièvule nantu à u statu di u stomacu è l'intestinali.

Lista di produtori permessi in u postu:

Chì ùn pudete manghjà in u post

U luni, marti è ghjennaghju puderebbe manghjardu u vinu, ma solu cum'è una eccezzioni.

Hè ricumandemu à manghjà solu l'alimentu friddu in u luni, u mumentu è u vennari, è calda di u marti è ghjovi. Durante a settimana, hè pruibitu di aghjunghjendu l'oliu vegetale in l'alimentazione, hè permessu solu u sàbatu è u ghjornu.

Chì pudete manghjerà duranti u mari

Cumu manghjatu in u viaghju è ricivete tutte e sustanzi necessarii?

Dopu à a carrega, truvamu qualchi limitazzioni, avemu a cura di i nostri hàbit di l'alimenta è includenu alcuni alimentari in a dieta.

Dopu à u dijunamentu, regiu assai cun pruditivu à l'usu di l'alimenti fatali. Sì manghjate troppu carni nant'à u primu ghjornu, pudete daniele seriamente u vostru corpu. E ricordate, si dejuntamentu ùn hè micca solu ciò chì si trova nantu à a vostra platu, ma ciò chì avete in mente. Pruvate d'esse tistimunzii negattivi, partiti assai dispiacenti è disputatori.