Malaria di Venereali: gonorrea, syphilis

Malati di Venereali - gonorrea, syphilis - sò infizzioni trasmessi da una persona à l'altru sessualmente, cumenti di genitali orali è anal-genitali. A infizzioni cù una malatia venereali ùn hè micca sempre indicatu una promiscuità sessuale di una persona: ancu cù una parte sessuale, ci hè un certu risicu di cuntraazione (à minima) . A malatii venaleali classichi inclusi a sifilisi è a gonorrhea. L'altri infizzioni, cum'è chlamydia urogenital, trizomoniasis, mycoplasmosis, candidiasis, è e malati virali di sessu sò classificate da a OMS cum'è infezzione di trasmessi sessuale cù danni à u sistema urogenitalu umanu.

Gonorrhea

A malatia infecciosa di venereali, chì hè causata per gonococci. Trà i malatii inflamatorii specifici di u spaziu reproductive femminili, a infestazione di gonorruna oghje seconda.

Gonococci in e femine affucà quelli parti di u sistema genitourinariu chì anu infughjuzu cù un epitelu cilindru: a mucosa d'urione, u canali cervicular, i canali di i bartholin, a mucosa da a cavità uterina, i tubi fallopi, l'ovari, u peritoneu di a pelvis. Durante a gravidanza, in a zitella è in u periodu di a menopausii, a gonorrea pò ancu esse occur.

A fonte di infezzjoni hè una persona cù gonorrea.

I modu di infezzjoni .

- a malatia hè trasmessa principarmenti per u cuntattu sessuale;

- per cuntatti omosessuali, cuntenuti genitali orali;

- raramenti per mezu di a famiglia - da i pezzi, i towelieri, di a robba;

- durante u partitu di una mamma malatu (ochju è dannu a vagina in i zitelli).

In i donne, a stampa clinica di gonorrure ùn hè micca uniforme è dipende à a lucalizazione di u prucessu, a virulenza di u patogenu, l'età di u paci, a reactività di u so organismu, l'etapa di a malatia (aguda, crònica).

A gonorrrea fresca in una forma aguda si manifesta da un discrepite clinicu pronunzianu: a temperatura sopra, i pene severi aparicianu in u ventu di u ventu, è a vertenza vaginale hè verde-giallu. Ci hè u dulore è brusgiate à urinating, frequente aspira. Ci hè ancu infieru è iperimenta di i genitali esterni.

A forma subacuta di gonorrea hè aggunata da una cundizione subfebrile, spessu sottumessi sìntate sintomi clinichi. A cunnuccarà cunnucenza a malatie chì ùn hà iniziatu micca più di 2 simane. A forma torvulita hè carattarizata da manifestazioni medichi chjucchi o ùn hè asimptomaticu, ma una donna hà in gonococci in un scrutine bacterioscòpicu di u ciclu. Cù a forma latenti di gonorrrea, a confirmazione bacterioscogica è bacterioscópica ùn hè micca presente, i sintomi ùn sò pocu assenti, ma i pazienti sò a fonte d'infezzione.

A gonorrrea in pregnant women hè spessu asymptomatic. Puderete cumplicarii di a gravidanza, u partitu è ​​u partitu postpartum, è ancu avè un fattore di risicu per u fetu è u solu di nascita. Possibbilitati cumplicazioni in a mamma (chorioamnionitis, subinvoluzione di l'utru, endometritis), in u fetu (prematurità, anoftalmia, sepsis intrauterina, morte). A terminazione artificiale di u gravidenza hè periculata perchè a pussibilità di l'infezzione di l'utru, i ovari, i tubi fallopi.

Gonorrrea in i zitelli. U mekanismu di l'infezzione: in i nei, l'infizzione si produheghja quandu u zitellu traspassa da u cane di nascite infettatu, o in utero a través d'amniòticu fluidu, è da una mamma malatu à cura di i ghjudiziati. U figliolu maiò pò esse infettatu cù un vetru o toalla comparte, palla lavanda, bagnu. A gonorrrea in i zitelli hè aguda cù inzergamentu significativu è iperimie di i membranze mucosa di l'organi genitali, u mulinu di u muculente, spinziazioni è dulce, ardenti, prucidi. A temperatura di u corpu pò levantà, ma hè pussibile è flussu asimptomàticu. A gonorrrea in i zitelli dùnanu e so cumponimentu chì anu osservatu in donna adulescente. Infezzjoni di i picciotti si trova pocu valore per i peculiarità di a struttura di l'organi genitali.


Syphilis

A malatia infatigiosa di venereali, chì hè trasmessa sessualmente.

L'agenti causativu di a malatia hè u microorganismu treppo palla. A surgente di l'infezzjoni hè una persona malatu.

Rutes possibles di infezzione :

- Sexuale - u principali;

- cù cuntatti omosessuali, genitali orali;

- di a famiglia - spessu in i zitelli, cù un cuntattu persunalizatu persicu (quandu un ziddu dorme cù un paisiu malatuu, usa articulazione di iegge). U modu di l'infeccion in adulte passa raramente, per esempiu, quandu beso, quandu nantu à a mucosa di a bocca di a bocca ci sò eruzzioni sifiliti cù una superficia umida;

- prufessiunali - durante l'esaminazione di i sgiili, perchè e rashes nantu à a pelle o a mucosa da una superficia umida;

- transplacentale (à traversu a placenta) - in casu induve a donna pregnant hè infatu da a sifilis, in particulari a forma secundaria. Allora u zitellu sviluppava coneferta syphilis;

- Transfusion (summamente raru) - per via di trasfusione di sangue pigliatu da un paciente cù syphilis.

Clinica. Doppu a penetrazione di u patogenu in u corpu è à i primi sintomi di a malatia, un mediu di 3-4 simane. Questu hè u periodu di l'incubazioni. L'agentu causativu hà digià acquistatu in u corpu, ma u paci ùn ùn hà nudda cume e manifestazioni di a malatia. Eppuru in questu pezzu u persone hè ingratuvi. Dopu à a fine di u periodu di l'incubazioni, solu u locu induve u patogenu entra in u primu sintomi. Questu hè u chagliu chjamatu dura. Un chagliu duru hè un difettu superficial in a pelle o mucosa (erozione), raramenti - prufonda (una ulcer chì, quandu a cicatrisione, abbandona a cicata). Un chancu solidu di forma ronda o ovalada, densu in a basa cù viliddi chiaruri, ligeramenti elevati è a mancanza di inflammazioni attornu, senza aspirazione, cun una superficia liscia è insignificante serosa secrezii. Circa una simana dopu, quandu u chancu hè lucalizata annantu à i genitori, i nodi linfichi inguinali à una parte cumprenda. Ci hè raramente un incrementu bilatariu in i nodi. Questu hè u piriu primariu di a sifilia, chì da l'apparizione di chancu dura 6-8 simane. Moltu spessu, i donne ùn anu imprudatu u chancu nantu à i so genitali per u so anullone è miss u stadiu primariu di a sifilia. Dopu à 6-8 settimani dopu à u sviluppu di un chancu chjucu, a temperatura di u corpu di u pacicte pò espansione, l'ochji di u mare, u dolore ossu. Stu piriphru prudrinu à questu pianu treponema intensitamente multiplice, penetra in u sangue è in i pazjenti in u pilone è a mucosa hè un espansione sparida. Questu significa chì a sifilisi hà passatu in u periodu secunnu. I primi rashes sò roseola - chjucu (0,5-1 cm) Spots rochi nantu à a pelle di u troncu, l'abdomen, i membri, chì ùn fate micca picurinu, ùn sali micca nantu à a superficia di a pelle è ùn fracinate micca. Dopu ci sò noduli (papules). À questu tempu, pòpule còmpiu pò figuranu nantu à a so piel è a mucosa di i membri di l'organi genitali femminili. Sò densi, neostroospavitelnye, cun un diametru di uni pochi millimetri à 1 cm, cun una superficia umita, chì sò parechje patogeni (pale treponem), perchè sò assai contagii. Sò senza trattamentu. Per via di friction è irritazioni, sti noduli anu aumentatu è diventate in papules hypertrophic o condilomia larga.

U trattamentu di malatie di venereali di gonorrea è syphilis hè stallatu in i cundizioni di un uspidale specializatu di u dispensariu dermatovenerologicu, rispettuamente, cù a struzzione di u MOH approvatu di Russia. In certi casi, u paci hè trattatu da un venereologu in un policlinu. Quandu chjamà u duttore, u duttore conta à a forma clinica, a gravità di u prucessu, a prisenza di cumpetizione. U trattamentu hè dumandatu à eliminà u patogenu, i manifestazioni focali di a reazzjoni inflammatoria, aumentendu a reactività immubiologica di l'organizmu. Hè per quessa l'autudicatoghja hè periculosa è cummossa di cumpetizione seriu.