Ruta muderna trà un omu è una donna

À u tempu, cambia tuttu. I pregondi si hè pussibule di dì chì i valori in a relazione trà un omu è una donna anu cambiatu? Cosa vive l'une parolle casate? Chì ghjocanu i ghjovani inseme è chì sustene u so amore? Ciò chì mutivu l'azzioni di e persone? Pare chì u rapportu mudernu trà un omu è una zitella ùn ponu micca rapprisentanu seriu è cumplicatu di elli. Ci hè questu, cù e so cumpagnie in a testa, chì ùn cessaremu di avè a notte in a vista di a so bellezza, hè - cù a birra di cervexa, chì hà capaci à uttene per una di e so virtù. È tuttu hè bè. Ci era un acquisto, i fece, i primi debbuli, prima intimità .... è, dopu à settimana, tuttu era digià struitu. Perchè Ùn ci piaceru micca sessu? Avà à spessu si riri à u lettu? Avete sempre cù e vestiti neri?

Una donna hè bella, intelligente, felice. I graduate di l'università, travagliendu un travagliu prometenti, forsi anu ancu un appartamentu o un vechju, è in qualchì volta hè l'altru. L'omu hè ancu stupidu, apparentemente micca Brad Pitt, ma micca quasi-modal. Ellu vive fora di i so parenti, ellu sia fatta è galanti è romanticu. Ma, alas, sò solu. In chì mutivu? Dopu tuttu, avianu tutte e sò, spessu, aduprà questu stessu. Modestu? Mancanza di tempu? Uncertainty about your beauty? Scantu di rilazioni?

O àutra opzione - ella s'innamora cun ellu, era tuttu per ella. Hà cumminatu, avendu attravirsatu traversu parechji candidazione, ma - hà brusgiatu. Per una certa raggiuni, ùn hà cessatu di interessa. E cuminciò: irritazione, egoista, nit-picking. E perchè? Hè cambiatu qualcosa? No, hè sempri u stessu omu chì era in amore. Ghjè chì u capellu cambiò. Ella simpricamente capisce chì "questu" hè digià ella, una volta aghjuntu un aghjunghjenu à l'statìstiche - ùn avemu micca apprezzatu ciò chì avemu. Perchè no avemu micca periscive più crìtichi? Questa hè a "mudernità" in a relazione?

Ma se pensate micca nantu à quessa, sò quessi tutti i prublemi! Dopu tuttu, ùn hè micca quantu averete, chì cose! Ùn sò in quali musculi hà enduitu è ​​quali ùn sianu micca! È ùn hè mancu nantu à vede o avviassi cù una abbilitara abbilitata o solu in un casonu di pocu pocu. Sò solu in voi! Avemu solu esse timbi, avemu più incertezza; Pensemu chì ci deve esse megliu ca noi. U significatu? Chì hà cambiatu? Tutti i stessi, vulemu amari è esse amatu. Per creà una famiglia, o almenu una cellula affidata di a sucità, per fà i zitelli è viaghjanu felice dopu. Solu per a nostra incertezza, volenu esigenti à quelli chì sò stati. Per via d'ella, sìammu timmi à revelà noi. Ma hè assai sèmplice - pudete esse di voi stessu! Hè ciò chì tocca à un omu è à una donna.

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ